vodafone

nasıl bir şey ya?

nasıl bir iş..

ben yaklaşık 4 ay önce vodafone net bağlattım.

jet fatura sistemine ilk 3 ay fatura yansıtmadılar.

müşteri temsilcisini aynı sebepten tam 9 kez aradım.

tam küfürler ederek iptalini isteyecektim ki genel müdürlükten arayıp

işin hallolduğunu söylediler.

hemen sonra müşteri temsilcisini yine aradım.

dedim ki " 3 aylık fatura toplu olarak mı gelecek?" dedim.

"evet" dediler..

sisteme bir baktım 39 tl cik fatura tutarı çıkarmışlar..

ne kafalar ne kafalar.
© copyright 2005 - 2026