bugün
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu4
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- eski işyerine tekrar başlamak4
- ilgi manyağı4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- x in memeleri3
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- uludağ sözlüğün boşalması3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- şarapçı bey koala birader3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- 33 yaşında olmak3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- içtim şarabı13
- öldükten sonra bana ne olacak5
- anın görüntüsü22
- kadir inanır22
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- son bir sigara içelim2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sıcaktan ağlamak4
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- deniz göktaş4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- uludede3
- whynot2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- her insanın bir cini olması8
- kemalist dünya24
- neden herkes aynı anda yürüyor2
Numara taşıma ile 22tl ye 750dk 5000sms 2gb internet alabileceğimiz operatörümüzdür.
küçüklüğümde manchester united'ın göğüs reklamında tanıştığım o günden bugüne sempati beslediğim operatör, 9 yıldır birlikteyiz lakin bu günlerde canımı sıkmaktadır.
bir ay evvel numaramı avea'dan vodafone'a taşımak gafletinde bulundum. kınıklıda çalışıyorum. evim de orada. dediğim yer denizlide yaklaşık 30-40 bin genç nüfusun barındığı bir yer. evimde ve iş yerimde gönül rahatlığıyla bir telefon görüşmesi yapamadım. ya cam kenarında ya balkonda kopuk kopuk konuşmalar.3g zaten yok. dakikalarımı ve mesajlarımı kullanamıyorum. ay sonunda kullanamadıklarımı lutfedip devrediyor vodafone. o ayki kullanamayacaklarıma ekleniyor bu dakika ve mesajlar. tam beş kez şikayet kaydı oluşturdum. en kısa sürede size dönülecekten başka bir şey demediler. demem o ki denizli kınıklıdaysanız vodafone alırken ya da numaranızı taşırken iyi düşünün.
23 liraya 2 gb internet + vodafone yanimda uygulamasindan aylik 1gb internet + tarife yenilemek icin 23 lira yukledigimde gelen aylik 1 gb internet + 500 dakika + 1000 sms + kazan kampanyasindan ne cikarsa gibi hizmetlerden yararlandiğim adam operator. Ne sikmiş turkcell bizi be her ay bi sik yapmadan 60 lira 70 lira faturalar. Düşünmeyin geçin.
ingiliz menşeli dünya telekomünikasyon devi olan firma. ülkemize telsim'i satın alarak girmiştir.
Beşiktaşa bu kadar yatırım yaptığı için dün itibariyle ayrıldığım operatör, Mecburmuyum senin sürekli bjk temalı reklamları hazmetmeye benim başka takımı tutma özgürlüğüme tecavüz ediyorsun bir de bunu "efendim sadece sponsoruz yoksa her takımımıza eşitiz" diye salakça cevap veren müşteri hizmetleri ile süslüyorsun.
Pişmanlıktır.
sikeyim internetini. beşiktaşımıza dar zamanda destek olana biz de destek oluruz. ve evet iki hattım var ikisi de vodafone.
nasıl bir şey ya?
nasıl bir iş..
ben yaklaşık 4 ay önce vodafone net bağlattım.
jet fatura sistemine ilk 3 ay fatura yansıtmadılar.
müşteri temsilcisini aynı sebepten tam 9 kez aradım.
tam küfürler ederek iptalini isteyecektim ki genel müdürlükten arayıp
işin hallolduğunu söylediler.
hemen sonra müşteri temsilcisini yine aradım.
dedim ki " 3 aylık fatura toplu olarak mı gelecek?" dedim.
"evet" dediler..
sisteme bir baktım 39 tl cik fatura tutarı çıkarmışlar..
ne kafalar ne kafalar.
nasıl bir iş..
ben yaklaşık 4 ay önce vodafone net bağlattım.
jet fatura sistemine ilk 3 ay fatura yansıtmadılar.
müşteri temsilcisini aynı sebepten tam 9 kez aradım.
tam küfürler ederek iptalini isteyecektim ki genel müdürlükten arayıp
işin hallolduğunu söylediler.
hemen sonra müşteri temsilcisini yine aradım.
dedim ki " 3 aylık fatura toplu olarak mı gelecek?" dedim.
"evet" dediler..
sisteme bir baktım 39 tl cik fatura tutarı çıkarmışlar..
ne kafalar ne kafalar.
Kampanya yaparak 1 GB internet paketini 5 TL, 2 GB sini 10 TL ye veren GSM operatörü.
500 dk, 1000 sms ve 4 gb internetini 23 liraya kullandigim adam operator.
yaptığı berbat tv reklamları beşiktaş'a sponsor olarak telafi etmiş şirket.
Kaliteli bir Operatör .
Kampanyaları güzel ama son zamanlarda ulasama sorunu olan operator. Sırf bu yüzden ailemden 3 kişi turkcele döndü.
Ayrıca interneti yavastir.
Ayrıca interneti yavastir.
önce 28 liraya
500 dk
1000 sms
2 gb veren
sıkı durun çok değil 3-5 ay sonra
500 dk
1000 sms
3 gb veren
veren hede.
ulan 3-5 ayda ne değişti amk.
küp mü buldunuz define mi kaldirdiniz..
500 dk
1000 sms
2 gb veren
sıkı durun çok değil 3-5 ay sonra
500 dk
1000 sms
3 gb veren
veren hede.
ulan 3-5 ayda ne değişti amk.
küp mü buldunuz define mi kaldirdiniz..
4.5 g sim kartı olup 4.5 g destekleyen telefonu olanlara aylık kotasının bitmesi durumunda kalan süre boyunca internet paket aşımı yansıtmayacağını ifade eden operatör. Adamlar gıcık. turkcell bile sim kartını değiştirene 4 gb internet verdi. türk telekom hem haftada 2 gün boyunca geçerli aylık 2 gb hem de 1 aylık 10 gb hediye verdi. vodafone biraz cimri galiba.
simgesi illminati ile ilişkilidir.
voice-data-phone.
bu sefer hayal kırıklıgına ugratmıstır. ihaleye o kadar az bütçe ayırmışlarkı 4,5g'sinin 3g den farkı yoktur, 4.5g'nin kazananı acık ara turkcell kaybedeni vodafone'dur.
Niğde üniversitesinde telefonun çekim gücünün az olduğu, hala telefon konuşmalarının kesildiği muhteşem hat.
Gizli numara engellemenin nasıl oldupunu merak ettiğim operatör.
Mına koduğumun sapığı dadandı, çaldırıp kapatıyor sürekli. Akıl ver sözlük bana.
Mına koduğumun sapığı dadandı, çaldırıp kapatıyor sürekli. Akıl ver sözlük bana.
Telefon uyumlu, kart uyumlu ama hala 3G. Çok umrumda değil ama bu kadar reklam yapıp hala böyle tam olarak hizmet verememek beceriksizlik.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar