bugün
- true'nun çaylak olması18
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet13
- kadir inanır17
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- kemalist dünya20
- antalyada üşümek2
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- yapay zeka siyonizm'e karşı2
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- evagreen2
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- velvet28
- ona bir şey söyle9
- üniversitelerin gereksiz olması13
- israil6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- galatasaray lobisi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- anın görüntüsü17
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- özlü sözler5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- 26 haziran 20266
- arapça okuyabilen yazarlar3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
Gelen kurye için kapınıza içten bir teşekkür notu bırakın diye hem sms ten hem de e-postadan taciz eden dandik şirket.. teşekkür notu asmıyorum asmayacağımda zorla niye insana dayatma yapıyorsunuz. teşekkür etmek zorunda mıyım?
27 mAyısta verilen siparişi 15 haziranda getiren extreme hızlı kargo.
Teşekkür etmek zorundasın at kafası insan. O getiren sana hizmet ediyor 3 kuruş paraya çalışıp senin gibi yüzüne bile tükürülmeyecek insanlarla muhatap oluyorlar. Bir teşekkürü çok görmeyeceksin edeceksin. Az insan olun ya saygı gösterin.
bu trendyol denen firmadan uzak durun.
Dandik şirket..
Kargocu geldim kapıyı açın diye beni arıyor.. ee bee süzme salak geldiysen zili çalsana ne diye beni telefonla arıyon mal.
Kargocu geldim kapıyı açın diye beni arıyor.. ee bee süzme salak geldiysen zili çalsana ne diye beni telefonla arıyon mal.
Arkasinda çinli var. Uzak durun.
masraftan kısalım diye müşterilere çin işkencesi çektirten leş firma.
çalışma mantığı çok basit istasyon yapa yapa gidiyorlar. şöyle ki aldığınız ürün eğer yurtiçi mng aras gibi kargoya verilmişse hangi şehre gidecekse oraya aktarılıyor ve paketiniz tak ertesi gün geliyor. ama trendyol express belli lokasyonlarda ürünler toplatılıp mümkün mertebe aynı şehre hatta aynı adrese gidecekler belirleniyor. ve servisler bu belli başlı lokasyonlardan ürünleri toplayıp çıkıyor yola. ürünün nereden geldiğinin bir önemi pek yok mesela ürün izmirden gelse bile istanbul lokasyonuna gidebiliyor. 3 farklı hesaptan ayrı günlerde aldığım ürünler 17 gün sonra aynı anda getirdildi. böyle bir çalışma mantığı olmaz mk. aynı günde kargoya verilen bir ürün ertesi gün yurtiçi kargo getirirken bunlar 1 hafta sonra bilmem hangi lokasyondan araç kaldırıyor. buraya yapacağın yatırımı 5 büyük kargo şirketine yatır sende kazan onlarda. ne diye her boka girmeye çalışıyorlar anlamış değilim yapamıyonuz işte kardeşim.
çalışma mantığı çok basit istasyon yapa yapa gidiyorlar. şöyle ki aldığınız ürün eğer yurtiçi mng aras gibi kargoya verilmişse hangi şehre gidecekse oraya aktarılıyor ve paketiniz tak ertesi gün geliyor. ama trendyol express belli lokasyonlarda ürünler toplatılıp mümkün mertebe aynı şehre hatta aynı adrese gidecekler belirleniyor. ve servisler bu belli başlı lokasyonlardan ürünleri toplayıp çıkıyor yola. ürünün nereden geldiğinin bir önemi pek yok mesela ürün izmirden gelse bile istanbul lokasyonuna gidebiliyor. 3 farklı hesaptan ayrı günlerde aldığım ürünler 17 gün sonra aynı anda getirdildi. böyle bir çalışma mantığı olmaz mk. aynı günde kargoya verilen bir ürün ertesi gün yurtiçi kargo getirirken bunlar 1 hafta sonra bilmem hangi lokasyondan araç kaldırıyor. buraya yapacağın yatırımı 5 büyük kargo şirketine yatır sende kazan onlarda. ne diye her boka girmeye çalışıyorlar anlamış değilim yapamıyonuz işte kardeşim.
''trendyol express belli lokasyonlarda ürünler toplatılıp mümkün mertebe aynı şehre hatta aynı adrese gidecekler belirleniyor''
tüm kargo firmalarında bu durum geçerli. her il bi bölge müdürlüğüne bağlıdır, kargolar her akşam bölgeye geçer, bölgede ayrıştırılır yola çıkar. bu süreç, ayrışım vs. oldukça zor ve meşakkatli. trendyol express deveyi yolda düzenlerden. e kardeşim trendyoldan sınırsız kargo alayım diyen firma çöküyor. örnek; aras kargo; patladı. yarısı satıldı avusturyaya. ptt kabul ediyor şimdi de sınır olmadan. 1 haftada kargo geliyordu şimdi allah bilir kaç haftada oluyor teslimat.
tüm kargo firmalarında bu durum geçerli. her il bi bölge müdürlüğüne bağlıdır, kargolar her akşam bölgeye geçer, bölgede ayrıştırılır yola çıkar. bu süreç, ayrışım vs. oldukça zor ve meşakkatli. trendyol express deveyi yolda düzenlerden. e kardeşim trendyoldan sınırsız kargo alayım diyen firma çöküyor. örnek; aras kargo; patladı. yarısı satıldı avusturyaya. ptt kabul ediyor şimdi de sınır olmadan. 1 haftada kargo geliyordu şimdi allah bilir kaç haftada oluyor teslimat.
Kargomu başka birine teslim ettiler. Bir ay boyunca aradım bir sonuca ulaşamadım. Trendyol para iadesi de yapmadı. Tutar yüksek olmadığı için ben de daha fazla uğraşmadım. Ama ürününüz kaybolursa kesinlikle muhatabınız yok bunu bilin.
bir keresinde gece sipariş ettiğim şey ertesi güne gelmişti.
dünyanın en yavaş kargo hizmeti. beş günde tuzladan istanbula kargom gelmedi.. çok tuhaf gerçekten. kargoyu sokağa atsan rüzgardan sallanarak 3 4 güne kendi bulur zaten beni amq.
Kaplumbağa hızında kargo firması. Transfer merkezi saplantısı var bunlarda.
Kargonuz ülke sınırları içinde herhangi bir transfer merkezinde günlerce mahsur kalabilir. Rezalet. Keşke kargo firması seçme hakkımız olsa.
Kargonuz ülke sınırları içinde herhangi bir transfer merkezinde günlerce mahsur kalabilir. Rezalet. Keşke kargo firması seçme hakkımız olsa.
En Rezalet kargo firmalarından birisi.
Gönderici firma bana yakın Bayrampaşa rami'deki transfer merkezine gönderiyor , bu salaklar paketi alıp Anadolu yakasındaki tuzla transfer merkezine götürüyor, orda 1 gün kalıyor neredeyse. Sonra Avrupa yakasındaki Esenyurt transfer merkezine getiriyor. 1 günde burada konaklıyor ürünüm. Ordan şubeye. Şubeden dağıtıma çıkarıyorlar.
Lan sikikler. Niye ürünleri bu kadar dolaştiriyorsunuz mk. Mal misiniz lan.
Soruyorsun. Formalite icabı işler böyle yürüyor diyor. Başlarim formalitene mk.
Siz siz olun uzak durun bundan. Yoksa ürünleriniz bolca gezip evinize varacaktır.
Mk rezilleri...
Gönderici firma bana yakın Bayrampaşa rami'deki transfer merkezine gönderiyor , bu salaklar paketi alıp Anadolu yakasındaki tuzla transfer merkezine götürüyor, orda 1 gün kalıyor neredeyse. Sonra Avrupa yakasındaki Esenyurt transfer merkezine getiriyor. 1 günde burada konaklıyor ürünüm. Ordan şubeye. Şubeden dağıtıma çıkarıyorlar.
Lan sikikler. Niye ürünleri bu kadar dolaştiriyorsunuz mk. Mal misiniz lan.
Soruyorsun. Formalite icabı işler böyle yürüyor diyor. Başlarim formalitene mk.
Siz siz olun uzak durun bundan. Yoksa ürünleriniz bolca gezip evinize varacaktır.
Mk rezilleri...
kargom ne zaman bu firmanın tuzla kirazlı transfer merkezine ulaşsa kendime bir geçmiş olsun diyorum. kargolar fizandan istanbula şıp diye geliyor da bir saatlik mesafeyi asla kat edemiyor tuzla'ya ulaştıktan sonra. geçmiş olsun diyelim.
Gerçekten express.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar