bugün
- düşün ki o bunu okuyor13
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney13
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- sözlük kızlarının vücutları15
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- golden brown2
- sarıklı yahudi2
- kuzenin içine boşalmak14
- anın görüntüsü18
- mutsuz olalım3
- online listesi2
- alstom citadis2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- gün gelecek dün olacak3
- geceye bir ayet bırak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- velvet10
- otopsiraporlari6
- namaz takkesi5
- ilginç şeyler2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- fakirin sevmesi hak mıdır4
- kemal kılıçdaroğlu18
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle20
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- tsiganka2
- üç kuruşluk insan için üç bin liralık rakı içilmez2
- yalan söylemek hakkı yalanlamaktır2
- nihavent bay bey birader2
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- haram ile cömertlik yapmak2
- dimmu borgir dinlemek3
- ameliyat olmak6
- balkona çık ve bir sigara daha yak2
- toplam kaç entry girdiniz2
- elektrikli scooter'a 2 kişi binen erkek3
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- verilen sırrı sahibine bile söylememek2
- evde mum bulundurmak7
- rahmi koç6
- black mirror2
Son derece gereksiz ve saçma bir içecek. Evet.
Olmazsa olmazdır
milli içeceğimizdir
harareti alır.
milli içeceğimizdir
harareti alır.
O kadar içecek geldi geçti hayatımdan, hiç biri senin gibi baş köşeme oturamadı be. HELAL!
Karadenizde yetişen demlenerek içilen sıcak içecek.
Karadenizde yetişen demlenerek içilen sıcak içecek.
6. yüzyıldan kalma semaverin kendisi de bulunmuştur. Demek ki biz çay içmeyi unutmuş, 100 yıl kadar önce yeniden akıl etmişiz.
Olmasaydı olmazdık.
demli ve çok sıcak olduğu sürece içemediğim milli içecek.
iyi haber: "demli çay içince midesi bulanan" ikinci bir ben buldum.
iyi haber: "demli çay içince midesi bulanan" ikinci bir ben buldum.
Vazgeçilmez içeceğim. Ders aralarında millet sigara içerken ben çay içmekle meşgul olurum mutlaka.
Edit: kaçak çay olması şartıyla.
Edit: kaçak çay olması şartıyla.
çay yok bok için.
Sana çay yapsam,benimle ömrüm soğuyana kadar kalır mısın?
Olmasa misafirleri nasıl ağırlayacağız diye düşündürürdü.
Çay edebiyatına koyayım size bi şey olmasın!
olmazsa olmaz kahvaltı, yemek sonrası, misafir ağırlama aracıdır. her yere en uygun şekilde gider.
bu sabah iyi demlenmemiş.
yemekten sonra da iyi giden sahurun da olmazsa olmazı içecek türü. iyi demlenmiş çay vücudu dinlendirir.
Tek kelime, çok anlam.
Şakirttin mazotudur. Evet.
Yalnızlığa,kalabalığa,sohbete,derde,aşka herşeye ortak olan dostumuz,ramazan ayında çok fazla özledim .
Sevgilidir.
Üzerine Biz insan kılıklılar tarafından derin manalar bırakılarak fazlaca yük bindirilmiş gariban ama onurlu içecek.
vakti yoktur benim için her daim içerim. sabah demlediğim çayı akşama kadar ısıta ısıta içiyorum. Sebebini bilmiyorum ama bazı şeyleri unutturuyo güzel oluyo.
insanın hararetini alan, güzel demlenmeyince içilmeyen, aile varsa yaninda ya da aile olarak gorduklerin tadı damağında kalır.
öyle bir şey.
biz arkadaşlarla yurtta kardeş gibiydik. Ne yesek beraber ne içsek beraber. lise sonda ayrilmamiza bir elin parmakları kadar gün ya kaldı ya kalmadı termosa sallama çağlardan demlerdik. yanına da nevale ne varsa artık bisküvi olur ekmek arası olur. o rezil çayın tadı hiç bir şeyde yoktu. o kadar güzel gelirdi ki termosu lavaboda yikardik birde * özlüyorum şimdi zaman hızlı geçti ve biz büyüdük sozluk ve geçtikçe büyüyeceği ama ani olarak kalmaya, yaşamaya devam edecek.
öyle bir şey.
biz arkadaşlarla yurtta kardeş gibiydik. Ne yesek beraber ne içsek beraber. lise sonda ayrilmamiza bir elin parmakları kadar gün ya kaldı ya kalmadı termosa sallama çağlardan demlerdik. yanına da nevale ne varsa artık bisküvi olur ekmek arası olur. o rezil çayın tadı hiç bir şeyde yoktu. o kadar güzel gelirdi ki termosu lavaboda yikardik birde * özlüyorum şimdi zaman hızlı geçti ve biz büyüdük sozluk ve geçtikçe büyüyeceği ama ani olarak kalmaya, yaşamaya devam edecek.
Her ne olay olursa olsun üstüne icilecek vazgeçilmez her duruma uygun içecek.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar