bugün
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- seksten sonra bira içmek5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız5
- 2026 dünya kupası14
- lahmacunu elle yiyen kız18
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- cuckold erkek3
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- evlilikteki en büyük sorun4
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- balkonu camla kaplatmak7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- milli takımımızın balonu patladı7
- alevilerde muhammed ismi5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- köyde gece tuvalete gitmek7
- istanbul6
- yazarların en sevdiği meyve9
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- güne bir şarkı bırak18
- üniversite sınavına geç kalmak5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- seni hayata bağlayan şey12
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- pornoyu bırakmak5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
(#14426860) bayrağı daha sıkı tutmasını tavsiye ettiğim çocuk. valla çocuk. o siktiğimin rusyası vaz geçti daha 90'lı yıllarda ahanda bunun gibi mini mini gerillalar kızıl asker kafası yaşıyor hala. galiba dışarıda bununla kafa geçiyorlar sürekli o yüzden burada yazıyor.
bir de sürekli siyasi başlık açmak hani silik olma sebebiydi lan? bu herif neredeyse proloterya devrimi yapacak burada hala tık yok.
gerçi yazsın lan valla, eğlence oluyor.
--spoiler--
selam olsun onlara, selam olsun umudu ve bayrağı hep dik utanlara!
--spoiler--
demiş bir de. dik tutun ama dikkat edin kaçmasın... elinizden.
edit: yoldaşları imdada geldi anlaşılan, eksiliyorlar beni lan. *
vurun faşitlere yoldaşlar! troçkiler benden vurun amk!
hay sizin kızıl kafanıza liseliler...
bir de sürekli siyasi başlık açmak hani silik olma sebebiydi lan? bu herif neredeyse proloterya devrimi yapacak burada hala tık yok.
gerçi yazsın lan valla, eğlence oluyor.
--spoiler--
selam olsun onlara, selam olsun umudu ve bayrağı hep dik utanlara!
--spoiler--
demiş bir de. dik tutun ama dikkat edin kaçmasın... elinizden.
edit: yoldaşları imdada geldi anlaşılan, eksiliyorlar beni lan. *
vurun faşitlere yoldaşlar! troçkiler benden vurun amk!
hay sizin kızıl kafanıza liseliler...
Kemal'in soyadı.
(bkz: sosyalizm kazanacak/#14426860)
helal olsun yoldaş yazarıdır.
şuan dışarı çıkıp "yaşasın devrimci mücadelleeellleeelllee" diye hönküresim geldi yeminle. şuan bayrağım elimde ve dik tutuyorum yoldaş!
he birde komünistler diğer insanlardan üstündür demişsin çok haklısın yoldaşım harikasın bir numarasın! işte komünist ırkçılık bu!
helal olsun yoldaş yazarıdır.
şuan dışarı çıkıp "yaşasın devrimci mücadelleeellleeelllee" diye hönküresim geldi yeminle. şuan bayrağım elimde ve dik tutuyorum yoldaş!
he birde komünistler diğer insanlardan üstündür demişsin çok haklısın yoldaşım harikasın bir numarasın! işte komünist ırkçılık bu!
sözlükte, kendi çapında devrimcilik oynayan yazarlardan. kıyamam.
- sosyalizm kazanacak ulaaaan!
+ hattınız, borcunuzdan dolayı kapanmıştır.
- hassiktir. neydi lan ttnet'in numarası? 444 0 3...
- sosyalizm kazanacak ulaaaan!
+ hattınız, borcunuzdan dolayı kapanmıştır.
- hassiktir. neydi lan ttnet'in numarası? 444 0 3...
(#18223405) mantığımız budur yazarı!
senin yoldaşçıkların öldüğünde devrim şehidi olur ama senin ''dinci'' dediğin adamlara bir şey oldu mu zil takıp oynarsın.
senin bürona standına saldırı oldu mu ''faşitleeeeeeer! lanetliyoruz, insanlık onuru işkenceyi yenecek!'' diye ötersin ama senin yine dinci ve ''gerici'' diye bahsettiğin çevrelere karşı en ufak bir manipülasyon olduğunda kalkacaksın o ''ileri'' zekanla ironi yapacaksın öyle mi?
şimdi yarın öbür gün senin o tkp bürolarından biri uçurulsa ölenler olsa içeri de ki allah sakınsın. kalksa pezevengin bir tanesi ''dünyadan birkaç pislik kurtuldu siktireeeet'' dese ne kadar ahlaki olur? var mı ahlaki öğretilerin? nerde o uyduruk devrimci ahlakın?
birileri eline almış hıyarı, sizin gibilerde tuzu kaptığı gibi koşuyor üzerine işte.
açın oğlum gözünüzü yedirtmeyin dik tutulan bayrağınızı devrimci halk mücadelenizi falan. biraz da ilkeli olun ilkeli!
(bkz: yazık la kimin sosyalistiyse)
senin yoldaşçıkların öldüğünde devrim şehidi olur ama senin ''dinci'' dediğin adamlara bir şey oldu mu zil takıp oynarsın.
senin bürona standına saldırı oldu mu ''faşitleeeeeeer! lanetliyoruz, insanlık onuru işkenceyi yenecek!'' diye ötersin ama senin yine dinci ve ''gerici'' diye bahsettiğin çevrelere karşı en ufak bir manipülasyon olduğunda kalkacaksın o ''ileri'' zekanla ironi yapacaksın öyle mi?
şimdi yarın öbür gün senin o tkp bürolarından biri uçurulsa ölenler olsa içeri de ki allah sakınsın. kalksa pezevengin bir tanesi ''dünyadan birkaç pislik kurtuldu siktireeeet'' dese ne kadar ahlaki olur? var mı ahlaki öğretilerin? nerde o uyduruk devrimci ahlakın?
birileri eline almış hıyarı, sizin gibilerde tuzu kaptığı gibi koşuyor üzerine işte.
açın oğlum gözünüzü yedirtmeyin dik tutulan bayrağınızı devrimci halk mücadelenizi falan. biraz da ilkeli olun ilkeli!
(bkz: yazık la kimin sosyalistiyse)
polis barikatının yanından geçince devrim yapmış gibi sevinen parti sempatizanı.
aferin böyle devam, devrim yakın.
aferin böyle devam, devrim yakın.
kopyala yapıştır bir yazar.
(#17545365) entrysi ile gönlümü fethetmiştir. selam eder, öperim.
ilk çıkan modeli 500.000 eurodan satılmaktadır. ilginç.
kemal sunal'ın bir filminde kemal sunal işçi olarak çalıştırılmak isterken 'e ben' derken işçi alan adam sen gelme ulan ayı demişti. çok severim mesela o filmin o repliğini kesin kendisinin de zihninde yer etmiştir.
gıdısını yediğimin komünist yazarı.
en son ege üniversite'sinde rennan pekünlü'nün başörtülü öğrencileri fotoğraf çektirmesinden sonra rennan pekünlü'ye destekleyici şekilde entryler (bkz: #16872143) giren bu arkadaşımız şimdi öğrenci fişleyen iletişim fakültesi dekanı'nı eleştiriyor.
sen yazma la, yazma.
gıdısını yediğimin komünist yazarı.
en son ege üniversite'sinde rennan pekünlü'nün başörtülü öğrencileri fotoğraf çektirmesinden sonra rennan pekünlü'ye destekleyici şekilde entryler (bkz: #16872143) giren bu arkadaşımız şimdi öğrenci fişleyen iletişim fakültesi dekanı'nı eleştiriyor.
sen yazma la, yazma.
her türk erkeğinin ölmeden önce yapması gereken etkinliklerden bir tanesi mutlaka anadol'a binmek olmalıdır. *
birde dörtlük yazdım:
buralısın, benimsin, ilk milli oluşumun adı sen'sin,
bineklerin içinde favorimsin,
bağırtırım seni acı acı, sana yakışır ara gazı,
sen bineğim, sen motor'um,anadol'um anadol'um...
birde dörtlük yazdım:
buralısın, benimsin, ilk milli oluşumun adı sen'sin,
bineklerin içinde favorimsin,
bağırtırım seni acı acı, sana yakışır ara gazı,
sen bineğim, sen motor'um,anadol'um anadol'um...
(bkz: #18419330) algı problemi olan komünist yazardır. herhalde kendisi bu ülkenin teminatı olarak komünistleri görüyor. aldıkları yüzde 0.00002 oylarla ülkeyi kurtaracaklar.
Hastayım o arabaya. Tekrar üretimi filan olursa hiç beklemem alırım.
Her 2 km de bi su kaynatırdı. Çalışması hir mucizedir.
inekler tarafından yenilen tek otomobil.
(#18457438)
(#16266920)
(#16251306)
boş insanın sözlük karşılığı biri.
halklardan şunlardan bunlardan dem vurup faşizmin kuyruklusunu yapan bir fikri sabit. olayı şii düşmanlığına bağlamış, e sen ne bok yedin? sunni düşmanlığı olmadı mı bu? amaçları üzüm yemek değil bağcıyı dövmek olan adamlar sorun çözülmez. amaç kan dursun mu demek, yoksa esadın taşaklarını mı yalamak? o rusya olmasa sikerler onları orada açın oğlum gözünüzü.
allah akıl fikir versin kendisine işi zor.
(#16266920)
(#16251306)
boş insanın sözlük karşılığı biri.
halklardan şunlardan bunlardan dem vurup faşizmin kuyruklusunu yapan bir fikri sabit. olayı şii düşmanlığına bağlamış, e sen ne bok yedin? sunni düşmanlığı olmadı mı bu? amaçları üzüm yemek değil bağcıyı dövmek olan adamlar sorun çözülmez. amaç kan dursun mu demek, yoksa esadın taşaklarını mı yalamak? o rusya olmasa sikerler onları orada açın oğlum gözünüzü.
allah akıl fikir versin kendisine işi zor.
Türklerin yaptığı en eski arabadır aynı zamanda türk yapımı ilk arabadır.
hayata tkp'nin gözlükleriyle bakan yazar.
içinden geçenleri söyleyen yazar.
(bkz: #18491520)
şimdiden zaten konuşmamaktadır o şeyleri. tabi kendi adamları yapınca.
muharrem ince kadın taciz eder. mahkemelik olur. kendisi ağzını açamaz.
partisi ırkçılığın dibini vurur. kendisi müthiş bir solcu olaraktan kemal gibi çark edip zig heil! der.
yine partisinden hüseyin aygün pkk sevdalısı laflar eder. o anda bir daha çark eder kendisi, humanist oluverir.
belediyesi seçim kazandımı ilk işi sokaktaki çiçek süslerini söktürmek olur. ak parti yaptırdı çünkü. sanatsal ve görsel güzelliğe bile tahamül yok.
odtü yü babasının malı sanır politikacıları içeriye almamaya çalışır. baskının kralını yapar. ama ses çıkarmaz.
kısacası konuşmuyordur kendisi gerçektende. yeterki kendi adamaları olsun.
(bkz: #18491520)
şimdiden zaten konuşmamaktadır o şeyleri. tabi kendi adamları yapınca.
muharrem ince kadın taciz eder. mahkemelik olur. kendisi ağzını açamaz.
partisi ırkçılığın dibini vurur. kendisi müthiş bir solcu olaraktan kemal gibi çark edip zig heil! der.
yine partisinden hüseyin aygün pkk sevdalısı laflar eder. o anda bir daha çark eder kendisi, humanist oluverir.
belediyesi seçim kazandımı ilk işi sokaktaki çiçek süslerini söktürmek olur. ak parti yaptırdı çünkü. sanatsal ve görsel güzelliğe bile tahamül yok.
odtü yü babasının malı sanır politikacıları içeriye almamaya çalışır. baskının kralını yapar. ama ses çıkarmaz.
kısacası konuşmuyordur kendisi gerçektende. yeterki kendi adamaları olsun.
türk malı binek.
pkk'ya olan sevgi ve desteğini artık gizlemeyen tkp'li.
(bkz: bdp lilere saldıran ülkücüler/#18709423)
(bkz: bdp lilere saldıran ülkücüler/#18709423)
mini mini gerilla, rus ibrikçisi.
kalkmış 1990'lardan mı yazıyorsun dedeme selam ilet demiş, ben nenesine bakmıştım ama yerinde yok galiba.
kalkmış 1990'lardan mı yazıyorsun dedeme selam ilet demiş, ben nenesine bakmıştım ama yerinde yok galiba.
(bkz: #18726633) güzel savunma yapmış. nadiren katılırım kendisine, biri de bu...
harbi lan, bizim milliyetçiler hep içe doğru milliyetçi; hiç görmedim abd'ye, nato'ya gidip türk bayrağı asma eylemine katıldıklarını...
bu işlerde bi terslik var ama, ben çözemiyorum mk...
harbi lan, bizim milliyetçiler hep içe doğru milliyetçi; hiç görmedim abd'ye, nato'ya gidip türk bayrağı asma eylemine katıldıklarını...
bu işlerde bi terslik var ama, ben çözemiyorum mk...
bu toprakların çocuğudur. ama hainler,zalimler kanına girmiş, iliğine işlemiş. üzülerek söylüyorum, maalesef o artık kansızın teki olup çıkmış. normalde dua ederdim ama hastayı artık kurtarma ihtimalimiz yok, virüs tüm benliğini sarmış. onun içün allahtan rahmet diliyorum. başımız sağolsun, vatan sağolsun!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar