bugün
- ismet gurbuz 202418
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- küfreden kız iticiliği5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- lise defteri7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- yürüyüş partisi8
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- beyaz otomobil satın almak15
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- göbek adınız2
- düşük iq belirtileri5
- amerika birleşik devletleri6
- rabbin para vermesi4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- almanya5
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- makarna süzmek5
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- diş ağrısı2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- ipkis2
lan şimdi gece gece kim demlicek oç canımı cektirdin.
bir türlü şekersiz içemediğim, dünyanın en güzel ve samimi içeceğidir.
Yorgunluğun üzerine gidebilecek en güzel sıcak içecek.Ayrıca karadeniz bölgesine yoğunlukla yetiştirilen ve birçok insanin kazanç kapısı denilebilir.
Çay edebiyatı yapmak için harika bir başlık
Ama yapmiyacagim
Sadece çayın kahveye bin bastigini soyleyip nokta diyeceğim.
Ama yapmiyacagim
Sadece çayın kahveye bin bastigini soyleyip nokta diyeceğim.
3.5 yaşımda biberonla çay içmişliğim var. O gündür çay ile aramızda bir bağ var.
Mutluluğun formülü resmen. Mümkünse şekersiz için daha güzel oluyor...
çalışma sebebim. en sevdiğim sestir uzaklardan duyulan çay arabasının kapı eşiklerinden geçerken şıngırtısı.
günde 5 kere bu sesi duyarım işyerinde.
içmezsem olmaz duramam yapamam.
en sevdiğim içecek.
hüüüp diye içine çek beni diyen
kalbimin saraylarını senin.
günde 5 kere bu sesi duyarım işyerinde.
içmezsem olmaz duramam yapamam.
en sevdiğim içecek.
hüüüp diye içine çek beni diyen
kalbimin saraylarını senin.
Türkiye'de suyun çay halinde Sudan çok tüketildiği gerçeği.
dünya çay üretim istatistikleri
1-çin 1 milyon 130 bin ton
2-hindistan 900 bin 94 ton
3-kenya 303 bin 308 ton
4-sri lanka 295 bin 830 ton
5-türkiye 174 bin 932 ton
6-endonezya 157 bin 388 ton
7-vietnam 116 bin 780 ton
8-japonya 88 bin 900 ton
9-iran 83 bin 990 ton
10-arjantin 69 bin 924 ton
http://www.worldatlas.com...ea-producing-nations.html
1-çin 1 milyon 130 bin ton
2-hindistan 900 bin 94 ton
3-kenya 303 bin 308 ton
4-sri lanka 295 bin 830 ton
5-türkiye 174 bin 932 ton
6-endonezya 157 bin 388 ton
7-vietnam 116 bin 780 ton
8-japonya 88 bin 900 ton
9-iran 83 bin 990 ton
10-arjantin 69 bin 924 ton
http://www.worldatlas.com...ea-producing-nations.html
demli ve şekersiz olanı makbuldür. enteresan bir içecek. fazla samimi. fazla bizden. kendine özgü bir jargonu, bir otoritesi, bir tarzı var. kuralları var. herkesçe bilinen bir lezzeti var. bayat da olsa gideri var. bazılarına göre hayatın ayrılmaz bir parçası.
uyku açmayan içecektir. evet.
Çay çay çay çay çay çay.
Not: sizin çay edebiyatınızdan daha saçma bir entry değil.
Çayçayçayaçöaöaösks.
Not: sizin çay edebiyatınızdan daha saçma bir entry değil.
Çayçayçayaçöaöaösks.
Erdal bakkalda içilirdi.
her gece beklenen sevgili.
evime geldim yorgunum, bana çay demleyin. tekli koltuklara karşılıklı oturalım, dışarıyı seyredelim, kitaplar hakkına konuşup fonda çalan beatles şarkısının hikayesini konuşalım.
evet bugünlük yalnızım...
evet bugünlük yalnızım...
damarlarımda kan yerine dolaştığından şüphe ettiğim mucize .
Hava soguk an itibariyle demleyecegim milli içiçegimiz.
çaya 7.5 tl ücret alan florya kahvesi senide unutmadım
dertlere, kederlere, anılara eşlik eden tek yoldaş.
her ne kadar da soğursa soğusun yine eski samimiyetini bulur.
her ne kadar da soğursa soğusun yine eski samimiyetini bulur.
Sıcak iceceklerde en iyisi.her ortamda icilir, rahatlatıcı etkisi vardır.
Çay yüzyıllardan beri olup fakat ekonomik yetersizliklerden sonra ülkemizde kullanımı daha çok artan sıcak içeçek.
neredeyse bütün bitkilerden yapılandır.
''adamlar bana çay verdi çay. çay veren adam hiç kötü olur mu? aklın mantığın kesiyor mu?'' repliğini hatırlatır.
akşamların vazgeçilmezi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar