bugün
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- beyaz otomobil satın almak6
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- 2026 dünya kupası17
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu4
- hoşgeldin pazartesi6
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- karaağaç ev fiyatları2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı4
- spor sonrası pazularını öpmek2
- pazar günü aktiviteleri3
- netflix yasaklanmalıdır4
- bugün de meme atan olmaması7
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- cuckold erkek5
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- paris te son tango3
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- ai analiz2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- olduğundan genç göstermek9
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- seksten sonra bira içmek5
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- ona bir şey söyle16
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- morkstar2
- ez te hezdikim6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- balkonu camla kaplatmak7
- sözlük kadınları5
1912 yılında Abdi ibrahim in acmış olduğu eczanede üretime başlamış olan Türkiye'nin ilaç sektöründeki en güçlü Türk firması.
yüzde yüz türk sermayeli ilac firmasıdır.
yakında arge açacak olan kuruluş.
bu kadar büyük kapasiteli bir ilaç firmasının çalışanlarının kapasitesi ne kadar kıt olduğunu görünce şaşırdığınız kuruluş.
public klasördeki XML'i güvenlik açığı sanan süper yazılım departmanı Müdürleri olmakla beraber, yeni lansmana site içeriğini lansmandan 2 gün öncesine kadar toparlamayı beceremeyen bir işletme zihniyetine sahipler.
yakında lansmanı olacak, daha modern bir görünüme kavuşacaklar, umalım da zihinleri de pay çıkarır..
(bkz: Kimler neleri işletiyor)
public klasördeki XML'i güvenlik açığı sanan süper yazılım departmanı Müdürleri olmakla beraber, yeni lansmana site içeriğini lansmandan 2 gün öncesine kadar toparlamayı beceremeyen bir işletme zihniyetine sahipler.
yakında lansmanı olacak, daha modern bir görünüme kavuşacaklar, umalım da zihinleri de pay çıkarır..
(bkz: Kimler neleri işletiyor)
bir okul gezisi esnasında bir başörtülü anneyi içeriye almayan ilaç şirketidir.
--spoiler--
http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=660496
--spoiler--
--spoiler--
http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=660496
--spoiler--
"takdir ediliyorsanız değil ,taklit ediliyorsanız başarılısınızdır(1912) sözünün sahibi . ayrıca "abdi ibrahim" ilaç firmasının kurucusu.
mümessillerine araç kiralayacak firmaya tavsiyeler verilecek olursa en önemli tavsiye,
kaza ve pert olasılığından sigorta primini yüksek tutması gerekir...
her ay pert araç olayı meydana getiren nadir firmalardan biridir...
kaza ve pert olasılığından sigorta primini yüksek tutması gerekir...
her ay pert araç olayı meydana getiren nadir firmalardan biridir...
(bkz: bekunis)
şimdilerde sanat işlerine de el attıkları görülmektedir.
çok hatırlı yerlerde tanıdığınız yoksa en fazla ziyaretçi olarak girebileceğiniz ilaç firması.
ilaç reklamı yapmak yasak olduğu için farklı atraksiyonlara giren firma.
son günlerde seks hapı satmaya başlayan ilaç firması.
masalarında yemenin yasak olduğu doğru, içmenin yasak olduğu yanlış firma..Şimdi güzel kardeşim, 1 şeklinde bina yapacaksın, bunu da Dante Beniniye yaptıracaksın, duvarlarında 118 tane sanat eseri asılı olacak, tüm sistemler full otomatik sanat kokacak..Sen kalkıp masanda yemek yiyeceksin yok böyle bir şey...
Hemen insider olarak içerden bilgi verelim *
Maaş konusunda iyi pazarlık yapın, range geniş iyi maaş verebilirler...
Prim biraz zayıf kalıyor, düzeltilmesi temennisiyle..
Altyapısı çok iyi çalışıyor, yeni başlayan birinin şirkete adapte olması max. 1 hafta alıyor.
Oldukça kurumsal bir firma hatta yabancı firmalar kadar kurumsal diyebilirim
Mümessillere fiat albea veriyorlar, bu biraz dandik ama anlatamadık bir türlü yakışmıyor
Pazarlama odaklı mı olucam, satış odaklı mı..henüz karar verememiş bir firma..Ne yapmak istediğine karar ver be kardeşim
Lansman yapıldıktan 15 gün sonra satış rekorları bekleyen bu konuda gerçekçilikten pek nasibini alamamış bir firma
Çok iyi bir saha kadrosuna sahip
Özellikle kaliteli tanıtım müdürleri var
Bölüm müdürlerinin kimi çok iyi, kimisi vasat, kimisi kötü
Bir sürü bölüm var, her bölüm ayrı bir şirket gibi yönetiliyor, yöneticiye bağlı olarak şirketin bir bölümünde çok mutsuz, bir bölümünde mutlu olabilirsiniz.
Orta düzey çalışanlarına otopark bulamayıp otopark alanına servisle götüren firma, almışsın Maslak'ın orta yerinden binayı, düşünemedin mi bunu sevgili patron:)
Ama köprü yenileme çalışmasında, anadoluda oturan çalışanlarını Civelek teknesiyle Küçüksu'dan alıp istinye'ye getirerek 10 puanı kapmış firma...
Abdi ibrahim çalışanlarını öğlen arasında en fazla görebileceğiniz yer
1) Yemekhane
2) Büfe
3) Çıtır Usta
Ama yemekler oldukça iyi, hakkını yemeyelim. Yine de sodexhoyu tercih ederiz. Bir de 45 dk yemek arası mı olur lan.
Not: Abdi ibrahim'e yeni başlayan birine çiçek göndermeyin içeri almıyorlar
Not: Sabah 07:30 da mesai başlıyor evet...Evet tavuklar bile zor uyanır ama uyanıp geliyoruz
Not: Çalışan bağlılığını artırmak için esnek saat ve haftada 1 gün home ofis'e geçmesi gerektiğini henüz algılayamamış ve algılamak istemeyen firma
Hemen insider olarak içerden bilgi verelim *
Maaş konusunda iyi pazarlık yapın, range geniş iyi maaş verebilirler...
Prim biraz zayıf kalıyor, düzeltilmesi temennisiyle..
Altyapısı çok iyi çalışıyor, yeni başlayan birinin şirkete adapte olması max. 1 hafta alıyor.
Oldukça kurumsal bir firma hatta yabancı firmalar kadar kurumsal diyebilirim
Mümessillere fiat albea veriyorlar, bu biraz dandik ama anlatamadık bir türlü yakışmıyor
Pazarlama odaklı mı olucam, satış odaklı mı..henüz karar verememiş bir firma..Ne yapmak istediğine karar ver be kardeşim
Lansman yapıldıktan 15 gün sonra satış rekorları bekleyen bu konuda gerçekçilikten pek nasibini alamamış bir firma
Çok iyi bir saha kadrosuna sahip
Özellikle kaliteli tanıtım müdürleri var
Bölüm müdürlerinin kimi çok iyi, kimisi vasat, kimisi kötü
Bir sürü bölüm var, her bölüm ayrı bir şirket gibi yönetiliyor, yöneticiye bağlı olarak şirketin bir bölümünde çok mutsuz, bir bölümünde mutlu olabilirsiniz.
Orta düzey çalışanlarına otopark bulamayıp otopark alanına servisle götüren firma, almışsın Maslak'ın orta yerinden binayı, düşünemedin mi bunu sevgili patron:)
Ama köprü yenileme çalışmasında, anadoluda oturan çalışanlarını Civelek teknesiyle Küçüksu'dan alıp istinye'ye getirerek 10 puanı kapmış firma...
Abdi ibrahim çalışanlarını öğlen arasında en fazla görebileceğiniz yer
1) Yemekhane
2) Büfe
3) Çıtır Usta
Ama yemekler oldukça iyi, hakkını yemeyelim. Yine de sodexhoyu tercih ederiz. Bir de 45 dk yemek arası mı olur lan.
Not: Abdi ibrahim'e yeni başlayan birine çiçek göndermeyin içeri almıyorlar
Not: Sabah 07:30 da mesai başlıyor evet...Evet tavuklar bile zor uyanır ama uyanıp geliyoruz
Not: Çalışan bağlılığını artırmak için esnek saat ve haftada 1 gün home ofis'e geçmesi gerektiğini henüz algılayamamış ve algılamak istemeyen firma
Saha çalışanlarına oldukça önem veren , güzel bir bayan mümessil görürseniz %90 Abdi ibrahim çalışanadır diyeceğiz firmadır.
Son zamanlar satılacağı yada hisse devredileceği söylenen % 100 türk firmadır.
Son zamanlar satılacağı yada hisse devredileceği söylenen % 100 türk firmadır.
Olağanüstü başarılı Fucicort kremi sattığı ve neredeyse hayatımı kurtardığı için teşekkürü borç bildiğim kaliteli firma.
Çok antibiyotikli krem denedim, ama bu kadar etkili ve acılarıma son verenine rastlamadım.
Çok antibiyotikli krem denedim, ama bu kadar etkili ve acılarıma son verenine rastlamadım.
söylerken zor telafuz edilen isim
apti ibrahim diyoruym ben, sert ünsüzüm evet.
apti ibrahim diyoruym ben, sert ünsüzüm evet.
türk iş hayatının "plaza çalışanları" bölümünün halini ortaya sermiş bir videoyla utandırmış firmadır.
https://www.youtube.com/watch?v=8t8D5BY5Lz0
https://www.youtube.com/watch?v=8t8D5BY5Lz0
22,23,24,25 ve 26 mart 2017 tarihlerinde esenyurt, beylikdüzü bölgesinde gerçekleşen ve ilaç firmalarının havadan zehir atarak gerçekleştirdiğine inanılan kimyasal saldırının ardından esenyurt fabrikasından taleplere yetişmeye çalışan, muhtemelen çift vardiya çalışan ilaç firması. şimdi elimdeki reçetede abdi ibrahimin iki tane ilacı var. isteyen savcıya teslim edebilirim. bağlantı var demedim, sadece talep arttı diyorum. suçlama yok.
Abdi ibrahim der ki; doktorculuk oynamayın sağlığınızı riske atmayın. Bu cümle dilime dolanmıştı bi aralar.
bu firmada çalışan mümessil arkadaşlarım vardı. pfizer, bayer, gsk gibi firmaların verdiği paraların üçte birine çalışırlardı. şimdilerde ücretleri tatmin edici bir seviyeye getirdiler mi bilmiyorum. ama piyasaya ucuz ilaç temin eden firmalardandır.
Reizz
paraya para demiyordur şimdi. Ne diyordur acaba.
paraya para demiyordur şimdi. Ne diyordur acaba.
seviyorum bu firmayı. yaygara yapmadan işini yapıyor.
helal olsun...
bin kere helal olsun...
görsel
şunu okuyup duygulanmayan, gurur duymayan var mıdır?
corona virüs tedavisinde etkili ilacı üretmişler, üretmekle kalmayıp sağlık bakanlığına teslim etmişler.
üretime devam ediyorlar ve ürettikleri tüm ilaçları yıl boyunca ücretsiz olarak vereceklerini bildirmişler.
insanlığa, ülkeye, millete, vatana daha büyük katkı ne olabilir ki?
teşekkürler abdi ibrahim...
bin kere helal olsun...
görsel
şunu okuyup duygulanmayan, gurur duymayan var mıdır?
corona virüs tedavisinde etkili ilacı üretmişler, üretmekle kalmayıp sağlık bakanlığına teslim etmişler.
üretime devam ediyorlar ve ürettikleri tüm ilaçları yıl boyunca ücretsiz olarak vereceklerini bildirmişler.
insanlığa, ülkeye, millete, vatana daha büyük katkı ne olabilir ki?
teşekkürler abdi ibrahim...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar