bugün

/244
birinci nesil yazar. iyi yazmalar.
sözlüğe bakış açısı tam olarak şu şekildedir.
sözlük +daha çok yazar +daha çok troll= (bkz: para sayma makinası)
Isim yapmak için sözlük kurmuş Vasat ötesi moderatör.

(bkz: donuz butonunun faydaları)
fazla uzerine gidilen moderator. adam sozlugun sahibi ve sozlukle istedigini yapabilir. ya arkadas ben bu ulu cok bozdu, acilan her baslik troll hebele hubele falan filan diyen insanlari anlamiyorum. bozduysa bozdu lan. sozlugu adamdan cok sahipleniyorsunuz mal misiniz nesiniz ? alti ustu bir internet sitesi, milletin anonim takildigi bir yer. hosuna gitmiyorsa cekersin modemin fisini hadi eyvallah dersin. insanlari degistiremezsiniz, sunu bir ogrenemediniz gitti arkadas ya. anca birkac arti oy alayim hem de kendimi yalamis olayim diye yok sozluk bozdu, yok her yer troll dersiniz. bir bitmediniz.
Troll ve abazanları Sözlükten atmasını istediğimiz kişi.
Kendisine eleştiri yönelten onlarca insana çıkıp herhangi bir kelime etmedi, ben dahil, hadi onu geçtim adamla dalga geçen mi eksileyen mi hiçbir olumsuz tepki yok helal olsun.
Küçük zihniyetli sözlüklerde en ufak eleştiri kırıntısında olay yaratırken birileri durum farklı.

Sadece kukla'nın profil fotoğrafı ile ilgili yazdığı entry üzerine fotoğrafı değiştirdiğini hatırlarım. Gülerek o da.
Eski kurt, coder, dDos düşmanı ve fake hesap. *
demek sözlüğün sahibi bu oluyo, bi kere ilk üye oluşum da zall kim olum ya demiştim hesap silinmişti bende korkudan hiç entry girmedim bu baslıga. sonradan baktım egosuz, hakaret etsen neredeyse yine seni haklı çıkaracak kadar espriye taviz veren iyi insan.
ddos saldırısı olunca zall 00:33

https://www.youtube.com/watch?v=gkwQXDEPvYc
Yaşlı birinci nesil moderatör.

Ulan ben bunun yerinde olsam allah beni istemiyor deyip intihar falan ederdim. Ne demek birinci nesil...

Acilen silik yapılması gerekiyor. Ayrıca (bkz: donuz butonunun faydaları)
bir half life'lı bilgisayara ülkeyi satacakmış.
ben sana 2000 oyunlu steam hesabıyla msi vereyim kralından. senin bana ülkeyi vermene gerek yok. uludagsozluk.com'un anahtarlar kafi*
son günlerdeki entrylerinden ateist olduğu çıkarımını yaptığım patron kişisidir. vallahi ne deyim allah hidayet versin severiz sonuçta kendisini.
çemçük ağızlı.

görsel
"arkadaşlar düzeldi" isimli kitabı yakında piyasaya çıkacak olan ulu sözlük kurucusudur. kitabın taslağını gördüm ben; hem kendi hayat hikayesini anlatmış, hem de kişiliği hakkında fikir oluşturabileceğimiz bir çok tespit, genelleme, hatta geyik yapmış.

sadece ulu sözlük değil, herhangi bir sözlükte yazarlık yapmış olan herkes için birçok açıklayıcı nokta var. aşklar, ihanetler, harun abiler, fake'ler, troll'ler...

şirketleşme kısmından, gelirinden, çalışanları ile arasındaki ilişkiden, az çok siyasi görüşünden ve dini inanışından da bahsetmiş, pek detaya girmeden ama. polemik oluşturacağını düşündüyse demek. asahdhgafs.

"sadece merak edenler için" diyerek, kitaptan para kazanmak gibi bir kaygısı olmadığını söyledi ama, kitaptan para kazanan mı var sanki? edebiyat ödülü almadıkça...

bekleyip görelim. bekleyip okuyalım hatta.
Tam ismi "jean-zall rabelais de la boétie de montaigne"dir.

Kitabı çoktan çıkmıştır. Kendisi bir 15/16. Yüzyıl yazarıdır.

"arkadaşlar düzeldi" isimli rönesans döneminden kalma eserin yazarıdır kendisi.

Eser, felsefeye felsefik bir yaklaşımda bulanarak insan beyninin ve vicdanının apolojisini yapmıştır. Pozitivizm akımının temelinde yatan eserdir.

Daha sonra rousseau'nun hümanist ve demokrat fikirlerine ilham kaynağı olduğu bile söyleniliyor.
Sözlük kurmaya gelmiş vasat Troll.
donuz butonu için varol koç.
An itibariyle mobil temayı değiştirmiş olan patron kişisidir.
o mobil temada sayfalar arası geçişin ve hangi sayfada olduğumuzun numarası yazıyodu ya hani zall abi, sen işte onu değiştirdin çok kötü oldu, önce ki ne güzeldi oysa. o zaman o butona rahatca dokunuyoduk ama şimdi ki buton da tam ince orta kısma dokunmak acayip sıkıcı ugrastırıcı.
sen var ya olmazsa olmazsın! sözlüğün baş tacısın. söylesene senin üstüne yazar var mı? şu sözlük senden iyisini ne gördü ne bildi nede duydu...

zall yorumuyla sevgili gandalf.

sözlük kurucusu. Zall hiç gerek yoktu övgüye, yeni övülmüştüm zahmet etmişsin.
rüyamda gördüğüm admin. Az önce yeni uyandım hala etkisindeyim lan. Tabi rüyadayken bile sözlük saldırıya uğruyordu falan iyiydi ama..

Neyse kendisine mobile yaptığı yenilikler yüzünden teşekkür ederiz. Çok şekil oldu bak.
hacı şu mobildeki cırtlak renkleri bir kaldır gözünü seveyim. şöyle yumuşak mat renkler koy. ya da seçenek koy.
Geri takip yap lan !!!
kendisinden ricam var. şu yukarıda habire çıkan meslek, cinsiyet, şehir şeyini kaldırsın bir zahmet. üye olurken yazdık. tutsaydınız.

ne yapacak benim mesleğimi anlamıyorum ki. kariyer.net mi burası? şurada iki satır yazacAZ diye talebiniz bitmedi. sanki kızını verecek.
Az once attığım mesaja cevap vererek kral adam olduğunu gostermiş insan.
Bugun dogum gunu olmayan yazar.
© copyright 2005 - 2026