bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- bugün de meme atan olmaması5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- ez te hezdikim6
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- alevilerde muhammed ismi5
- balkonu camla kaplatmak7
- bir gün ölecek olmak7
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- 22 haziran 20262
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- paris te son tango2
- 2026 dünya kupası14
- yazarların en sevdiği meyve9
- opel omega b2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- pornoyu bırakmak5
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- yenidünya2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- asosyal olmanın sebepleri7
skandal yaratmakta üst düzey başarılı olan topluluk.
haberlerde görüyorum, kopyayı engellemek için bir cavity search hadisesine girmedikleri kalmış, vay anasını, cevval kurum.
ya hadi bir şey dememeyim diyorum da sanki sorun dışarıda, sınav salonunda çekilen kopya... içeride hallolup bitene ne yaptınız vicdan sahabları?
ya hadi bir şey dememeyim diyorum da sanki sorun dışarıda, sınav salonunda çekilen kopya... içeride hallolup bitene ne yaptınız vicdan sahabları?
bu konuyu paylaşmazsam içimde kalırdı denilen bir olayın başlığı olabilir bazen "ösym"
bahsi geçen olay şöyledir ve yazma isteği şundan doğar "-ya ben yanlışlıkla sınavda uyudum, bu kadarını beklemiyordum" diyen arkadaş vardır yer yüzünde. üstelik bu zeki arkadaşımız sene boyunca sınava da çalışmıştır. *
bahsi geçen olay şöyledir ve yazma isteği şundan doğar "-ya ben yanlışlıkla sınavda uyudum, bu kadarını beklemiyordum" diyen arkadaş vardır yer yüzünde. üstelik bu zeki arkadaşımız sene boyunca sınava da çalışmıştır. *
öğrencilere işkence merkezidir.
dostun düşmanın kim olduğunu gösterir....
insanları sınav yeri olarak fizana göndermekten zevk alan kurum.
buradan yetkililere sesleniyorum; lütfen, bak çok rica ediyorum bir dahaki sefere sınava gireceğim yeri 'beyoğlu' olarak işaretlediğimde beni kilyos'a gönderin. en azından erken gider birkaç gün tatil yaparım. bahçeköy nedir ya? tamam, temiz orman havası alayım istediniz, çok düşüncelisiniz ama yani bahçeköy'e göndermek nasıl bir fantazidir?
buradan yetkililere sesleniyorum; lütfen, bak çok rica ediyorum bir dahaki sefere sınava gireceğim yeri 'beyoğlu' olarak işaretlediğimde beni kilyos'a gönderin. en azından erken gider birkaç gün tatil yaparım. bahçeköy nedir ya? tamam, temiz orman havası alayım istediniz, çok düşüncelisiniz ama yani bahçeköy'e göndermek nasıl bir fantazidir?
Kendine duyulan güveni sarsmiş bir kurumdur.
7 nisan 2013 yabancı dil sınavında milleti ters köşe yapmış kurum.
başkanı* dahil bu soruları hazırlayan hocaların yatacak yerleri yok, öbür tarafta onlarla görüşecez...
başkanı* dahil bu soruları hazırlayan hocaların yatacak yerleri yok, öbür tarafta onlarla görüşecez...
madeni paralarla kopya çekmeye çalışan bir grup kopyacının cebindeki 5,10,25 ve 50 kuruşları ile 1 lirasını tespit edip, paraların sınav merkezinden uzaklaştırılması suretiyle kopyacıların amaçlarına ulaşmasına engel olan kurumdur.
kpss sınav ücretine yapılan yüzde yüz e yakın zamla eşeğin bir tarafına iyice su kaçırmışlar...*
o değil de şunu anlamadım 2 kalem, 1 silgi, 2 şeker, 10 sayfa kağıt 120 tl, vay amk.
hakkımı helal etmiyorum...
o değil de şunu anlamadım 2 kalem, 1 silgi, 2 şeker, 10 sayfa kağıt 120 tl, vay amk.
hakkımı helal etmiyorum...
geçen yıl kpssde üç oturum için ödenen para 75 tl iken bu yıl üç oturum ücretini birden 120 tl olarak açıklayan kurum. ayrıca kpssden ingilizce kaldırıldı, ydsye girmek zorunlu tutuldu ve onun ücreti de 50 tl.
yani kpss a için geçen yıl toplamda ödenen para 75 tl, bir yıl sonra 170 tl. bu sınavların maliyeti olsun en fazla 20 tl. çok abarttım ama 20 diyelim bakalım. adalete bak arkadaş. bu sınava giren herkes de iş güç sahibi zaten kendi parasını kazanan insanlar, 170 tl dediğin nedir ki dimi cancağızım...
yani kpss a için geçen yıl toplamda ödenen para 75 tl, bir yıl sonra 170 tl. bu sınavların maliyeti olsun en fazla 20 tl. çok abarttım ama 20 diyelim bakalım. adalete bak arkadaş. bu sınava giren herkes de iş güç sahibi zaten kendi parasını kazanan insanlar, 170 tl dediğin nedir ki dimi cancağızım...
maaşı olmayan insanlardan para sömüren kurum tamam vur dedik de öldür demedik ey ösym.
ösym ye koyayım size bişey olmasın.
not: sevmiyorum ibneleri aga! yök te aynı bok!
not: sevmiyorum ibneleri aga! yök te aynı bok!
(ö)nemsiz (s)oruları (y)erleştirme (m)erkezi.
internet olayı başarılı ama güncelleme süresini çok kısa tutmuşlar.
sınava girmek istediğim yeri kadıköy ve üsküdar seçmeme rağmen, kilomu 130 boyumu 1.70 girmeme rağmen beni tuzlada orhanlıda bi ilkokula göndermiş sikindirik kurum.
Ulan mallar gergedan gibi biri olduğum apaçık ortada. E ikinci kez giriyorum yaşa da bak bi. Sen hangi akla hizmet ettin de oraya gönderdin beni.
Sonra o ufacık sırayı dizimin üstüne laptop gibi koyup öyle çözdüm tüm sınavı. Allahtan ben gamsız sinirsiz stressiz her boku sikine takmayan biriyim de sınavımı etkilemedi. Ama aynı okulda benimle beraber giren diğer aygırların içinde muhakkak bu durumlardan rahatsız olanlar olmuştur. Zira benden şişko ve benden uzun birçok insan evladı vardı orda.
Ulan mallar gergedan gibi biri olduğum apaçık ortada. E ikinci kez giriyorum yaşa da bak bi. Sen hangi akla hizmet ettin de oraya gönderdin beni.
Sonra o ufacık sırayı dizimin üstüne laptop gibi koyup öyle çözdüm tüm sınavı. Allahtan ben gamsız sinirsiz stressiz her boku sikine takmayan biriyim de sınavımı etkilemedi. Ama aynı okulda benimle beraber giren diğer aygırların içinde muhakkak bu durumlardan rahatsız olanlar olmuştur. Zira benden şişko ve benden uzun birçok insan evladı vardı orda.
Allah senin belanı versin. Senin başındakinin de senin de amına koyayım. Dininiz imanınız para olmuş şerefsizler.
Geçenlerde kpss için başvuru yaptim. Bugün mesaj geldi fotoğrafınızda sorun var diye. Kalktim gittim neymiş başvuru yaptığım odada ışık azmış yeniden fotograf almaları lazımmış. Tamam dedim çekelim de kurtulalım. Tuttu bu sefer de benden 5 lira istedi. Güzel kardeşim bu hata benden mi kaynaklanıyor neden beni sikiyosun? Git benim resmimi çekemeyen pezevenkten al ne alacaksan. Sonuç olacak cepteki son 3 lirayı verdim geriye kalan 2 lirayı hesaba yazdırdım. Haram zıkkım olsun amına kodumun bebeleri.
Geçenlerde kpss için başvuru yaptim. Bugün mesaj geldi fotoğrafınızda sorun var diye. Kalktim gittim neymiş başvuru yaptığım odada ışık azmış yeniden fotograf almaları lazımmış. Tamam dedim çekelim de kurtulalım. Tuttu bu sefer de benden 5 lira istedi. Güzel kardeşim bu hata benden mi kaynaklanıyor neden beni sikiyosun? Git benim resmimi çekemeyen pezevenkten al ne alacaksan. Sonuç olacak cepteki son 3 lirayı verdim geriye kalan 2 lirayı hesaba yazdırdım. Haram zıkkım olsun amına kodumun bebeleri.
sınava nerede girmek istersiniz diye tercih sorup tercih dışında yere yollayan kurum. o zaman niye soruyorsunuz? geçerliliğini tamamen yitirmiş kurum. evet.
erdoğana sesleniyorum. ösym nin yerine avm yap karşı çıkarsam şerefsizim.
Öteki tarafta yatcak yeri yoktur kanimca.
çoğu öğrenciye bu yılda gömen ve iyi niyetli olmadıklarını düşündüren kurum.
kötülüğün anası olan kurum.
Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi, kısaca *ÖSYM*, yükseköğretim programlarına girmek için başvuran adaylar arasından, başarılı olma olasılıkları diğerlerinden daha yüksek olanları seçerek bu programlara yerleştirmek amacı ile 1974
yılında kurulmuş olan devlet kurumudur.
Fakat sorduğu sorularla, şaşırtıcı sınav sonuçlarıyla öğrencileri yaklaşık 1 dakikalık kalp krizine sokmaya yetmektedir. Her sene nedense soruları tubitak hazırlar ve bilmem kaç yılın en zor matematik soruları ile karşılaşır sınav adayları. Tek merak ettiğim 2043'te yine mi soruları tubitak hazırlayacak?
yılında kurulmuş olan devlet kurumudur.
Fakat sorduğu sorularla, şaşırtıcı sınav sonuçlarıyla öğrencileri yaklaşık 1 dakikalık kalp krizine sokmaya yetmektedir. Her sene nedense soruları tubitak hazırlar ve bilmem kaç yılın en zor matematik soruları ile karşılaşır sınav adayları. Tek merak ettiğim 2043'te yine mi soruları tubitak hazırlayacak?
3 senedir ösym'nin attığı kazık yüzünden sınava giriyorum. geçen sene rehber hocasının yaptırdığı yanlış tercihden dolayı bir yere yerleşemedim.
hayattan soğudum,
depresyona girdim,
kimseyle konuşmadım,
yemek yemedim..
sonra kasım ayında başıma birşey dank etti. bir kez daha sınava gireceğim dedim kendi kendime çalıştım çabaladım bir şekilde geçti gitti günler.
bugün tercihlerin son günü ve bende bir yandan heyecan bir yandan da yine geçen seneki gibi olur mu endişesi.
belli etmemeye çalışıyorum ama içim huzursuz.. bu 3. senemdiyorum hep.. ya olmazsa.. allah kahretsin bizi sınavdan sınava sürükleyen sisteme.. uykusundan ağlayarak uyanan gençleri bu duruma getirenlere.. istemediği bölümü sırf iş imkanı olduğu için yazdıran devlete. hayallerimizi gerçekleştirmemize ambargo koyan kimselere....
hayattan soğudum,
depresyona girdim,
kimseyle konuşmadım,
yemek yemedim..
sonra kasım ayında başıma birşey dank etti. bir kez daha sınava gireceğim dedim kendi kendime çalıştım çabaladım bir şekilde geçti gitti günler.
bugün tercihlerin son günü ve bende bir yandan heyecan bir yandan da yine geçen seneki gibi olur mu endişesi.
belli etmemeye çalışıyorum ama içim huzursuz.. bu 3. senemdiyorum hep.. ya olmazsa.. allah kahretsin bizi sınavdan sınava sürükleyen sisteme.. uykusundan ağlayarak uyanan gençleri bu duruma getirenlere.. istemediği bölümü sırf iş imkanı olduğu için yazdıran devlete. hayallerimizi gerçekleştirmemize ambargo koyan kimselere....
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar