bugün

system of a down

Şu ana kadar gördüğüm insanlar olsun, okuduğum entryler olsun bir yargıya vardım kendi içimde bu grup hakkında.

System Of A Down dinleyen Türk dinleyici:

Şarkıları güzel ama düşünce yapıları, siyasi düşünceleri kötü. Şerefsizler ama dinliyoruz.

iddiasına girebilirim %83,47'si böyle.

Eee küsüratlı sayı verince inandınız mı bari?

Edit ile büdüt: Eksileyen var. Küsüratlı sayı verince inanır dedilerdi bana.

o zaman semiramis pekkan'dan hepinize gelsin.

bana yalan söylediler.
© copyright 2005 - 2026