bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- anın görüntüsü23
- öldükten sonra bana ne olacak3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- erkekler neden erken ölür3
- cilveli dişi yazar botu2
- enjoy im vaccinated3
- ellerim bos gonlum hos2
- her kadın güzeldir3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- içtim şarabı13
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- günün şiiri6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- aşure yapan sözlük kızları7
- şafak çak3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- çift katlı otobüs3
- kemalist dünya24
- büstiyer2
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- true'nun çaylak olması16
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- japonya7
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
Üds ve kpds kalktıktan sonra düzenlenen ilk yds sınavımız. HAzırlanıcam ama nereden nasıl çalışacağımı bilemiyoruım, bulunduğum yerde kurs yok, kurs saatleri bana uymuyor derseniz http://www.esogusemyds.com adresine bir göz atmanızı tavsiye ederim.
(bkz: esogusemyds)
(bkz: esogusemyds)
yandan devşirme sınavı olarak da adlandırabildiğimiz çok hoş(!) bir sınavdır.
kaç soru sorulacağı, kaç dakika süre verileceği hala açıklanmayan sınav.
buradaki linkte vatandaşın birisi üşenmemiş direkt ösym den araştırmaya kalkmış:
http://www.akademikperson...isi-aciklanmayabilir.html
eğer doğru ise (ki doğrudur ben bu ösym den her türlü .okluk bekliyorum artık) ösym resmen bizimle daşşak geçiyor.
yahu sınava kalmış 1 aydan az, kaç soru ve kaç dakika olacağı belli olmaz mı? herkes şimdi eski kpds ve üds ye göre çalışacak, ama ösym efendi bize "bu sınav başka sınav süürpriiiz" diyecek ve bambaşka soru tipleri ve kalıpları ile karşımıza çıkacakbir de süreyi az oruyu çok dayadılar mı, oohh mis tecavüz kaçınılmazsa biz de zevk almaya bakarız artık, (g)üven (ö)zveri ve (t)ecrübe kazanacağız, sayelerinde
hep yazdığım bir şey var, şu teröristler oraya buraya bomba koyuyorlar ya, şu bilkent teki ösym binası diyorum tam sansyasyonel ses geirilecek yer diyorum, diyorum diyorum saçmalıyorum tabiki de...
buradaki linkte vatandaşın birisi üşenmemiş direkt ösym den araştırmaya kalkmış:
http://www.akademikperson...isi-aciklanmayabilir.html
eğer doğru ise (ki doğrudur ben bu ösym den her türlü .okluk bekliyorum artık) ösym resmen bizimle daşşak geçiyor.
yahu sınava kalmış 1 aydan az, kaç soru ve kaç dakika olacağı belli olmaz mı? herkes şimdi eski kpds ve üds ye göre çalışacak, ama ösym efendi bize "bu sınav başka sınav süürpriiiz" diyecek ve bambaşka soru tipleri ve kalıpları ile karşımıza çıkacakbir de süreyi az oruyu çok dayadılar mı, oohh mis tecavüz kaçınılmazsa biz de zevk almaya bakarız artık, (g)üven (ö)zveri ve (t)ecrübe kazanacağız, sayelerinde
hep yazdığım bir şey var, şu teröristler oraya buraya bomba koyuyorlar ya, şu bilkent teki ösym binası diyorum tam sansyasyonel ses geirilecek yer diyorum, diyorum diyorum saçmalıyorum tabiki de...
nihayet belli oldu, 150 dakikaya 80 soru sorulmuş veya 80 soruya 150 dakika süre verilmiş.
yani 1 soruya ortalama 2 dakika bile verilmemiş, hayvan gibi paragrafları okuyup anlayabilmek en az 4-5 dakika sürüyor, ama beyefendiler bize 2 dakikadan az süre veriyor, bir de oldu olacak 3 yanlış 1 doğruyu götürsün yapın da göçüyoruz madem tam göçelim.
#18963200 no'lu entrymin en sonunda yazdığım öneriyi birileri düşünsün lütfen...
yani 1 soruya ortalama 2 dakika bile verilmemiş, hayvan gibi paragrafları okuyup anlayabilmek en az 4-5 dakika sürüyor, ama beyefendiler bize 2 dakikadan az süre veriyor, bir de oldu olacak 3 yanlış 1 doğruyu götürsün yapın da göçüyoruz madem tam göçelim.
#18963200 no'lu entrymin en sonunda yazdığım öneriyi birileri düşünsün lütfen...
yarın gerçekleşecek olan sınavdır.
üds, kpds gibi dil sınavlarının birleştirilmiş halidir.
bir skandal olmaksızın gerçekleşmesini diler,
vasat bir aday olarak diğer adayların başarısızlığı için içten dualar ederim.
üds, kpds gibi dil sınavlarının birleştirilmiş halidir.
bir skandal olmaksızın gerçekleşmesini diler,
vasat bir aday olarak diğer adayların başarısızlığı için içten dualar ederim.
yanlışın doğruyu götürmeyeceği sınavdır. dikkat lütfen.
Yarin girecegim ama kac soru olduguna dahi bakmaya usendigim sinavdir. Kismet artik.
sinav haftasinin arasinda koyulan amk. sinavi.
sabah sabah nasıl uyanıp gideceğimi ve sınavdayken koskoca o 3 saati nasıl geçirebileceğimi kara kara düşündüğüm sınavdır. *
10 puan bile almış olsak öyp de katkısı olacak sınavdır.
(bkz: şemsiye)
aslında sınav kolaydı da ben çalışmadım'dı.
yağsız kazık olan sınav. Eskiden 180 dk değil miydi kpds?
yanlışların doğruları götürmediği dünya tarihinin gördüğü en ya**ak sınavdır.
biri de demedi sınava girerken bunu, 31 boş bıraktım amk. sisteminizi s*keyim sizin, şimdi götten atan birçok şanslı ve bilgisiz cahil belki de benim önüme geçecek salladıklarıyla. üniversitelere de zamanın sahn ve medrese öğretmenleri gibi bala göte öğretim görevlileri yerleştirin e mi. geleceğini s*ktiklerim.
biri de demedi sınava girerken bunu, 31 boş bıraktım amk. sisteminizi s*keyim sizin, şimdi götten atan birçok şanslı ve bilgisiz cahil belki de benim önüme geçecek salladıklarıyla. üniversitelere de zamanın sahn ve medrese öğretmenleri gibi bala göte öğretim görevlileri yerleştirin e mi. geleceğini s*ktiklerim.
emeğimizin emanet alındığı sınavdır ayrıca.
zor sınavdır. sınavda mantıklı bile sallayamadım yani o derece !
yarrrakkk gibi sınav olmuştur. amınıza koyim
zor olan sınavdır. hani kolay olacaktı bre insafsızlar?
kek olan sınavdır. ismi ydks olarak değiştirilmeli: yabancı dil kek sınavı. o değil de sınavın 25%'nin paragraf sorularından oluşturulması çakallığı kimin fikriydi, onu merak ettim en çok.
tashih: o değil de bu entry neden anlaşılmamışlarım arasına girdi, onu anlayamadım doğrusu. kıskanmayın olum, siz de çalışın, size de kolay gelsin.
tashih: o değil de bu entry neden anlaşılmamışlarım arasına girdi, onu anlayamadım doğrusu. kıskanmayın olum, siz de çalışın, size de kolay gelsin.
sanırım girdiğim 5. yabancı dil sınavıydı, içlerinde en zoru bu sınavdı diyebilirim. kelimeler aşırı zor, cümleler gereksiz uzundu.
paragrafları hazırlayanların..... ellerinden öpüyorum.
(bkz: 7 nisan 2013 yds)
yds'ye ilk kez girdim. çalıştığım da pek söylenemez o yüzden kolaydı zordu birşey diyemiyorum fakat geçmişte girip de yüksek puan alanlar filan kimi görsem sınav zordu diyor. bana da zor geldi ama hayırlısı artık.
2 kalem, 1 silgi, 1 kalemtraş, 3 şeker ve 1 peçeteyi 50 tl'ye satın ldığımız sınav.
ayrıca
göte giren şemsiye açılmaz.
ayrıca
göte giren şemsiye açılmaz.
(bkz: #19272322)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar