bugün
- ismet gurbuz 202418
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- wine me dine me2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- ilgi3
- bugün de meme atan olmaması13
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- makarna süzmek5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ibne penis nah3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi4
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- chp'deki değişimciler3
- anın görüntüsü15
- 65 şut çekip gol atamamak5
- göbek adınız2
--spoiler--
inönü stadı
temel atma: 1939
açılış: 1947
yenileme: 2004
sahibi: gençlik ve spor genel müdürlüğü (bugünkü gençlik ve spor bakanlığı)
--spoiler--
inönü stadı
temel atma: 1939
açılış: 1947
yenileme: 2004
sahibi: gençlik ve spor genel müdürlüğü (bugünkü gençlik ve spor bakanlığı)
--spoiler--
ikinci yıldızı tescil bilmem ne diyerek almış, yurt dışında bir başarısı olmayan takım başkanının gevezeliği.
hangi takım üstün hizmet madalyası alacak işler yapmışsa ona stadyum yapılsın, helali de hoş olsun.
hangi takım üstün hizmet madalyası alacak işler yapmışsa ona stadyum yapılsın, helali de hoş olsun.
toki'ye bize stad yap diye yalvaran bir arkadaşın benzetmesidir.
2013 türkiyesinde hala tokinin ne olduğunu bilmeyen insanların olması, hatta bu insanlardan birinin türkiye nın en eski spor kulübünün başkanı olması üzücüdür. toki özerktir. yapılarını hazineden bir kuruş almadan yerine getiren devletin bir kurumudur. galatasaray a devlet stad yapmamıştır. galatasaray üst hakkı kendisinde olan, ve bence istanbulun en değerli arazilerinden birini tokiye devretmistir. toki de bu arazi karşılığında galatasaray a stad yapacağını taahhüt etmiştir. hayır galatasaray işin piçliğine kaçıp, arazi bedelini cebine indirip bağımsız bir müteahhit firmasına da yaptırabilirdi stadını.. ama galatasaray hem devletine para kazandırmış hem de türkiye nın en güzel stadina sahip olmuştur. devletin cebinden bir kuruş para çıkmamış ve cebine bir kuruş para girmemiştir. parayı kazanan toki olmuştur. elde ettiği fonla belki binlerce insan uygun fiyatlarda ev sahibi olacaktır. bu kadar cahil olmayın, rakamları biraz araştırın. ne zevzekmişsiniz arkadaşım ya.
türk telekom arena için başbakanın kapısında yatmış, spor bakanına günlerce yalvarmış ama galatasaray'ın siktiri çekmesiyle amacına ulaşamamış çapsız ve şu beyanıyla açıkça karakter sorunları yaşadığını da belli eden beşiktaş başkanının aklınca laf soktuğunu zannettiği aciz tanımlamasıdır
gülelim..
gülelim..
kediciklerin zoruna gitmiş anlaşılan. daha devlet para vermeyince stadını boyayamayacak halde, çimini bile yapamayan adamlar hemen saldırıya geçmiş. tarihlerini bir çırpıda satıp aslantepe diye bir yer uydurup buna sesini çıkaramayanlar da bunlar. beşiktaş yeni stadını dünyanın en güzel yerine yaparken, dolmabahçe'ye, boğaza komşu iken stadı dağa taşa komşu olanlar, komiksiniz ulan.
kediye sormuşlar -ciğer var mundar mı?
+yediğim sürece haşa.
+yediğim sürece haşa.
3 maç oynamak için başbakan, bakanlar ve hatta hatta cumhurbaşkanı ile görüşüp avucunu yalayan fiko açıklaması.
yüzsüzlük nedir biliyorsunuz di mi gençler?
yüzsüzlük nedir biliyorsunuz di mi gençler?
okadar super bır stadtırkı sahası su basar, cımlerı patatsa tarlasına benzer. ha derbılerde de 23 nısana cevırıler.
adam sandığım fikret orman'ın esprisi. ben vallaha adam sanıyordum, değilmiş.
ŞAHSEN KULLANACAGIM TERIMDIR.
başkanımız fikret orman'ın, galatasaray'la dalga geçmesidir.
(bkz: ne olur çıkmayın biraz taşak geçelim)
(bkz: ne olur çıkmayın biraz taşak geçelim)
o toki arena için yalamadığı bakan kalmayan zat-ı muhterem beyanı. yalamalar sonuç vermeyince böyle oldu işte.
bazılarını anırtan açıklamadır aynı zamanda.
bazılarını anırtan açıklamadır aynı zamanda.
devletin kurumuna olan toki'ye ait stadyumdur. o stadyum yapılmak için ne bakanlar yalanmıştır görmesek neyse. cemaat abimiz sağ olsun en sonunda ağlayan bebeye memeyi verdiler.
kedinin uzanamadığı ciğere mundar demesi.
geçen sene götünü yalamadığınız bürokrat kalmadı bu stadda oynamak için. stad yerine babayı alınca mı şimdi şakalar komiklikler. açın da demirörenin 550 milyon TL soktuğu kıçınıza gülün.
geçen sene götünü yalamadığınız bürokrat kalmadı bu stadda oynamak için. stad yerine babayı alınca mı şimdi şakalar komiklikler. açın da demirörenin 550 milyon TL soktuğu kıçınıza gülün.
TOKi yapsın KiPTAŞ yapsın ne fark eder. ?
Fanatik bi bjk'li olarak net konuşuyorum gerzekce bi espri olmuş..
Fikret abiyede yakışmamış.
Onu tanıyan bilen bilir, gereksiz olmuş bu cümle..
Ama şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki inönü yıkılıp yeni stad inşa edildiğinde,
Dünyada parmakla gösterilen deniz manzaralı bi stad'ımız olacak..!
Fanatik bi bjk'li olarak net konuşuyorum gerzekce bi espri olmuş..
Fikret abiyede yakışmamış.
Onu tanıyan bilen bilir, gereksiz olmuş bu cümle..
Ama şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki inönü yıkılıp yeni stad inşa edildiğinde,
Dünyada parmakla gösterilen deniz manzaralı bi stad'ımız olacak..!
(bkz: ucuz etin yahnisi yenmez)
Tt Arena'nın gerçek ismidir.
stadı toki tamamladığı için galatasaray'ın stada ücretsiz sahip olduğu sanılıyor. galatasaray, bu stat için mecidiköy'ün merkezindeki ali sami yen arazisini devlete verdi ancak beleş stat. tabii canım, kesin öyledir. devlet her türlü kârlı çıktı bu projeden.
utanmazların stadyumudur. bir de bunlar vergi kaçırırlar.
Cinconun maçlarını oynadığı saha. Fenerbahçe gelir, cincona gömer ve gider.
devlet tarafından yapılan stadyumdur. evet.
Sıfır emek, sıfır alın teri.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar