bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı9
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı14
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz10
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı6
- türk telekom port zammı4
- kadınlar neden aldatır15
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- cayenne4
- diamond bosphoruss denen yazar6
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- 0 0 73
- sedat pekmez13
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- köyde yaşama isteği2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- askerlik9
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- milli takıma reklam veren hiçbir markayı almıyorum2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- buddy dude4
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- tarot falına inanan salak2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- sürekli esnemek6
- kıskançlık5
- yürüyüşe çıkmak3
- kimyon4
- gammaz çetesi çökertildi2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- ismail kartal16
- şakk ı kamer2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
1912 yılında Abdi ibrahim in acmış olduğu eczanede üretime başlamış olan Türkiye'nin ilaç sektöründeki en güçlü Türk firması.
yüzde yüz türk sermayeli ilac firmasıdır.
yakında arge açacak olan kuruluş.
bu kadar büyük kapasiteli bir ilaç firmasının çalışanlarının kapasitesi ne kadar kıt olduğunu görünce şaşırdığınız kuruluş.
public klasördeki XML'i güvenlik açığı sanan süper yazılım departmanı Müdürleri olmakla beraber, yeni lansmana site içeriğini lansmandan 2 gün öncesine kadar toparlamayı beceremeyen bir işletme zihniyetine sahipler.
yakında lansmanı olacak, daha modern bir görünüme kavuşacaklar, umalım da zihinleri de pay çıkarır..
(bkz: Kimler neleri işletiyor)
public klasördeki XML'i güvenlik açığı sanan süper yazılım departmanı Müdürleri olmakla beraber, yeni lansmana site içeriğini lansmandan 2 gün öncesine kadar toparlamayı beceremeyen bir işletme zihniyetine sahipler.
yakında lansmanı olacak, daha modern bir görünüme kavuşacaklar, umalım da zihinleri de pay çıkarır..
(bkz: Kimler neleri işletiyor)
bir okul gezisi esnasında bir başörtülü anneyi içeriye almayan ilaç şirketidir.
--spoiler--
http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=660496
--spoiler--
--spoiler--
http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=660496
--spoiler--
"takdir ediliyorsanız değil ,taklit ediliyorsanız başarılısınızdır(1912) sözünün sahibi . ayrıca "abdi ibrahim" ilaç firmasının kurucusu.
mümessillerine araç kiralayacak firmaya tavsiyeler verilecek olursa en önemli tavsiye,
kaza ve pert olasılığından sigorta primini yüksek tutması gerekir...
her ay pert araç olayı meydana getiren nadir firmalardan biridir...
kaza ve pert olasılığından sigorta primini yüksek tutması gerekir...
her ay pert araç olayı meydana getiren nadir firmalardan biridir...
(bkz: bekunis)
şimdilerde sanat işlerine de el attıkları görülmektedir.
çok hatırlı yerlerde tanıdığınız yoksa en fazla ziyaretçi olarak girebileceğiniz ilaç firması.
ilaç reklamı yapmak yasak olduğu için farklı atraksiyonlara giren firma.
son günlerde seks hapı satmaya başlayan ilaç firması.
masalarında yemenin yasak olduğu doğru, içmenin yasak olduğu yanlış firma..Şimdi güzel kardeşim, 1 şeklinde bina yapacaksın, bunu da Dante Beniniye yaptıracaksın, duvarlarında 118 tane sanat eseri asılı olacak, tüm sistemler full otomatik sanat kokacak..Sen kalkıp masanda yemek yiyeceksin yok böyle bir şey...
Hemen insider olarak içerden bilgi verelim *
Maaş konusunda iyi pazarlık yapın, range geniş iyi maaş verebilirler...
Prim biraz zayıf kalıyor, düzeltilmesi temennisiyle..
Altyapısı çok iyi çalışıyor, yeni başlayan birinin şirkete adapte olması max. 1 hafta alıyor.
Oldukça kurumsal bir firma hatta yabancı firmalar kadar kurumsal diyebilirim
Mümessillere fiat albea veriyorlar, bu biraz dandik ama anlatamadık bir türlü yakışmıyor
Pazarlama odaklı mı olucam, satış odaklı mı..henüz karar verememiş bir firma..Ne yapmak istediğine karar ver be kardeşim
Lansman yapıldıktan 15 gün sonra satış rekorları bekleyen bu konuda gerçekçilikten pek nasibini alamamış bir firma
Çok iyi bir saha kadrosuna sahip
Özellikle kaliteli tanıtım müdürleri var
Bölüm müdürlerinin kimi çok iyi, kimisi vasat, kimisi kötü
Bir sürü bölüm var, her bölüm ayrı bir şirket gibi yönetiliyor, yöneticiye bağlı olarak şirketin bir bölümünde çok mutsuz, bir bölümünde mutlu olabilirsiniz.
Orta düzey çalışanlarına otopark bulamayıp otopark alanına servisle götüren firma, almışsın Maslak'ın orta yerinden binayı, düşünemedin mi bunu sevgili patron:)
Ama köprü yenileme çalışmasında, anadoluda oturan çalışanlarını Civelek teknesiyle Küçüksu'dan alıp istinye'ye getirerek 10 puanı kapmış firma...
Abdi ibrahim çalışanlarını öğlen arasında en fazla görebileceğiniz yer
1) Yemekhane
2) Büfe
3) Çıtır Usta
Ama yemekler oldukça iyi, hakkını yemeyelim. Yine de sodexhoyu tercih ederiz. Bir de 45 dk yemek arası mı olur lan.
Not: Abdi ibrahim'e yeni başlayan birine çiçek göndermeyin içeri almıyorlar
Not: Sabah 07:30 da mesai başlıyor evet...Evet tavuklar bile zor uyanır ama uyanıp geliyoruz
Not: Çalışan bağlılığını artırmak için esnek saat ve haftada 1 gün home ofis'e geçmesi gerektiğini henüz algılayamamış ve algılamak istemeyen firma
Hemen insider olarak içerden bilgi verelim *
Maaş konusunda iyi pazarlık yapın, range geniş iyi maaş verebilirler...
Prim biraz zayıf kalıyor, düzeltilmesi temennisiyle..
Altyapısı çok iyi çalışıyor, yeni başlayan birinin şirkete adapte olması max. 1 hafta alıyor.
Oldukça kurumsal bir firma hatta yabancı firmalar kadar kurumsal diyebilirim
Mümessillere fiat albea veriyorlar, bu biraz dandik ama anlatamadık bir türlü yakışmıyor
Pazarlama odaklı mı olucam, satış odaklı mı..henüz karar verememiş bir firma..Ne yapmak istediğine karar ver be kardeşim
Lansman yapıldıktan 15 gün sonra satış rekorları bekleyen bu konuda gerçekçilikten pek nasibini alamamış bir firma
Çok iyi bir saha kadrosuna sahip
Özellikle kaliteli tanıtım müdürleri var
Bölüm müdürlerinin kimi çok iyi, kimisi vasat, kimisi kötü
Bir sürü bölüm var, her bölüm ayrı bir şirket gibi yönetiliyor, yöneticiye bağlı olarak şirketin bir bölümünde çok mutsuz, bir bölümünde mutlu olabilirsiniz.
Orta düzey çalışanlarına otopark bulamayıp otopark alanına servisle götüren firma, almışsın Maslak'ın orta yerinden binayı, düşünemedin mi bunu sevgili patron:)
Ama köprü yenileme çalışmasında, anadoluda oturan çalışanlarını Civelek teknesiyle Küçüksu'dan alıp istinye'ye getirerek 10 puanı kapmış firma...
Abdi ibrahim çalışanlarını öğlen arasında en fazla görebileceğiniz yer
1) Yemekhane
2) Büfe
3) Çıtır Usta
Ama yemekler oldukça iyi, hakkını yemeyelim. Yine de sodexhoyu tercih ederiz. Bir de 45 dk yemek arası mı olur lan.
Not: Abdi ibrahim'e yeni başlayan birine çiçek göndermeyin içeri almıyorlar
Not: Sabah 07:30 da mesai başlıyor evet...Evet tavuklar bile zor uyanır ama uyanıp geliyoruz
Not: Çalışan bağlılığını artırmak için esnek saat ve haftada 1 gün home ofis'e geçmesi gerektiğini henüz algılayamamış ve algılamak istemeyen firma
Saha çalışanlarına oldukça önem veren , güzel bir bayan mümessil görürseniz %90 Abdi ibrahim çalışanadır diyeceğiz firmadır.
Son zamanlar satılacağı yada hisse devredileceği söylenen % 100 türk firmadır.
Son zamanlar satılacağı yada hisse devredileceği söylenen % 100 türk firmadır.
Olağanüstü başarılı Fucicort kremi sattığı ve neredeyse hayatımı kurtardığı için teşekkürü borç bildiğim kaliteli firma.
Çok antibiyotikli krem denedim, ama bu kadar etkili ve acılarıma son verenine rastlamadım.
Çok antibiyotikli krem denedim, ama bu kadar etkili ve acılarıma son verenine rastlamadım.
söylerken zor telafuz edilen isim
apti ibrahim diyoruym ben, sert ünsüzüm evet.
apti ibrahim diyoruym ben, sert ünsüzüm evet.
türk iş hayatının "plaza çalışanları" bölümünün halini ortaya sermiş bir videoyla utandırmış firmadır.
https://www.youtube.com/watch?v=8t8D5BY5Lz0
https://www.youtube.com/watch?v=8t8D5BY5Lz0
22,23,24,25 ve 26 mart 2017 tarihlerinde esenyurt, beylikdüzü bölgesinde gerçekleşen ve ilaç firmalarının havadan zehir atarak gerçekleştirdiğine inanılan kimyasal saldırının ardından esenyurt fabrikasından taleplere yetişmeye çalışan, muhtemelen çift vardiya çalışan ilaç firması. şimdi elimdeki reçetede abdi ibrahimin iki tane ilacı var. isteyen savcıya teslim edebilirim. bağlantı var demedim, sadece talep arttı diyorum. suçlama yok.
Abdi ibrahim der ki; doktorculuk oynamayın sağlığınızı riske atmayın. Bu cümle dilime dolanmıştı bi aralar.
bu firmada çalışan mümessil arkadaşlarım vardı. pfizer, bayer, gsk gibi firmaların verdiği paraların üçte birine çalışırlardı. şimdilerde ücretleri tatmin edici bir seviyeye getirdiler mi bilmiyorum. ama piyasaya ucuz ilaç temin eden firmalardandır.
Reizz
paraya para demiyordur şimdi. Ne diyordur acaba.
paraya para demiyordur şimdi. Ne diyordur acaba.
seviyorum bu firmayı. yaygara yapmadan işini yapıyor.
helal olsun...
bin kere helal olsun...
görsel
şunu okuyup duygulanmayan, gurur duymayan var mıdır?
corona virüs tedavisinde etkili ilacı üretmişler, üretmekle kalmayıp sağlık bakanlığına teslim etmişler.
üretime devam ediyorlar ve ürettikleri tüm ilaçları yıl boyunca ücretsiz olarak vereceklerini bildirmişler.
insanlığa, ülkeye, millete, vatana daha büyük katkı ne olabilir ki?
teşekkürler abdi ibrahim...
bin kere helal olsun...
görsel
şunu okuyup duygulanmayan, gurur duymayan var mıdır?
corona virüs tedavisinde etkili ilacı üretmişler, üretmekle kalmayıp sağlık bakanlığına teslim etmişler.
üretime devam ediyorlar ve ürettikleri tüm ilaçları yıl boyunca ücretsiz olarak vereceklerini bildirmişler.
insanlığa, ülkeye, millete, vatana daha büyük katkı ne olabilir ki?
teşekkürler abdi ibrahim...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar