bugün
- kemalist dünya17
- sözlük yazarlarının kombinleri5
- birader yazar olmak13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi5
- velvet15
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bakir erkek istiyoruz kampanyası3
- allah8
- canımın sürekli hamburger çekmesi4
- galatasaray lobisi9
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- cik cik vs bik bik3
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- egay sucukcu birader2
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- aile evinde yaşamak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- ona bir şey söyle9
- üniversitelerin gereksiz olması8
- devletin her şeye karışması3
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- biraderilli del biraderiye2
- arda güler4
- lahmacunu elle yiyen kız20
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- atilla olgaç2
- kemalistler9
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- futbol18
- demet evgar10
- pforzheim şu an 34 derece2
--spoiler--
inönü stadı
temel atma: 1939
açılış: 1947
yenileme: 2004
sahibi: gençlik ve spor genel müdürlüğü (bugünkü gençlik ve spor bakanlığı)
--spoiler--
inönü stadı
temel atma: 1939
açılış: 1947
yenileme: 2004
sahibi: gençlik ve spor genel müdürlüğü (bugünkü gençlik ve spor bakanlığı)
--spoiler--
ikinci yıldızı tescil bilmem ne diyerek almış, yurt dışında bir başarısı olmayan takım başkanının gevezeliği.
hangi takım üstün hizmet madalyası alacak işler yapmışsa ona stadyum yapılsın, helali de hoş olsun.
hangi takım üstün hizmet madalyası alacak işler yapmışsa ona stadyum yapılsın, helali de hoş olsun.
toki'ye bize stad yap diye yalvaran bir arkadaşın benzetmesidir.
2013 türkiyesinde hala tokinin ne olduğunu bilmeyen insanların olması, hatta bu insanlardan birinin türkiye nın en eski spor kulübünün başkanı olması üzücüdür. toki özerktir. yapılarını hazineden bir kuruş almadan yerine getiren devletin bir kurumudur. galatasaray a devlet stad yapmamıştır. galatasaray üst hakkı kendisinde olan, ve bence istanbulun en değerli arazilerinden birini tokiye devretmistir. toki de bu arazi karşılığında galatasaray a stad yapacağını taahhüt etmiştir. hayır galatasaray işin piçliğine kaçıp, arazi bedelini cebine indirip bağımsız bir müteahhit firmasına da yaptırabilirdi stadını.. ama galatasaray hem devletine para kazandırmış hem de türkiye nın en güzel stadina sahip olmuştur. devletin cebinden bir kuruş para çıkmamış ve cebine bir kuruş para girmemiştir. parayı kazanan toki olmuştur. elde ettiği fonla belki binlerce insan uygun fiyatlarda ev sahibi olacaktır. bu kadar cahil olmayın, rakamları biraz araştırın. ne zevzekmişsiniz arkadaşım ya.
türk telekom arena için başbakanın kapısında yatmış, spor bakanına günlerce yalvarmış ama galatasaray'ın siktiri çekmesiyle amacına ulaşamamış çapsız ve şu beyanıyla açıkça karakter sorunları yaşadığını da belli eden beşiktaş başkanının aklınca laf soktuğunu zannettiği aciz tanımlamasıdır
gülelim..
gülelim..
kediciklerin zoruna gitmiş anlaşılan. daha devlet para vermeyince stadını boyayamayacak halde, çimini bile yapamayan adamlar hemen saldırıya geçmiş. tarihlerini bir çırpıda satıp aslantepe diye bir yer uydurup buna sesini çıkaramayanlar da bunlar. beşiktaş yeni stadını dünyanın en güzel yerine yaparken, dolmabahçe'ye, boğaza komşu iken stadı dağa taşa komşu olanlar, komiksiniz ulan.
kediye sormuşlar -ciğer var mundar mı?
+yediğim sürece haşa.
+yediğim sürece haşa.
3 maç oynamak için başbakan, bakanlar ve hatta hatta cumhurbaşkanı ile görüşüp avucunu yalayan fiko açıklaması.
yüzsüzlük nedir biliyorsunuz di mi gençler?
yüzsüzlük nedir biliyorsunuz di mi gençler?
okadar super bır stadtırkı sahası su basar, cımlerı patatsa tarlasına benzer. ha derbılerde de 23 nısana cevırıler.
adam sandığım fikret orman'ın esprisi. ben vallaha adam sanıyordum, değilmiş.
ŞAHSEN KULLANACAGIM TERIMDIR.
başkanımız fikret orman'ın, galatasaray'la dalga geçmesidir.
(bkz: ne olur çıkmayın biraz taşak geçelim)
(bkz: ne olur çıkmayın biraz taşak geçelim)
o toki arena için yalamadığı bakan kalmayan zat-ı muhterem beyanı. yalamalar sonuç vermeyince böyle oldu işte.
bazılarını anırtan açıklamadır aynı zamanda.
bazılarını anırtan açıklamadır aynı zamanda.
devletin kurumuna olan toki'ye ait stadyumdur. o stadyum yapılmak için ne bakanlar yalanmıştır görmesek neyse. cemaat abimiz sağ olsun en sonunda ağlayan bebeye memeyi verdiler.
kedinin uzanamadığı ciğere mundar demesi.
geçen sene götünü yalamadığınız bürokrat kalmadı bu stadda oynamak için. stad yerine babayı alınca mı şimdi şakalar komiklikler. açın da demirörenin 550 milyon TL soktuğu kıçınıza gülün.
geçen sene götünü yalamadığınız bürokrat kalmadı bu stadda oynamak için. stad yerine babayı alınca mı şimdi şakalar komiklikler. açın da demirörenin 550 milyon TL soktuğu kıçınıza gülün.
TOKi yapsın KiPTAŞ yapsın ne fark eder. ?
Fanatik bi bjk'li olarak net konuşuyorum gerzekce bi espri olmuş..
Fikret abiyede yakışmamış.
Onu tanıyan bilen bilir, gereksiz olmuş bu cümle..
Ama şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki inönü yıkılıp yeni stad inşa edildiğinde,
Dünyada parmakla gösterilen deniz manzaralı bi stad'ımız olacak..!
Fanatik bi bjk'li olarak net konuşuyorum gerzekce bi espri olmuş..
Fikret abiyede yakışmamış.
Onu tanıyan bilen bilir, gereksiz olmuş bu cümle..
Ama şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki inönü yıkılıp yeni stad inşa edildiğinde,
Dünyada parmakla gösterilen deniz manzaralı bi stad'ımız olacak..!
(bkz: ucuz etin yahnisi yenmez)
Tt Arena'nın gerçek ismidir.
stadı toki tamamladığı için galatasaray'ın stada ücretsiz sahip olduğu sanılıyor. galatasaray, bu stat için mecidiköy'ün merkezindeki ali sami yen arazisini devlete verdi ancak beleş stat. tabii canım, kesin öyledir. devlet her türlü kârlı çıktı bu projeden.
utanmazların stadyumudur. bir de bunlar vergi kaçırırlar.
Cinconun maçlarını oynadığı saha. Fenerbahçe gelir, cincona gömer ve gider.
devlet tarafından yapılan stadyumdur. evet.
Sıfır emek, sıfır alın teri.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar