bugün

vodafone

la böyle çingene görmedim

lahnet olsun dedik hattı kapattık

aylar önce hala faturaya çıkarıyor

bunlardan hat falan almayın

bu kadar rezaleti cihanda yok

otomatik ödeme talimatı vermeyin

evlerden ırak

mümkünse selam bile vermeyin

kapısının önünden geçmeyin

böyle rezil bir şey görmedim

her fırsatı ganimet bilip

para koparmaya çalışyor

evlerden ırak.

düşün yakamdan.
© copyright 2005 - 2026