bugün

akıllı telefonlar öncesi karanlık dönemin bir anısı,
ne günlerdi be, şerefsiz operatörüm çok az da olsa para keserdi hakkımı helal etmiyorum onların burdan aq.
Nokıa telefonum gelir aklıma..
O zamanlar buradan stalk yapılırdı hey gidi hey yaşlandık aq.
Fotoğraf ne demek bilmemektir. Ergenlikten fotosunu görmediğin kıza yavşamaktır. Ben ne mal bir adammışım lan.
Gözümde canlanır koskoca mazi.
duygulandırdı.
(bkz: anılar)
Bir nesilin efsanesidir. Çoğu kişi onunla başlamıştır Facebook kullanmaya.
Ücretsiz facebook diye yedirdiler millete. Görsel yok video yok. Sadece yazı. Hiçbir zaman cazip gelmemiştir.
Bence en masum zamanlardı. Ego yok gösteriş yok. Herkes 0.facebook tan giriyo nasılsa.
güzel günlerdi.
diye de bir şey vardı ya ne günlerdi.
Paraya sadık olmayan tek siteydin...
(bkz: gözümde canlanır koskoca mazi)
Hangimiz kullanmadık cılgınlar gibi?
Zaman ne çabuk geçiyor dedirtir.
Beğen mesaj atayımlar, mesaj atın lar havada uçuşuyodu o dönemler biriyle konusmak çok kolaydı hey gidi günler be.
bir zamanların efsanesiydi.
Heyt bee ne amele günlerdi..
Bir zamanların en fenomen sayfasıdır. Evet.
© copyright 2005 - 2026