bugün

anadol

(#14426860) bayrağı daha sıkı tutmasını tavsiye ettiğim çocuk. valla çocuk. o siktiğimin rusyası vaz geçti daha 90'lı yıllarda ahanda bunun gibi mini mini gerillalar kızıl asker kafası yaşıyor hala. galiba dışarıda bununla kafa geçiyorlar sürekli o yüzden burada yazıyor.
bir de sürekli siyasi başlık açmak hani silik olma sebebiydi lan? bu herif neredeyse proloterya devrimi yapacak burada hala tık yok.
gerçi yazsın lan valla, eğlence oluyor.

--spoiler--
selam olsun onlara, selam olsun umudu ve bayrağı hep dik utanlara!
--spoiler--

demiş bir de. dik tutun ama dikkat edin kaçmasın... elinizden.

edit: yoldaşları imdada geldi anlaşılan, eksiliyorlar beni lan. *
vurun faşitlere yoldaşlar! troçkiler benden vurun amk!
hay sizin kızıl kafanıza liseliler...
© copyright 2005 - 2026