bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- yazarların imza parfümleri3
- velvet13
- kadınlar başımızın tacıdır2
- aşk her şeyi affeder mi4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- geceye bir ayet bırak4
- kılıçdaroğlu cemaati4
- gün gelecek dün olacak5
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- gülüm diyen kız10
- sözlük kızlarının vücutları15
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek5
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- hızlı para kazanmanın yolları3
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- yılmaz güney12
- kuzenin içine boşalmak14
- arkadaşlar bakar mısınız2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- hayat nasıl yaşanmalı2
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- sarıklı yahudi3
- fakirin sevmesi hak mıdır5
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- anın görüntüsü18
- kemal kılıçdaroğlu18
- 25 haziran 20262
- otopsiraporlari6
- iveco daily2
- egay sucukcu7
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- black mirror3
- sözünden dönen2
- erken uyumak2
- mutsuz olalım3
- çorapla uyuyan insan2
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- grand theft auto vi3
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- ameliyat olmak6
--spoiler--
inönü stadı
temel atma: 1939
açılış: 1947
yenileme: 2004
sahibi: gençlik ve spor genel müdürlüğü (bugünkü gençlik ve spor bakanlığı)
--spoiler--
inönü stadı
temel atma: 1939
açılış: 1947
yenileme: 2004
sahibi: gençlik ve spor genel müdürlüğü (bugünkü gençlik ve spor bakanlığı)
--spoiler--
ikinci yıldızı tescil bilmem ne diyerek almış, yurt dışında bir başarısı olmayan takım başkanının gevezeliği.
hangi takım üstün hizmet madalyası alacak işler yapmışsa ona stadyum yapılsın, helali de hoş olsun.
hangi takım üstün hizmet madalyası alacak işler yapmışsa ona stadyum yapılsın, helali de hoş olsun.
toki'ye bize stad yap diye yalvaran bir arkadaşın benzetmesidir.
2013 türkiyesinde hala tokinin ne olduğunu bilmeyen insanların olması, hatta bu insanlardan birinin türkiye nın en eski spor kulübünün başkanı olması üzücüdür. toki özerktir. yapılarını hazineden bir kuruş almadan yerine getiren devletin bir kurumudur. galatasaray a devlet stad yapmamıştır. galatasaray üst hakkı kendisinde olan, ve bence istanbulun en değerli arazilerinden birini tokiye devretmistir. toki de bu arazi karşılığında galatasaray a stad yapacağını taahhüt etmiştir. hayır galatasaray işin piçliğine kaçıp, arazi bedelini cebine indirip bağımsız bir müteahhit firmasına da yaptırabilirdi stadını.. ama galatasaray hem devletine para kazandırmış hem de türkiye nın en güzel stadina sahip olmuştur. devletin cebinden bir kuruş para çıkmamış ve cebine bir kuruş para girmemiştir. parayı kazanan toki olmuştur. elde ettiği fonla belki binlerce insan uygun fiyatlarda ev sahibi olacaktır. bu kadar cahil olmayın, rakamları biraz araştırın. ne zevzekmişsiniz arkadaşım ya.
türk telekom arena için başbakanın kapısında yatmış, spor bakanına günlerce yalvarmış ama galatasaray'ın siktiri çekmesiyle amacına ulaşamamış çapsız ve şu beyanıyla açıkça karakter sorunları yaşadığını da belli eden beşiktaş başkanının aklınca laf soktuğunu zannettiği aciz tanımlamasıdır
gülelim..
gülelim..
kediciklerin zoruna gitmiş anlaşılan. daha devlet para vermeyince stadını boyayamayacak halde, çimini bile yapamayan adamlar hemen saldırıya geçmiş. tarihlerini bir çırpıda satıp aslantepe diye bir yer uydurup buna sesini çıkaramayanlar da bunlar. beşiktaş yeni stadını dünyanın en güzel yerine yaparken, dolmabahçe'ye, boğaza komşu iken stadı dağa taşa komşu olanlar, komiksiniz ulan.
kediye sormuşlar -ciğer var mundar mı?
+yediğim sürece haşa.
+yediğim sürece haşa.
3 maç oynamak için başbakan, bakanlar ve hatta hatta cumhurbaşkanı ile görüşüp avucunu yalayan fiko açıklaması.
yüzsüzlük nedir biliyorsunuz di mi gençler?
yüzsüzlük nedir biliyorsunuz di mi gençler?
okadar super bır stadtırkı sahası su basar, cımlerı patatsa tarlasına benzer. ha derbılerde de 23 nısana cevırıler.
adam sandığım fikret orman'ın esprisi. ben vallaha adam sanıyordum, değilmiş.
ŞAHSEN KULLANACAGIM TERIMDIR.
başkanımız fikret orman'ın, galatasaray'la dalga geçmesidir.
(bkz: ne olur çıkmayın biraz taşak geçelim)
(bkz: ne olur çıkmayın biraz taşak geçelim)
o toki arena için yalamadığı bakan kalmayan zat-ı muhterem beyanı. yalamalar sonuç vermeyince böyle oldu işte.
bazılarını anırtan açıklamadır aynı zamanda.
bazılarını anırtan açıklamadır aynı zamanda.
devletin kurumuna olan toki'ye ait stadyumdur. o stadyum yapılmak için ne bakanlar yalanmıştır görmesek neyse. cemaat abimiz sağ olsun en sonunda ağlayan bebeye memeyi verdiler.
kedinin uzanamadığı ciğere mundar demesi.
geçen sene götünü yalamadığınız bürokrat kalmadı bu stadda oynamak için. stad yerine babayı alınca mı şimdi şakalar komiklikler. açın da demirörenin 550 milyon TL soktuğu kıçınıza gülün.
geçen sene götünü yalamadığınız bürokrat kalmadı bu stadda oynamak için. stad yerine babayı alınca mı şimdi şakalar komiklikler. açın da demirörenin 550 milyon TL soktuğu kıçınıza gülün.
TOKi yapsın KiPTAŞ yapsın ne fark eder. ?
Fanatik bi bjk'li olarak net konuşuyorum gerzekce bi espri olmuş..
Fikret abiyede yakışmamış.
Onu tanıyan bilen bilir, gereksiz olmuş bu cümle..
Ama şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki inönü yıkılıp yeni stad inşa edildiğinde,
Dünyada parmakla gösterilen deniz manzaralı bi stad'ımız olacak..!
Fanatik bi bjk'li olarak net konuşuyorum gerzekce bi espri olmuş..
Fikret abiyede yakışmamış.
Onu tanıyan bilen bilir, gereksiz olmuş bu cümle..
Ama şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki inönü yıkılıp yeni stad inşa edildiğinde,
Dünyada parmakla gösterilen deniz manzaralı bi stad'ımız olacak..!
(bkz: ucuz etin yahnisi yenmez)
Tt Arena'nın gerçek ismidir.
stadı toki tamamladığı için galatasaray'ın stada ücretsiz sahip olduğu sanılıyor. galatasaray, bu stat için mecidiköy'ün merkezindeki ali sami yen arazisini devlete verdi ancak beleş stat. tabii canım, kesin öyledir. devlet her türlü kârlı çıktı bu projeden.
utanmazların stadyumudur. bir de bunlar vergi kaçırırlar.
Cinconun maçlarını oynadığı saha. Fenerbahçe gelir, cincona gömer ve gider.
devlet tarafından yapılan stadyumdur. evet.
Sıfır emek, sıfır alın teri.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar