bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı15
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis2
- demet evgar10
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kemalistler7
- venezuela6
- bitcoin2
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- allah2
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- yazarların imza parfümleri14
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- sözlüğün tadının kaçması4
- hızlı para kazanmanın yolları11
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- 2026 dünya kupası22
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- günün şiiri3
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- dünya11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- futbol17
- am okşama4
- mutluluğun fark edilmemesi8
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- kıskanmak7
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- alan greenspan3
- düşün ki o bunu okuyor16
- pkk nasıl biter5
özellikle varoş semtlerde okul kapılarının cezaevi kapısı gibi yapılması ve okulu çevreleyen duvarların da dikenli teller ile kaplanmasıyla desteklenen eğitim türü.. süresine hiç değinmiyorum bile..
Zorunlu egitimin asil amacini ogrenmek isterseniz 28 subata bakmaniz yeterlidir.
zorlarsan hiç olmaz diye boşuna dememişler,
8 yıla çıkarıldı bir şey değişmedi şimdi de 12 yıl planlanıyormuş amacını hala anlamadım
arkadaş adam okumak istemiyor, bu tip insanları zorla sınıf geçirterek kimi kandırıyorsunuz
bu tipler okumak isteyenlere de mani olabilir aynı zamanda
herkes üniversite mezunu olacak diye bir şey de yok adam belki sanayide çalışmak istiyor meslek edinmek istiyor kime ne?
tüm bunlar kendini kandırmaktan başkası değil, şimdi bir düz lise atıyorum yüz mezun veriyor bunlardan ellisi ancak hak ederek alır o diplomayı
sanki sınıfta kalmak varmış, okuldan atılmak varmış gibi zorluyorlar, eline de tutuşturuluyor bir diploma.
olmuyorsa zorlamayacaksın.
8 yıla çıkarıldı bir şey değişmedi şimdi de 12 yıl planlanıyormuş amacını hala anlamadım
arkadaş adam okumak istemiyor, bu tip insanları zorla sınıf geçirterek kimi kandırıyorsunuz
bu tipler okumak isteyenlere de mani olabilir aynı zamanda
herkes üniversite mezunu olacak diye bir şey de yok adam belki sanayide çalışmak istiyor meslek edinmek istiyor kime ne?
tüm bunlar kendini kandırmaktan başkası değil, şimdi bir düz lise atıyorum yüz mezun veriyor bunlardan ellisi ancak hak ederek alır o diplomayı
sanki sınıfta kalmak varmış, okuldan atılmak varmış gibi zorluyorlar, eline de tutuşturuluyor bir diploma.
olmuyorsa zorlamayacaksın.
Her zorunlu sey gibi bu da bireysel özgürlüğe müdahaledir.üstelik vatandastan alınan vergilerin tembel, sorumsuz ve diger ogrencilerin ders calismasina engel olan kişilere harcanmasi demektir.
Ortaokullarda liselerde hatta universitelerde bile sıra isgal eden bu tiplere devlet masraf yapiyor.universitede yok ama lise ve ortaokulda kitapti bilmem neydi bir sürü masraf.bir de bu ogrencilere ogretmen atiyor.
Zaten meb in butcesinin çogu personel giderleri..her sinifta en az 10 kisi o siralari isgal ediyor.
Siz rahatsiz olmayabilirsiniz ama yilda 80 milyar tl bütçe alan meb ten ben rahatsizim.
Once zorunlu egitim zirvaligindan kurtulmak gerek.
Ortaokullarda liselerde hatta universitelerde bile sıra isgal eden bu tiplere devlet masraf yapiyor.universitede yok ama lise ve ortaokulda kitapti bilmem neydi bir sürü masraf.bir de bu ogrencilere ogretmen atiyor.
Zaten meb in butcesinin çogu personel giderleri..her sinifta en az 10 kisi o siralari isgal ediyor.
Siz rahatsiz olmayabilirsiniz ama yilda 80 milyar tl bütçe alan meb ten ben rahatsizim.
Once zorunlu egitim zirvaligindan kurtulmak gerek.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar