bugün
- sözlüğün aptal kaynaması12
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- erkeklerin boy tahmini yapması3
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- zalican4
- velvet43
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı6
- göz makyajı2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- herkesle iyi anlaşan insan18
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- romatizma2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- sözlüte karı var mı3
- yazarların en sevdiği saatler2
- göbeksiz erkek2
- çok eski entryleri okumak2
- hamas3
- devşirmelik makamı14
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- hayatını kaybetmek4
- vatandaş halinden memnun3
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek6
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- izmir2
- fas6
- makarnaya sarımsak girer mi4
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- hollanda3
- king is back5
- yugoslavya kızları4
- mor semsiyeli yabanci5
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı5
- benim gibisi bir iki senede bir gelir5
- yalamcı yarim dizisi2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi7
- aselsan3
- gözde celep3
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
Asosyalliğin kaçakçılıkla harmanlaşmış halidir.
bedavaydı ya lan.
ne gunlerdi be tabi o zamanlar instagram falan bilen yoktu fotograflarin altinda aptal aptal yorumlasirdik.
cidden liseliler bilmez. iki saat anlamaya çalıştım amk.
kontürümüz olmadığı zamanlarda ne çok işe yaramıştın be çok dua ederdim sana facebook .
E250'mi verin bana. Siyah olan. Hani şu kızaklı. Kızağı açınca hava atılan. içersinde forgetton warior olan.
Edit: (bkz: Büyüdük aniden)
Edit: (bkz: Büyüdük aniden)
Facebook un fakirler için geliştirdiği url.
abi iyi günlerdi be.
Kanka fotoğrafta ne var lan bakamıyorum da. Hee anladım kanka eyvallah ahaha çok komikmiş bende görünmüyo da. Duygulandım amk.
Daha sonra paralı olduğunda çok sövmüştüm.
Fakir Facebook'u şimdinin Facebook mesengeri gibi bir şeydi.
kendimi facebook varken sokakta kız tavlayan mal gibi hissettim.
--spoiler--
niye bilmiyorum böyle şeyleri ben, ne gerek var üst baş süslenmeye, dışarı çıkıp masraf etmeye. böyle para biriktir diz markaları, sonra git bir fotoğrafçıyla anlaş. 10 senelik fotoğraf çektir, en azından bir kere bayılıyon, bir de araba kirala böyle lüksünden. sonra koy facebook'a kızlar seni tavlama çalışsın. ya da o kadar uğraşmışız, bir kız çevirip iki lafın belin kırarım daha iyi.
--spoiler--
--spoiler--
niye bilmiyorum böyle şeyleri ben, ne gerek var üst baş süslenmeye, dışarı çıkıp masraf etmeye. böyle para biriktir diz markaları, sonra git bir fotoğrafçıyla anlaş. 10 senelik fotoğraf çektir, en azından bir kere bayılıyon, bir de araba kirala böyle lüksünden. sonra koy facebook'a kızlar seni tavlama çalışsın. ya da o kadar uğraşmışız, bir kız çevirip iki lafın belin kırarım daha iyi.
--spoiler--
her komik fotoğrafın altında sıfır feysbukçular için kendini kahraman ilan edip onlar sormadan fotoğraftakileri yazan abileri, kardeşleri akla getirir.
allah razı olsun o abilerden.
allah razı olsun o abilerden.
Facebook un mantıklı girişimi önce bedava diye insanları yönlendir üye sayısını artır bağımlı yap
Sonra da (bkz: ya bi bakıp çıkcam be bağımlı değilim)
Toplumca depresyondayız gelmeyelim bu oyunlara( biri diyecekti bunu).
Sonra da (bkz: ya bi bakıp çıkcam be bağımlı değilim)
Toplumca depresyondayız gelmeyelim bu oyunlara( biri diyecekti bunu).
çok muhteşem bir şey(di).
çok sevinmiştik biz buna zamanında.
çok sevinmiştik biz buna zamanında.
Bir nesli sosyal medyaya bağımlı hale getirmiştir.
m.facebook.com'un elit mekani oldugu zamanlarin sitesi. sadece yazi uzerine kurulu facebook hedesiydi.
halka hizmet dalında oscar verilesi bir olaydı bu.
halkçı başkan zukerbergin sayesinde bir dönem facebook bağımlısı olmuştuk.
önce ücretsiz halka sunup ardından net paketini zorunlu kıldı.
şimdi genelde 30 yaş üstü aileler kaldı facebookta.
halkçı başkan zukerbergin sayesinde bir dönem facebook bağımlısı olmuştuk.
önce ücretsiz halka sunup ardından net paketini zorunlu kıldı.
şimdi genelde 30 yaş üstü aileler kaldı facebookta.
nobel barış ödülü alan uygulama. evet.
uyuşturucu satıcısı gibi; ilki bedava, sonra parayla..gerçi suç yalnızca zuckerberg'in değil, gsm şirketlerinde asıl kurnazlık. ama güzel zamanlardı vesselam.
kontor almadan doya doya mesajlaşmayı sağlıyordu. smsten kurtarıyordu. unutulmayacaksın zero bey.
(bkz: resimde ne var mobilim)
Efsane olarak Gönüllerde yerini almış olandır. Evet.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar