bugün

/67
lan şimdi gece gece kim demlicek oç canımı cektirdin.
bir türlü şekersiz içemediğim, dünyanın en güzel ve samimi içeceğidir.
Yorgunluğun üzerine gidebilecek en güzel sıcak içecek.Ayrıca karadeniz bölgesine yoğunlukla yetiştirilen ve birçok insanin kazanç kapısı denilebilir.
Çay edebiyatı yapmak için harika bir başlık
Ama yapmiyacagim
Sadece çayın kahveye bin bastigini soyleyip nokta diyeceğim.
3.5 yaşımda biberonla çay içmişliğim var. O gündür çay ile aramızda bir bağ var.
Mutluluğun formülü resmen. Mümkünse şekersiz için daha güzel oluyor...
görsel
çalışma sebebim. en sevdiğim sestir uzaklardan duyulan çay arabasının kapı eşiklerinden geçerken şıngırtısı.
günde 5 kere bu sesi duyarım işyerinde.
içmezsem olmaz duramam yapamam.

en sevdiğim içecek.

hüüüp diye içine çek beni diyen
kalbimin saraylarını senin.
Türkiye'de suyun çay halinde Sudan çok tüketildiği gerçeği.
dünya çay üretim istatistikleri
1-çin 1 milyon 130 bin ton
2-hindistan 900 bin 94 ton
3-kenya 303 bin 308 ton
4-sri lanka 295 bin 830 ton
5-türkiye 174 bin 932 ton
6-endonezya 157 bin 388 ton
7-vietnam 116 bin 780 ton
8-japonya 88 bin 900 ton
9-iran 83 bin 990 ton
10-arjantin 69 bin 924 ton
http://www.worldatlas.com...ea-producing-nations.html
demli ve şekersiz olanı makbuldür. enteresan bir içecek. fazla samimi. fazla bizden. kendine özgü bir jargonu, bir otoritesi, bir tarzı var. kuralları var. herkesçe bilinen bir lezzeti var. bayat da olsa gideri var. bazılarına göre hayatın ayrılmaz bir parçası.
uyku açmayan içecektir. evet.
Çay çay çay çay çay çay.

Not: sizin çay edebiyatınızdan daha saçma bir entry değil.

Çayçayçayaçöaöaösks.
Erdal bakkalda içilirdi.
her gece beklenen sevgili.
evime geldim yorgunum, bana çay demleyin. tekli koltuklara karşılıklı oturalım, dışarıyı seyredelim, kitaplar hakkına konuşup fonda çalan beatles şarkısının hikayesini konuşalım.

evet bugünlük yalnızım...
damarlarımda kan yerine dolaştığından şüphe ettiğim mucize .
Hava soguk an itibariyle demleyecegim milli içiçegimiz.
çaya 7.5 tl ücret alan florya kahvesi senide unutmadım
dertlere, kederlere, anılara eşlik eden tek yoldaş.
her ne kadar da soğursa soğusun yine eski samimiyetini bulur.
Sıcak iceceklerde en iyisi.her ortamda icilir, rahatlatıcı etkisi vardır.
Çay yüzyıllardan beri olup fakat ekonomik yetersizliklerden sonra ülkemizde kullanımı daha çok artan sıcak içeçek.
neredeyse bütün bitkilerden yapılandır.
''adamlar bana çay verdi çay. çay veren adam hiç kötü olur mu? aklın mantığın kesiyor mu?'' repliğini hatırlatır.
akşamların vazgeçilmezi.
© copyright 2005 - 2026