bugün

zall

o mobil temada sayfalar arası geçişin ve hangi sayfada olduğumuzun numarası yazıyodu ya hani zall abi, sen işte onu değiştirdin çok kötü oldu, önce ki ne güzeldi oysa. o zaman o butona rahatca dokunuyoduk ama şimdi ki buton da tam ince orta kısma dokunmak acayip sıkıcı ugrastırıcı.
© copyright 2005 - 2026