4 yaşındaki kuzenin vermiş olduğu ayar

ki ayrıyken şöyle bir entryim vardı:

- Bak senin hakkında başlık açtım yeğen.
+ keşke "ki" yi bitişik yazmayı öğrenseymişsin önce.
- owww. bunu da hemen yazmalıyım.

ki bitişikken entryim ise şöyle:

- nasılsın yeğen?
+ iyi.
- Noldu ayar vermeyecen mi
+ sen malzeme vermedikçe hayır.
- e iyi o zaman.
© copyright 2005 - 2026