bugün
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- amerika birleşik devletleri7
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- portekiz5
- kolombiya4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- iran2
- opel frontera2
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- ilgi manyağı4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- x in memeleri3
- özbekistan4
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- içtim şarabı13
- kadir inanır22
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- panama3
- hırvatistan3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak5
- 33 yaşında olmak3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- petrol2
- kemalist dünya24
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- her insanın bir cini olması8
yarın yerleştirme sonuçlarını açıklayacağına dair bir geyik dönen kurum.
bu kadar çabuk açıklamazlar heralde..
bu kadar çabuk açıklamazlar heralde..
açıklamalarını bayram sonrasına bırakması gereken kurum.
donanımhaber ygs/lys ekibinden şu sıralar bayağı küfür yemekte olan kurum. tabi son dakkacılarda nasibini almakta.
sonuçları 2 3 güne açıklayacak kurumdur.
2025 ösym projesi "hadi bakalım ağzıyla kuş tutan üniversiteli olur "
(bkz: yds mağdurları)
yabancı dil eşdeğerlik tablosunu eşdeğer sınavlardan birisine bir kaç gün kala alelacele değiştiren kurum.
e ne halt etmeye çalıştıkları hakkında en ufak bir fikrim yok maalesef. Fikri olan birini de tanımıyorum.
tam dil sınavına gireceksin, çaat sistem değişir, sorular da kallavi boyutta kazık olur.
tam ona eşdeğer başka bir sınava gireceksin, çaat tablo değişir istenilen puanı alman riske girer.
Buradan kendilerine kulak arkamı gösteriyorum. Kulak arkama ihtiyaç duymaları halinde, hal-i hazırda iletişim bilgilerim ellerinde var.
e ne halt etmeye çalıştıkları hakkında en ufak bir fikrim yok maalesef. Fikri olan birini de tanımıyorum.
tam dil sınavına gireceksin, çaat sistem değişir, sorular da kallavi boyutta kazık olur.
tam ona eşdeğer başka bir sınava gireceksin, çaat tablo değişir istenilen puanı alman riske girer.
Buradan kendilerine kulak arkamı gösteriyorum. Kulak arkama ihtiyaç duymaları halinde, hal-i hazırda iletişim bilgilerim ellerinde var.
yine yerleştirmiş.
kazanamayanlara dershanelere erken kayıt imkanı sunan kurum.
en şerefsiz kurumdur. allah belanı versin ösym aÇıkla artık şu kpss puanlarını!
ösym ismini duyunca akla eski nesil bilir ösym .. ye! diye bir şarkı vardı o gelir. (bkz: (vid #88319))
Son yıllarda yaptığı yanlışlarla iyice zıvanadan çıkmış, kurumsal kimliğini aşırı ölçüde kaybetmiştir. En yaşatılan mağduriyet, ielts ye bir hafta kala denklik puanını değiştirilmiştir.
uyguladıkları sınavların hepsi domino taşları gibi devriliyor gözler önünde. kimse de üstüne alınmıyor ki işin en ilginç tarafı bu.
Hem kpss hemde ünv. tercihleri için geç kaldığımdan hayatıma bi daha sokmak istemediğim sistem.
29 nisan 2012 de yapılan ömss de psikolojik rahatsızlığı olanları zihinsel engelli kategorisinde sınava sokan, üstüne üstlük farklı sorular sorulan engellileri aynı puanlamada yaristirarak, psikolojik rahatsizligi olanlarin %90 inin memur olmasini saglarken, diger engel gruplarina yaptigi buyuk haksizlikla bir çok engellinin, hakettigi halde memur olamamasina, ben de dahil bir cogununda gurbete dusmesine sebep olan,iyi bir anadolu lisesini henuz bitirmis birisi olarak 40 yasinda marongozla,35 yasinda marketciyle ayni puani almama sebep olarak hayatimi karartmış kurum.
imparatorluktur.
eğitim öğretimi mahveden 12 yılın birikimini 2 sınavda isteyen piç bi kurumdur.
skandallarıyla ünlü acaba bu sene nasıl bir ibnelik yapacak diye düşündüğüm kurum.
insanların hakkında fütursuzca ve öngörüsüzce atıp tuttukları kurumdur. bu atıp tutmalar da genellikle ösys ve kpss üzerinden yapılır. burada temel sorun x kişinin talep ettiği bir kadro veya statüye x/10 kişinin alınabilecek olmasıdır. işte ösym bu x/10 kişinin kimler olacağına karar veren kurumdur.
peki ösym olmasa bu x/10 kişi nasıl seçilir sanıyorsunuz? iktidarın dini , mezhebi , ideolojik , bölgesel farklılıkları gözeterek seçim yapmasının ne gibi facialara neden olabileceğini tahmin edemiyor musunuz?
üniversite konusuna gelince; deniyor ki "her üniversite özerk olsun kendi öğencisini seçsin" . aynı şekilde üniversite yönetimlerinin tamamen subjektif değerlendirmelerle öğrenci seçmelerinin ne büyük adaletsizlikler yaratacağını göremiyor musunuz? bir rektörün öğrencilerini x mezhebinden , y görüşünden veya z ilinden seçmesine nasıl engel olabilirsiniz?
milletin vergileriyle finanse edilen statülere birilerinin subjektif kanaatleriyle seçim yapılamaz yapılmamalıdır. bir vakıf üniversitesi/şirket öğrencisini/personelini istediği gibi seçebilir , seçmelidir; buna kimse bir şey diyemez ama aynı önerme kamu kurumları için beyan edilemez.
hataları olsa da ösym ülkemizin en önemli ve elzem kuruluşlarından biridir. bugün fakir fukara çocukları memleketin her köşesinden üniversiteli veya memur olabiliyorsa ösym sayesindedir. eleştiriye evet ama mantıksızca atıp tutmaya hayır.
peki ösym olmasa bu x/10 kişi nasıl seçilir sanıyorsunuz? iktidarın dini , mezhebi , ideolojik , bölgesel farklılıkları gözeterek seçim yapmasının ne gibi facialara neden olabileceğini tahmin edemiyor musunuz?
üniversite konusuna gelince; deniyor ki "her üniversite özerk olsun kendi öğencisini seçsin" . aynı şekilde üniversite yönetimlerinin tamamen subjektif değerlendirmelerle öğrenci seçmelerinin ne büyük adaletsizlikler yaratacağını göremiyor musunuz? bir rektörün öğrencilerini x mezhebinden , y görüşünden veya z ilinden seçmesine nasıl engel olabilirsiniz?
milletin vergileriyle finanse edilen statülere birilerinin subjektif kanaatleriyle seçim yapılamaz yapılmamalıdır. bir vakıf üniversitesi/şirket öğrencisini/personelini istediği gibi seçebilir , seçmelidir; buna kimse bir şey diyemez ama aynı önerme kamu kurumları için beyan edilemez.
hataları olsa da ösym ülkemizin en önemli ve elzem kuruluşlarından biridir. bugün fakir fukara çocukları memleketin her köşesinden üniversiteli veya memur olabiliyorsa ösym sayesindedir. eleştiriye evet ama mantıksızca atıp tutmaya hayır.
bu yıl öss'nin puanlama sisteminde kapsamlı bir değişiklik yapmış olan kurum. ham puan 300 üzerinden değerlendirilecekmiş. yani artık bizim zamanımızdaki gibi 195 puanla mühendislik okuyabileceğiniz bir dünya yok!
Olm sen kimsin ki ielts'i beğenmiyorsun demek istediğim kurum, zira dün itibariyle ielts'in yds denkliğini kaldırdığını açıklamıştır.
Üniversite hazırlık öğrencileri için bit nevi vahiy kaynağı işlevi görür. 1984 romanını hatırlatacak biçimde "cehalet mutluluktur." temelli bir öğretiye sahiptir bu kurum.
Gündemdeki Haberler