bugün

zall

fazla uzerine gidilen moderator. adam sozlugun sahibi ve sozlukle istedigini yapabilir. ya arkadas ben bu ulu cok bozdu, acilan her baslik troll hebele hubele falan filan diyen insanlari anlamiyorum. bozduysa bozdu lan. sozlugu adamdan cok sahipleniyorsunuz mal misiniz nesiniz ? alti ustu bir internet sitesi, milletin anonim takildigi bir yer. hosuna gitmiyorsa cekersin modemin fisini hadi eyvallah dersin. insanlari degistiremezsiniz, sunu bir ogrenemediniz gitti arkadas ya. anca birkac arti oy alayim hem de kendimi yalamis olayim diye yok sozluk bozdu, yok her yer troll dersiniz. bir bitmediniz.
© copyright 2005 - 2026