bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- küfreden kız iticiliği7
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- ilgi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yürüyüş partisi8
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- düşük iq belirtileri5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- bugün de meme atan olmaması13
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- göbek adınız2
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- rabbin para vermesi4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- almanya5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- amerika birleşik devletleri6
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- terlikle dövmek2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- anın görüntüsü15
saçma bir adam.
işin daha çok pratiğinde gibi.
lakin pratiğinde olduğu iş bir boka benzemiyor.
neyse.
ilk görüşte itici bir özentilik sezdim.
işin daha çok pratiğinde gibi.
lakin pratiğinde olduğu iş bir boka benzemiyor.
neyse.
ilk görüşte itici bir özentilik sezdim.
(bkz: taksim de polise meydan dayağı/#19598090)
sonra bu vatandaşlar "polis niye bizi sevmiyor" derler...
sen polise şiddet gösterirsen meslektaşları da sana gösterir.
kimsenin sinirleri çelikten değil. bugün bir meslektaşıma el kalksa o meslektaşım haksız dahi olsa ben onu savunurum.
nitekim polisler için de bu böyledir.
bundan böyle gaz yeyince ağlamayın.
pardon ağlayın ama limon sıkın gözünüze. iyi gelir.
sonra bu vatandaşlar "polis niye bizi sevmiyor" derler...
sen polise şiddet gösterirsen meslektaşları da sana gösterir.
kimsenin sinirleri çelikten değil. bugün bir meslektaşıma el kalksa o meslektaşım haksız dahi olsa ben onu savunurum.
nitekim polisler için de bu böyledir.
bundan böyle gaz yeyince ağlamayın.
pardon ağlayın ama limon sıkın gözünüze. iyi gelir.
sadece işini yapan polise şiddet uygulanmasından zevk duyan yazar. marifet gibi bahsediyor. tamamı ön yargı polisle kaç kere yüz yüze geldi bilmiyorum ama bu ülkede polis kadar yufka yürekli bir meslek gurubu yok.
BEYNiNiZi SiKEYiM DEMEKTEN KENDiMi ALAMIYORUM BU ADAMa nickaltı girenleri görünce, ulan hala daha polisi savunup siz öyle yaparsanız böyle yaparlar diyen andavallılar var.
o kafanıza sokayım sizin emi, ulan bu polis sanki her eylemde bu şekilde dayak yiyor, her seferinde ezilen bunlar.
ulan polise vursak da vuruyorlar, biber gazı atıyorlar, vurmasak da.
koydurmayın g*tünüze mal olmayan görür olayı, polis onlara vurulduğu için vurmaz göstericilere, polis her zaman vurur göstericilere, polis eğer kendisine vurulduğu zaman vuranı yakalarsa, onun cezası biber gazı olmaz, daha ağır bir şekilde işkence ve genel olarak ölüm olur! işgencelerde ölüm olur...
SiKTiRi BOKTAN ÖZEL GÜVENLiĞE VURUYORSUN DA, YAVŞAK GÜVENLiK AMiRi KENDiNDE ADAMA iŞGENCE ETME HAKKI BULUYOR AMK.
TÜRKiYE'DE HEM DE bu hükümet ile polise vurmak göt ister, vurabiliyorlarsa taaa *mlarına koysunlar ama bıdı bıdı etmenin anlamı yok, "siz böyle yapıyorsunuz polis de böyle yapıyor" diye.. yemezler.
o kafanıza sokayım sizin emi, ulan bu polis sanki her eylemde bu şekilde dayak yiyor, her seferinde ezilen bunlar.
ulan polise vursak da vuruyorlar, biber gazı atıyorlar, vurmasak da.
koydurmayın g*tünüze mal olmayan görür olayı, polis onlara vurulduğu için vurmaz göstericilere, polis her zaman vurur göstericilere, polis eğer kendisine vurulduğu zaman vuranı yakalarsa, onun cezası biber gazı olmaz, daha ağır bir şekilde işkence ve genel olarak ölüm olur! işgencelerde ölüm olur...
SiKTiRi BOKTAN ÖZEL GÜVENLiĞE VURUYORSUN DA, YAVŞAK GÜVENLiK AMiRi KENDiNDE ADAMA iŞGENCE ETME HAKKI BULUYOR AMK.
TÜRKiYE'DE HEM DE bu hükümet ile polise vurmak göt ister, vurabiliyorlarsa taaa *mlarına koysunlar ama bıdı bıdı etmenin anlamı yok, "siz böyle yapıyorsunuz polis de böyle yapıyor" diye.. yemezler.
doğruları söylediği için faşist beyinli yazarların saldırısına ugrayan yazar.
doğruları söylediği iddia edilen yazar. kendisiyle tartıştık tkp lilere polis müdahalesinde ne kadar haklı olduğunu ve polisini suçsuz olan taraf olduğunu ispatladığım yazar. slogan atmaya devam etsin.
sloganları hiç susmasın yazarıdır.
neo-faşist bir partiye mensup sözlük yazarımız. *
karmasında "insanlıktan çıkmış" yazan yazardır.
tkp'li olması yeterince acı bir durumdur, bunun dışında göze batan bir şey yok.
tkp'li olması yeterince acı bir durumdur, bunun dışında göze batan bir şey yok.
ölmeden önce mutlaka binilmesi gerekilen.
5 kişi binince bile bana mısın demeyen harika otomobil.
anadol a binmek paha biçilmez!
anadol a binmek paha biçilmez!
orospu çocuklarının çekemediği adamdır.
sözlükte adam gibi yazan yazarlardan biridir.
düşüncesini değil üslubunu beğeniyorum..
düşüncesini değil üslubunu beğeniyorum..
pkk terörü ile ilgili düşüncelerine katılmasam da, bu sözlüğün "adam gibi" yazabilen ender yazarlarından. kalemine kuvvet yoldaş.
hakkında yanlış tanımlamalar yapılan yazar.
bu yazar solcu değildir. solcunun dibidir. bataklığa saplanmış solcunun ta kendisidir. başka düşünceleri görmez böyleleri. takip ettikleri gazete ve haber siteleri sınırlıdır. dünya görüşleri dardır. at gözlüğüyle bakarlar etraflarına.
bu yazar solcu değildir. solcunun dibidir. bataklığa saplanmış solcunun ta kendisidir. başka düşünceleri görmez böyleleri. takip ettikleri gazete ve haber siteleri sınırlıdır. dünya görüşleri dardır. at gözlüğüyle bakarlar etraflarına.
gerici-kürtçü-ülkücü koalisyon tarafından olumsuz eleştirilere maruz kalan yazar kişisi.
bunların hepsi aynı kapıya çıkarır bizi diye boşuna demiyoruz.
bunların hepsi aynı kapıya çıkarır bizi diye boşuna demiyoruz.
Seri üretilen üçüncü Türk otomobili. Yerli klasiklerin efendisi. Adamakıllı bakılırsa yolda felan bırakmaz kardeşim. Ama sen egzoz, lpg, ot, b*k takarak aracın özgünlüğünü bozarsan o yaştaki rolls royce da bırakır.
sevilen yazar.
Yahu özledim kardasimi hakket Nerelerdesin lean kürt..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar