bugün
- saraca finch house7
- herkesle iyi anlaşan insan10
- 19 yaşında kızla yatmak14
- kadir inanır'ın vefatı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- ankara nın en güzel yanı7
- gönül adamı2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- 28 haziran 20263
- thereads2
- anın görüntüsü24
- bili bili yumurta2
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- 1 temmuz kabotaj bayramı6
- elon musk3
- kemalist dünya26
- kucaklaşma günü3
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- kemal kılıçdaroğlu15
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- su içmek2
- ilkin aydın2
- üniversitelerin gereksiz olması17
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
- genç görünmeye çalışmak7
- ankara3
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
entry'ler (53)
Dostluğunu özledim
bugün rezil oldum sözlük. bildiğin rezil oldum.
şu pot kırmalarım olmasa herşey çok daha güzel olacak.
ama yine de o soruyu duymak beni mutlu etti.
insanlara onları önemsediğimi sadece 'nasılsın?' diyerek anlatacabileceğimi bir kez daha
hatırlamış oldum ya da sadece bir 'nasılsın'la mutlu olabileceğimi...
şu pot kırmalarım olmasa herşey çok daha güzel olacak.
ama yine de o soruyu duymak beni mutlu etti.
insanlara onları önemsediğimi sadece 'nasılsın?' diyerek anlatacabileceğimi bir kez daha
hatırlamış oldum ya da sadece bir 'nasılsın'la mutlu olabileceğimi...
haklı olmak insanı her zaman mutlu etmiyormuş...
yanında mutlu olabildiğim tek kızın yanında olamıyorum. o saf ve temiz güzelliğiyle gelsin, yanıma otursun istiyorum. hemen her şeyi, her seferinde berbat etmeme rağmen beni sevsin istiyorum. "gözlerinin içi bir deniz" gibi klişelere takılmadan gözlerinde kaybolmak istiyorum.**
benden ona yazı yazmamı istiyor. ben aslında yazmıyorum artık, prensip gereği. bunu da sadece onun için, o okusun diye yazıyorum. sırf onun için de olsa yazmaya devam edeceğimi bilsin diye yazıyorum. Onu sevdiğimi tekrar söylemek için yazıyorum.
her şey biter. su, yıldız,tarih,insan ve fikir. bir gün biz şu an her neysek, o da biterse diye üzülüyorum. kararsızım, dilemmam büyük.
sana yazacağım şeyler var daha güzel kız demiştim. sözümde duruyorum. ve o bilir ki bu çok sık olmaz.
son olarak biricik sevdiğime bir sözüm var:
Allah kalbi temiz insanın yakarışını duyarmış ya, hah işte ondan susuyorum ben. Sen dua et ama ikimiz için de. eminim karşılık bulacaktır.
benden ona yazı yazmamı istiyor. ben aslında yazmıyorum artık, prensip gereği. bunu da sadece onun için, o okusun diye yazıyorum. sırf onun için de olsa yazmaya devam edeceğimi bilsin diye yazıyorum. Onu sevdiğimi tekrar söylemek için yazıyorum.
her şey biter. su, yıldız,tarih,insan ve fikir. bir gün biz şu an her neysek, o da biterse diye üzülüyorum. kararsızım, dilemmam büyük.
sana yazacağım şeyler var daha güzel kız demiştim. sözümde duruyorum. ve o bilir ki bu çok sık olmaz.
son olarak biricik sevdiğime bir sözüm var:
Allah kalbi temiz insanın yakarışını duyarmış ya, hah işte ondan susuyorum ben. Sen dua et ama ikimiz için de. eminim karşılık bulacaktır.
17 eylül'de saat 17-19 arası sahaflar festivalinde olacak. 16'sında emrah serbes 18 inde de alper canıgüz geliyormuş. Mutlu olmak işte bu kadar basit benim için.
iyi "ki" varız kardeşim, iyi "ki" varız demek istediğim bayram dileği.
iskender'in "hamamda keselerler bizi ismail" diyerek trt'nin sansür saçmalığına trt kanalında gönderme yaptığı dizi. Çok güzel oldu bu be.
ki ayrıyken şöyle bir entryim vardı:
- Bak senin hakkında başlık açtım yeğen.
+ keşke "ki" yi bitişik yazmayı öğrenseymişsin önce.
- owww. bunu da hemen yazmalıyım.
ki bitişikken entryim ise şöyle:
- nasılsın yeğen?
+ iyi.
- Noldu ayar vermeyecen mi
+ sen malzeme vermedikçe hayır.
- e iyi o zaman.
- Bak senin hakkında başlık açtım yeğen.
+ keşke "ki" yi bitişik yazmayı öğrenseymişsin önce.
- owww. bunu da hemen yazmalıyım.
ki bitişikken entryim ise şöyle:
- nasılsın yeğen?
+ iyi.
- Noldu ayar vermeyecen mi
+ sen malzeme vermedikçe hayır.
- e iyi o zaman.
Severek ayrışalım; bir sevgi ve kardeşlik çağrısıdır. Dini, dili, ırkı ne olursa olsun "insan"ı severek diğerlerinden ayrışmadır.
severek ayrışalım; birbirimizi, birbirimizden...
severek ayrışalım; birbirimizi, birbirimizden...
işçi mehmet abi, çiftçi musa dayı neyse de hilmi abi deyince içim cız etti. bu muhafazakar terbiyesizlerin hakkından gelelim dostlarım. benim önerim odalarına dansöz göndermek. fikirlerinize açığım.
insan konuşan bir varlıktır. * Anlatır, anlatır. anlaşılmak ister. ama bazı insanlar anlaşılmaz. anlatırlar kendilerini, açıklarlar düşüncelerini. ama dedim ya bazıları an-la-şıl-maz. *
işte o zaman o anlaşılamayan adam düşünür tek başına. Der ki bir gece yarısı şişenin yarısında:
keşke yanlış anlaşılsaydım.
işte o zaman o anlaşılamayan adam düşünür tek başına. Der ki bir gece yarısı şişenin yarısında:
keşke yanlış anlaşılsaydım.
Yalnız olmayı bile beceremeyen insanın maruz kaldığı durumdur.
Her işi yapmak için birine ihtiyaç duyan zihinsel ve fiziksel gelişimini tamamlayamamış insan türü olan "yalnızlığı tek başına kaldıramayanlar" yalnız kalmanın zamanı gelince bunu da başaramazlar. Salaktırlar afedersiniz. Tıp dilinde "Petrificus Totalus" olarak bilinirler. *
Bu durumla ilgili hıncal uluç'un kayıtlı hiçbir sözü olmaması durumun başka bir ilginç noktasıdır.
Edit: Kendi içinde çelişen denilmiş. ironisi falan hepsi içinde başlığın. hepsi içinde.
Her işi yapmak için birine ihtiyaç duyan zihinsel ve fiziksel gelişimini tamamlayamamış insan türü olan "yalnızlığı tek başına kaldıramayanlar" yalnız kalmanın zamanı gelince bunu da başaramazlar. Salaktırlar afedersiniz. Tıp dilinde "Petrificus Totalus" olarak bilinirler. *
Bu durumla ilgili hıncal uluç'un kayıtlı hiçbir sözü olmaması durumun başka bir ilginç noktasıdır.
Edit: Kendi içinde çelişen denilmiş. ironisi falan hepsi içinde başlığın. hepsi içinde.
Şu ana kadar gördüğüm insanlar olsun, okuduğum entryler olsun bir yargıya vardım kendi içimde bu grup hakkında.
System Of A Down dinleyen Türk dinleyici:
Şarkıları güzel ama düşünce yapıları, siyasi düşünceleri kötü. Şerefsizler ama dinliyoruz.
iddiasına girebilirim %83,47'si böyle.
Eee küsüratlı sayı verince inandınız mı bari?
Edit ile büdüt: Eksileyen var. Küsüratlı sayı verince inanır dedilerdi bana.
o zaman semiramis pekkan'dan hepinize gelsin.
bana yalan söylediler.
System Of A Down dinleyen Türk dinleyici:
Şarkıları güzel ama düşünce yapıları, siyasi düşünceleri kötü. Şerefsizler ama dinliyoruz.
iddiasına girebilirim %83,47'si böyle.
Eee küsüratlı sayı verince inandınız mı bari?
Edit ile büdüt: Eksileyen var. Küsüratlı sayı verince inanır dedilerdi bana.
o zaman semiramis pekkan'dan hepinize gelsin.
bana yalan söylediler.
emine ayna'nın güzel biri olma ihtimaliyle eşdeğerdir. her ne kadar izzet altınmeşe bensiz düşünülemezse illuminati de iyi olarak düşünülemez. *
Selamlar... Yine bugün karşınıza, hayatın içinden gibi, değil gibi; bazen saçma bazen değil, yani bu tarz şeylerle çıkmaya çalışacağım. Ve bu hikayem de aslında çoğunda olduğu gibi babamla başlıyor.
12,5 yaşlarındayım. Babama gittim bir akşamüstü. Bana nasıl şiir yazıldığını öğretir misin, dedim.
+Şairlik öyle öğretmeyle öğrenilen bir şey değildir, dedi. Feleğin çemberinden geçmen gerek. Biraz acı çekmelisin oğlum.
Getireyim annemin iğnesini deyince "öyle acı değil lan" dedi. tamam peki ne yapacağız dedim. başladı anlatmaya.
Bana kafiyeyi, redifi, kelime oyunlarını, genel kuralları anlattı. Can kulağıyla dinledim. Bazı şiirlerini ve diğer şairlerin antolojisini getirdi, gösterdi. Artık yazmaya başlayabilirdim. ilkin şöyle başladım:
Afakı gözlerinin saçlarına denk midir?
Benim güzel yarim bu dünyaya renk midir?
ilk görüşte tutuldum, ayla güneş misali
Mahareti aşkımızın sendeki ahenk midir?
sevdiğim kıza götürülecek kıvama gelmiş diye düşünerek okula gittim. Beni görünce gülümsedi hafifçe. Dünyalar feda olsundu ona. Eline kağıdı tutuşturdum, bunu okumalısın dedim. Açtı, okudu.
Çok güzel olmuş. Abin çok sevinecek dedi. Anlamadım önce. Sonra şiiri tekrar okudum. Acı gerçeği anladım. Şiiri akrostiş sanmıştı akıllım. Ona benim bir abim yok da diyemedim. Sustum.
Babama gittim. Şiir işi olmuyor dedim. Biz biliyoruz da mı yazıyoruz deyip sırıtınca soğudum birden. Resmen düğünlerdeki biz biliyoz da mı oynuyoz diyen adamlara döndü bir an. Başarısızlığım onu gülümsetiyordu. Ya da olaylardan haberi bile yoktu. Galiba ikinci ihtimal daha yüksekti.
Şiir olmayınca mektup yazayım dedim. Babama mektup yazacam deyince başladı anlatmaya. Sağ alt köşeye ad yazılır, sol alt köşeye adres yazılır, pullamayı unutma gibi saçma tavsiyelerde bulununca kaçtım ordan. Kıza mektup yazacaz yaa. Elden verecem. Ne pulundan bahsediyosun diyemedim. Mektuptan da soğudum yeminlen.
Söyleyemedik işin doğrusu. Bir de üstüne kız 3 yıl boyunca abim var sandı. Sürekli olmayan abime selamlar söylendi. Olmayan abimle kayağa, yazlığa gidildi. Olmayan abim evlendi. Çoluk çocuk sahibi oldu kerata. Şimdi boşandı. 45-50 yaşındaki olgun komşularından dolma,sarma teklifi bekliyor.
Beni de hep böyle güzel havalar mahvetti. Ama bunu önce Orhan Veli söyledi diye o ünlü olmuştu. Ben ise hukukçu. Lanet olsundu. O kız için yazdığım ama okutmadığım son şeyle bitiriyorum yazımı.
Kaç kere ver şunu dedim, vermedin. Ver artık şunu. Gözlerimi senden alamıyorum.
Not: Bu yazı onun için yazıldı. Uğruna günlük tuttuğum kız. Senin için... ara beni , özledim seni.
12,5 yaşlarındayım. Babama gittim bir akşamüstü. Bana nasıl şiir yazıldığını öğretir misin, dedim.
+Şairlik öyle öğretmeyle öğrenilen bir şey değildir, dedi. Feleğin çemberinden geçmen gerek. Biraz acı çekmelisin oğlum.
Getireyim annemin iğnesini deyince "öyle acı değil lan" dedi. tamam peki ne yapacağız dedim. başladı anlatmaya.
Bana kafiyeyi, redifi, kelime oyunlarını, genel kuralları anlattı. Can kulağıyla dinledim. Bazı şiirlerini ve diğer şairlerin antolojisini getirdi, gösterdi. Artık yazmaya başlayabilirdim. ilkin şöyle başladım:
Afakı gözlerinin saçlarına denk midir?
Benim güzel yarim bu dünyaya renk midir?
ilk görüşte tutuldum, ayla güneş misali
Mahareti aşkımızın sendeki ahenk midir?
sevdiğim kıza götürülecek kıvama gelmiş diye düşünerek okula gittim. Beni görünce gülümsedi hafifçe. Dünyalar feda olsundu ona. Eline kağıdı tutuşturdum, bunu okumalısın dedim. Açtı, okudu.
Çok güzel olmuş. Abin çok sevinecek dedi. Anlamadım önce. Sonra şiiri tekrar okudum. Acı gerçeği anladım. Şiiri akrostiş sanmıştı akıllım. Ona benim bir abim yok da diyemedim. Sustum.
Babama gittim. Şiir işi olmuyor dedim. Biz biliyoruz da mı yazıyoruz deyip sırıtınca soğudum birden. Resmen düğünlerdeki biz biliyoz da mı oynuyoz diyen adamlara döndü bir an. Başarısızlığım onu gülümsetiyordu. Ya da olaylardan haberi bile yoktu. Galiba ikinci ihtimal daha yüksekti.
Şiir olmayınca mektup yazayım dedim. Babama mektup yazacam deyince başladı anlatmaya. Sağ alt köşeye ad yazılır, sol alt köşeye adres yazılır, pullamayı unutma gibi saçma tavsiyelerde bulununca kaçtım ordan. Kıza mektup yazacaz yaa. Elden verecem. Ne pulundan bahsediyosun diyemedim. Mektuptan da soğudum yeminlen.
Söyleyemedik işin doğrusu. Bir de üstüne kız 3 yıl boyunca abim var sandı. Sürekli olmayan abime selamlar söylendi. Olmayan abimle kayağa, yazlığa gidildi. Olmayan abim evlendi. Çoluk çocuk sahibi oldu kerata. Şimdi boşandı. 45-50 yaşındaki olgun komşularından dolma,sarma teklifi bekliyor.
Beni de hep böyle güzel havalar mahvetti. Ama bunu önce Orhan Veli söyledi diye o ünlü olmuştu. Ben ise hukukçu. Lanet olsundu. O kız için yazdığım ama okutmadığım son şeyle bitiriyorum yazımı.
Kaç kere ver şunu dedim, vermedin. Ver artık şunu. Gözlerimi senden alamıyorum.
Not: Bu yazı onun için yazıldı. Uğruna günlük tuttuğum kız. Senin için... ara beni , özledim seni.
Eğlenelim- Öğrenelim
Hem yüzlerce öğrenciyi mağdur edip hem de sonradan yüzsüz yüzsüz Ösym yeterli tecrübeyi edindi diyebilen canlı türüne Ali Demir.
Hem yüzlerce öğrenciyi mağdur edip hem de sonradan yüzsüz yüzsüz Ösym yeterli tecrübeyi edindi diyebilen canlı türüne Ali Demir.
bu başlığa (bkz: telephon of heidi) başlığı tarafından yönlendirildik. açıklama bekliyoruz.
https://www.youtube.com/watch?v=PpivyQvO8Hs
yeni bölüm fragmanı yayınlanmış şahane dizi. lost ve ramazan karışımlı fragman bile yetti güldürmeye.
ramadan is coming!
yeni bölüm fragmanı yayınlanmış şahane dizi. lost ve ramazan karışımlı fragman bile yetti güldürmeye.
ramadan is coming!