bugün

vodafone

hiç bir şeysi, hiç bir b*ka yaramaz

ne çekişi ? ne bişeyi

neyse

nahlet gitsin paçamızı kurtarak

alana da mani olmayak dedik

hattı kapattık

çektik gittik

gene kurtulamadık

arkamızdan fatura çıkarmış.

çingene bunların yanında peygamber olur.
© copyright 2005 - 2026