bugün

galatasaray

sorunlarının daha da büyük olduğunu düşündüğüm kulüp.

g.saray 2000 yılından sonra ağız tadıyla kaç sezon geçirdi ki?

lucescu ile kazanılan şampiyonluk önemliydi ama arkası gelmedi.

4 yıl sonra gerets ile anlı şanlı şampiyon oldu. ama fb son maçta tökezlemeseydi...

2008 de bjk nin olmadığı, fb nin düşüşe geçtiği bir sezonda şampiyon oldu ama tat vermedi, feldkamp ile.

ardından düşüş başladı canaydın gitti polat geldi. o da çare olamadı. rijekardlar,keita lar işe yaramadı. 2011 de ünal aysal dönemi başlayınca her şey tersine döndü. tabi bunda en önemli faktör terim ve yerinde transferlerdi.

2 yıl ligi domine etti g.saray ama terim in gönderilmesi büyük düşüşü tekrar başlattı.

geçen yıl şampiyonluk gelse de taraftar bile şaşkın, temposuz,tatsız bir şampiyonluktu çünkü.

özetlersek takımın işi zor. geleneklerinden kopmamalı. terim bu takımın her şeyi. o ya da ona benzer bir hoca ile

toparlanabilir ancak. ezeli rakibinden kurumsallaşma ve istikrarı örnek almalı.
© copyright 2005 - 2026