1. 1.
    sanıyorum musical.ly saçmalığının yeni adı. değilse entry taşınabilir sorun değil.

    ""bu entry tamamen iç döküp rahatlama amacıyla yazılmıştır.""

    açılın dostlar çok doluyum. hayli küfürlü bir entry olacak, kusura bakmayın şimdiden. rahatsız olan okumasın.

    sizin ben reklam politikanızı da, hedef kitlenizi de, o reklamda oynattığınız embesilleri de, tek tek atlara domuzlara marizleteyim e mi orospu evlatları.

    lan bıktım amk yerinde ya. abi telefonuma harici reklam engelliyici uygulama yüklemek istemiyorum güvenlik sebebiyle. ama ne zaman telefondan youtube açsam bu embesil orospu evlatlarının sokuk suratlarıyla karşılaşıyorum. her seferinde ya, her seferinde. reklam ayarlarını değiştirmek de kar etmiyor. ya bir orospu ile orospu çocuğu yan yana sikik bir dizi repliği okuyor, ya götünü sallıyor, ya düet adı altında saçmalıyor. bir yerde ilgi orospularının kokusunu almaya görün, bokunu çıkarın tamam mı abazan orospu evlatları. onursuz pezevenkler.

    sizin gibi neslin amına koyayım ben. sonon noslon otom mo porcoloyordo diyecek olanın da amk. ya şeklinizi şemalinizi sikeyim ben sizin ya. o kamera karşısında mal mal yaptığınız hareketleri gondikleyeyim e mi amk kayıp nesli.

    başta google olmak üzere, bu 40 iq'luk programın gelişmesinde ve yayılmasında emeği geçen herkesin amk. o reklam veren elleriniz kurusun.

    oh be rahatladım amk.
    48 -1 ... mmrnmhrm
  2. 2.
    özellikle garip, ilginç, sinir bozucu örnekleri gözümüze sokarak reklam yaptığını düşündüğüm yeni nesil oyuncağı.
    1 ... paneliberta
  3. 3.
    bundan daha haklı bir isyan olamaz. harfi harfine katılıyorum. bıktık artık.
    2 -1 ... lenfosit
  4. 4.
    dünyanın en saçma, en gereksiz, en iğrenç uygulaması. otomatik olarak iq seviyesini 50 puan düşürüyor.
    1 ... petrauskas
  5. 5.
    avrupa insan haklari mahkemesine verilip yada imza kampanyasi ile kapatilmasi , yeryuzunden yok edilmesi gereken bir tur embesil avlayan app.

    uygulamanin developer'i ise interpol ile aranmalidir.
    3 ... arxaggelou
  6. 6.
    Evet musically midir ne sikimdir onun yeni adıdır. Ergen, süslüman, keko, kezo, ayan, dızo, ilgi orospusu, mal uygulamasıdır. Yakınınızda bunu kullanan varsa irtibatı kesin.
    3 ... gethere
  7. 7.
    ben indirdim bunu. sesi tamamen kısıp günlük benim için önerilen mini etekli, dekolteli ablaları izliyorum. bence gayet güzel bir uygulama nesini beğenmiyorsunuz anlamış değilim.
    -6 ... ing ogretmeni secili ariyorum
  8. 8.
    Bunu akıl edip kodlayıp hizmete sunan ne kadar dalyarak varsa amk. Telefondan YouTube bakamaz oldum ne zaman açsam karşıma bunun iğrenç reklamları çıkıyor. hele türkçe reklamları insanı kusturacak cinsten neyse ki pc de abdlock kullanıyorum da bu boku görmüyorum.
    6 ... enkidu1986
  9. 9.
    Kusura bakmayın küfür edeceğim. Ulan amınızı dırzını kafasını siktigimin amcuk beyinli geri zekalilari sizi. Yeter lan yeter her sosyal mecraya girdigimde her uygulamaya girişimde her youtubeden video izlediğimde sizin o silik süratli orospu çocukları hortlayıp saçma sapan hareketler yapıyor ya gebertesim geliyor hepsini. Sinir sistemim alt-üst oldu. Bir sosyal mecraya girince sikikler karşıma cikacak diye hevesim kaciyor!
    13 ... papa jupiter
  10. 10.
    Musically çakması , saçma sapan bir uygulama. Ergenlerin oyuncağıdır aynı zamanda.
    3 ... aylak kadin