bugün

zall

Mobil sürümün mesaj paneline geçmiş butonu getirmiş suser. Mobilden açılamayan başlıkları da düzeltirse eline vereceasddfg, şey pardon elini öpeceğim. Düzelt artık mk şunları.
(bkz: yiyor ama çalışıyor)
© copyright 2005 - 2026