bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- beyaz otomobil satın almak14
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- makarna süzmek5
- tgrt3
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- almanya4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- anın görüntüsü15
- esra'yı aç esra'yı2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- iş kadını yazarlar6
- paris te son tango6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- lucas luthor2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- hoşgeldin pazartesi7
- gocu bey meh meh bey birader4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- futbol9
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
Üds ve kpds kalktıktan sonra düzenlenen ilk yds sınavımız. HAzırlanıcam ama nereden nasıl çalışacağımı bilemiyoruım, bulunduğum yerde kurs yok, kurs saatleri bana uymuyor derseniz http://www.esogusemyds.com adresine bir göz atmanızı tavsiye ederim.
(bkz: esogusemyds)
(bkz: esogusemyds)
yandan devşirme sınavı olarak da adlandırabildiğimiz çok hoş(!) bir sınavdır.
kaç soru sorulacağı, kaç dakika süre verileceği hala açıklanmayan sınav.
buradaki linkte vatandaşın birisi üşenmemiş direkt ösym den araştırmaya kalkmış:
http://www.akademikperson...isi-aciklanmayabilir.html
eğer doğru ise (ki doğrudur ben bu ösym den her türlü .okluk bekliyorum artık) ösym resmen bizimle daşşak geçiyor.
yahu sınava kalmış 1 aydan az, kaç soru ve kaç dakika olacağı belli olmaz mı? herkes şimdi eski kpds ve üds ye göre çalışacak, ama ösym efendi bize "bu sınav başka sınav süürpriiiz" diyecek ve bambaşka soru tipleri ve kalıpları ile karşımıza çıkacakbir de süreyi az oruyu çok dayadılar mı, oohh mis tecavüz kaçınılmazsa biz de zevk almaya bakarız artık, (g)üven (ö)zveri ve (t)ecrübe kazanacağız, sayelerinde
hep yazdığım bir şey var, şu teröristler oraya buraya bomba koyuyorlar ya, şu bilkent teki ösym binası diyorum tam sansyasyonel ses geirilecek yer diyorum, diyorum diyorum saçmalıyorum tabiki de...
buradaki linkte vatandaşın birisi üşenmemiş direkt ösym den araştırmaya kalkmış:
http://www.akademikperson...isi-aciklanmayabilir.html
eğer doğru ise (ki doğrudur ben bu ösym den her türlü .okluk bekliyorum artık) ösym resmen bizimle daşşak geçiyor.
yahu sınava kalmış 1 aydan az, kaç soru ve kaç dakika olacağı belli olmaz mı? herkes şimdi eski kpds ve üds ye göre çalışacak, ama ösym efendi bize "bu sınav başka sınav süürpriiiz" diyecek ve bambaşka soru tipleri ve kalıpları ile karşımıza çıkacakbir de süreyi az oruyu çok dayadılar mı, oohh mis tecavüz kaçınılmazsa biz de zevk almaya bakarız artık, (g)üven (ö)zveri ve (t)ecrübe kazanacağız, sayelerinde
hep yazdığım bir şey var, şu teröristler oraya buraya bomba koyuyorlar ya, şu bilkent teki ösym binası diyorum tam sansyasyonel ses geirilecek yer diyorum, diyorum diyorum saçmalıyorum tabiki de...
nihayet belli oldu, 150 dakikaya 80 soru sorulmuş veya 80 soruya 150 dakika süre verilmiş.
yani 1 soruya ortalama 2 dakika bile verilmemiş, hayvan gibi paragrafları okuyup anlayabilmek en az 4-5 dakika sürüyor, ama beyefendiler bize 2 dakikadan az süre veriyor, bir de oldu olacak 3 yanlış 1 doğruyu götürsün yapın da göçüyoruz madem tam göçelim.
#18963200 no'lu entrymin en sonunda yazdığım öneriyi birileri düşünsün lütfen...
yani 1 soruya ortalama 2 dakika bile verilmemiş, hayvan gibi paragrafları okuyup anlayabilmek en az 4-5 dakika sürüyor, ama beyefendiler bize 2 dakikadan az süre veriyor, bir de oldu olacak 3 yanlış 1 doğruyu götürsün yapın da göçüyoruz madem tam göçelim.
#18963200 no'lu entrymin en sonunda yazdığım öneriyi birileri düşünsün lütfen...
yarın gerçekleşecek olan sınavdır.
üds, kpds gibi dil sınavlarının birleştirilmiş halidir.
bir skandal olmaksızın gerçekleşmesini diler,
vasat bir aday olarak diğer adayların başarısızlığı için içten dualar ederim.
üds, kpds gibi dil sınavlarının birleştirilmiş halidir.
bir skandal olmaksızın gerçekleşmesini diler,
vasat bir aday olarak diğer adayların başarısızlığı için içten dualar ederim.
yanlışın doğruyu götürmeyeceği sınavdır. dikkat lütfen.
Yarin girecegim ama kac soru olduguna dahi bakmaya usendigim sinavdir. Kismet artik.
sinav haftasinin arasinda koyulan amk. sinavi.
sabah sabah nasıl uyanıp gideceğimi ve sınavdayken koskoca o 3 saati nasıl geçirebileceğimi kara kara düşündüğüm sınavdır. *
10 puan bile almış olsak öyp de katkısı olacak sınavdır.
(bkz: şemsiye)
aslında sınav kolaydı da ben çalışmadım'dı.
yağsız kazık olan sınav. Eskiden 180 dk değil miydi kpds?
yanlışların doğruları götürmediği dünya tarihinin gördüğü en ya**ak sınavdır.
biri de demedi sınava girerken bunu, 31 boş bıraktım amk. sisteminizi s*keyim sizin, şimdi götten atan birçok şanslı ve bilgisiz cahil belki de benim önüme geçecek salladıklarıyla. üniversitelere de zamanın sahn ve medrese öğretmenleri gibi bala göte öğretim görevlileri yerleştirin e mi. geleceğini s*ktiklerim.
biri de demedi sınava girerken bunu, 31 boş bıraktım amk. sisteminizi s*keyim sizin, şimdi götten atan birçok şanslı ve bilgisiz cahil belki de benim önüme geçecek salladıklarıyla. üniversitelere de zamanın sahn ve medrese öğretmenleri gibi bala göte öğretim görevlileri yerleştirin e mi. geleceğini s*ktiklerim.
emeğimizin emanet alındığı sınavdır ayrıca.
zor sınavdır. sınavda mantıklı bile sallayamadım yani o derece !
yarrrakkk gibi sınav olmuştur. amınıza koyim
zor olan sınavdır. hani kolay olacaktı bre insafsızlar?
kek olan sınavdır. ismi ydks olarak değiştirilmeli: yabancı dil kek sınavı. o değil de sınavın 25%'nin paragraf sorularından oluşturulması çakallığı kimin fikriydi, onu merak ettim en çok.
tashih: o değil de bu entry neden anlaşılmamışlarım arasına girdi, onu anlayamadım doğrusu. kıskanmayın olum, siz de çalışın, size de kolay gelsin.
tashih: o değil de bu entry neden anlaşılmamışlarım arasına girdi, onu anlayamadım doğrusu. kıskanmayın olum, siz de çalışın, size de kolay gelsin.
sanırım girdiğim 5. yabancı dil sınavıydı, içlerinde en zoru bu sınavdı diyebilirim. kelimeler aşırı zor, cümleler gereksiz uzundu.
paragrafları hazırlayanların..... ellerinden öpüyorum.
(bkz: 7 nisan 2013 yds)
yds'ye ilk kez girdim. çalıştığım da pek söylenemez o yüzden kolaydı zordu birşey diyemiyorum fakat geçmişte girip de yüksek puan alanlar filan kimi görsem sınav zordu diyor. bana da zor geldi ama hayırlısı artık.
2 kalem, 1 silgi, 1 kalemtraş, 3 şeker ve 1 peçeteyi 50 tl'ye satın ldığımız sınav.
ayrıca
göte giren şemsiye açılmaz.
ayrıca
göte giren şemsiye açılmaz.
(bkz: #19272322)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar