bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- anın görüntüsü24
- sözlükteki gizli düşmanım10
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- her insanın bir cini olması8
- genç görünmeye çalışmak3
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- avrupada hava sıcaklıkları2
- büstiyer2
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- rakı sevmemek7
- içtim şarabı13
- şafak çak3
- çift katlı otobüs3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- hayalet gibi bir insan olmak3
- dümbelettin efendi2
- kadir inanır22
- venezuella depremi3
- sosyal medya aranmaktır2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- aşure yapan sözlük kızları7
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- günün şiiri4
- japonya7
- of çok sıkıcı olmanız2
- kemalist dünya24
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- insan olmaya ceyrek kala3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- çok güzel ama manyak kadın7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- mustafa kemal atatürk7
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- true'nun çaylak olması16
- üniversitelerin gereksiz olması16
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- bazen şık bazen relax mod2
'' fbi' nin wanted top 10 listesindeki bir suçlu bir gün fbi' ye yardım teklif ederse olaylar nasıl gelişir ? '' sorusuna yanıt arayan, eylül' de başlayacak polisiye dizi.
mavi gözlü bir fahriye evcen'in oynadığı dizi.
gayet akıcı bir aksiyonla başlamış dizi. görelim bakalım nasıl ilerleyecek.
http://www.imdb.com/title/tt2741602/
http://www.imdb.com/title/tt2741602/
iphone larda jb legelen numara engelleme uygulaması. ios 7 de otomatik vardır bu.
guzel dizidir. Tavsiye edilir.
uykusuz gecelerin sebebidir. stewmaker 'lı bölüm " vay amk " dedirtmiştir.
tavsiye edilir.
tavsiye edilir.
harika bir dizi olmasına rağmen izleyicisi (bu sözlükte) oldukça az.
s1xe10
--spoiler--
red* ve adamı ihlas suresi'ni okudular. red'in sureyi araplar kadar şeddeli tecvidli okuduğuna şahit olduk. ve tabi ki dizinin aksiyonu bize 'biz türk milleti olarak arka sokaklar'a mahkum edilecek ne yaptık?' diye sordurdu. hele red'in işkence esnasında soruya öpücüklü yanıtı... gerilim esnasında mizah. işte bunlar hep amerikan dizisi azizim.
--spoiler--
s1xe10
--spoiler--
red* ve adamı ihlas suresi'ni okudular. red'in sureyi araplar kadar şeddeli tecvidli okuduğuna şahit olduk. ve tabi ki dizinin aksiyonu bize 'biz türk milleti olarak arka sokaklar'a mahkum edilecek ne yaptık?' diye sordurdu. hele red'in işkence esnasında soruya öpücüklü yanıtı... gerilim esnasında mizah. işte bunlar hep amerikan dizisi azizim.
--spoiler--
10. Ve 11. Bölümleri izledikten sonra kurgusunun ne kadar kaliteli olduğunu ortaya çıkartan dizi. Sonraki bölümü merakla bekliyoruz.
git gide güzelleşiyor. başlangıçta klasik gibi geldi fbi cart curt hıkayesı ama olay kurgusu geliştikçe o standarttan sıyrılıyor.
özetle 7/10 şimdilik.
özetle 7/10 şimdilik.
çerez diziden yıldızlı spoiler* etkileyici konusuyla sürükleyen yapıma dönüşmüş bol aksiyonlu bir seri. takip etmek için sabırsızlanacağınız türden. yeni bir dizi arayanlara tavsiye edilir.
--spoiler--
son bölümünde türk nazlan bank, istanbul diyerek giriş yaptılar, etkileyici olan bu değil elbette. bir tv programının daha türkiye'ye olan tabuları yıkma girişimi olarak algılıyorum ben bunu, zira istanbul'a, boğaza, sultanahmet'e şöyle bir tepeden bakıp azizliğini göstermeleri etkiledi. nerede kıyıda, köşede, yıkık-viran-pis bir yer var, çekimlerinde kullanmayan ilk program değil tabi. yalnız türkiye'de nazlan diye bir banka yok işte. neyse efendim güzel bir bölümdü yine. başrol karakterimiz lizzy şu ağlamaklı yüz ifadesinden bir kurtulsa artık. en neşeli anında bile sanki ağlıyor ve red epey duygulandırdın, hem duygusal adamsın hem de az anasının gözü değilsin, sonunda yine yaptın yapacağını.*
--spoiler--
son bölümünde türk nazlan bank, istanbul diyerek giriş yaptılar, etkileyici olan bu değil elbette. bir tv programının daha türkiye'ye olan tabuları yıkma girişimi olarak algılıyorum ben bunu, zira istanbul'a, boğaza, sultanahmet'e şöyle bir tepeden bakıp azizliğini göstermeleri etkiledi. nerede kıyıda, köşede, yıkık-viran-pis bir yer var, çekimlerinde kullanmayan ilk program değil tabi. yalnız türkiye'de nazlan diye bir banka yok işte. neyse efendim güzel bir bölümdü yine. başrol karakterimiz lizzy şu ağlamaklı yüz ifadesinden bir kurtulsa artık. en neşeli anında bile sanki ağlıyor ve red epey duygulandırdın, hem duygusal adamsın hem de az anasının gözü değilsin, sonunda yine yaptın yapacağını.*
--spoiler--
sondan bir önceki bölümü yayınlanmış dizi.
s1xe16
--spoiler--
olayların gizeminin biraz daha çözüldüğü, buna rağmen gizemin biraz daha arttığı bir bölümdü. tim, "her neyse" sonun kötü olacak sana üzülmüyorum; lizzy'e bir şey olmasın. lizzy'in kocası tom, kovboy kılığına bürünmüş bir broyles'u soğukkanlılıkla gömdü, ressler intikam peşindeydi filan, bu diziyi sanki tek başına reddington götürüyormuş gibi. ressler'ın intikamını da o aldı, kalbi kararmasın diye de o uğraştı. diğer oyuncular bu bölümde sanki sahne dekoruydular. ve tabi sonda yine bir red gerçeği ile bir sonraki bölümün startı verildi. muhteşem bir bale süiti ile bizi duygulandırmayı ihmal etmedi, red. yalnız o ara kaçırdım, o balerin red'in kızı mıydı?
--spoiler--
dizinin sonunda çalan swan lake ballet'ten ufak bir süit; https://www.youtube.com/watch?v=S76CGGPqI3s (dizi de çalan kısım da bu kısımdır ayrıca.)
s1xe16
--spoiler--
olayların gizeminin biraz daha çözüldüğü, buna rağmen gizemin biraz daha arttığı bir bölümdü. tim, "her neyse" sonun kötü olacak sana üzülmüyorum; lizzy'e bir şey olmasın. lizzy'in kocası tom, kovboy kılığına bürünmüş bir broyles'u soğukkanlılıkla gömdü, ressler intikam peşindeydi filan, bu diziyi sanki tek başına reddington götürüyormuş gibi. ressler'ın intikamını da o aldı, kalbi kararmasın diye de o uğraştı. diğer oyuncular bu bölümde sanki sahne dekoruydular. ve tabi sonda yine bir red gerçeği ile bir sonraki bölümün startı verildi. muhteşem bir bale süiti ile bizi duygulandırmayı ihmal etmedi, red. yalnız o ara kaçırdım, o balerin red'in kızı mıydı?
--spoiler--
dizinin sonunda çalan swan lake ballet'ten ufak bir süit; https://www.youtube.com/watch?v=S76CGGPqI3s (dizi de çalan kısım da bu kısımdır ayrıca.)
james spader izleyip birazcık oyunculuk görmek istiyorsanız, polisiyeye aşinaysanız çıtır çerez tadında dizi.
Raymond Reddington yaratılmış en karizmatik karakterlerden biri kanımca. suç bir adama bu kadar yakışır.
yine heyecan dolu bir bölümle... yahu boş verin heyecanı, sırf dizi sonlarında reddington'ın anlattığı hikâyeler ve yaşattığı duygu dolu anlar için bile izlenir. ne diyordu bu haftaki bölümün sonunda, bakalım:
--spoiler--
+bana daha önce yapılmamış ne yapacaklar ki? öldürecekler mi! bunların hiçbiri seni kaybetmekten kötü değil. lütfen silahın kusuruna bakma. işbirliği yaptığımızı düşünmelerinden nefret ederim.
-her zaman istediğini elde edemezsin. bu işten çıkamazsın.
+gitmelisin.
-eğer bu da seni sam konusunda affetmem için oynadığın oyunlardan biriyse ya da yaptıkların için... hayatımı mahvettin.yemin ederim şu an seni öldürmek stiyorum. ama ihtiyacım olan cevaplar var ve onlara sen olmadan ulaşamam.
+ben de sen olmadan ulaşamam.
-birbirimize kaldık desene?
+bir defasında ko ri adasında andaman denizi'nde serbest dalış yapıyordum. çok kötü hissediyordum, aslan balığı ısırmıştı. susamıştım ve inanılmaz acı içindeydim. zamana ve mekâna olan hislerimi kaybettim. yolumu kaybetmiş gibiydim. ama ölmek üzere olduğumu biliyordum, o yüzden kendimi buna hazırladım. tam o anda, ölüm kapımı çaldığı anda ışığın içinden karşımda, yurtsuz deniz çingeneleri olan mokenler'i öylece durup bana gülerken buldum. bir kadın ve kabilesi beni iyileştirerek eskisi kadar iyi hâle getirdi. adayı terk ederken o kadın beni öptü. yanağım alev almış gibiydi. o kadar... ölmeye değerdi nerdeyse. şimdi de öyle hissediyorum.
--spoiler--
--spoiler--
+bana daha önce yapılmamış ne yapacaklar ki? öldürecekler mi! bunların hiçbiri seni kaybetmekten kötü değil. lütfen silahın kusuruna bakma. işbirliği yaptığımızı düşünmelerinden nefret ederim.
-her zaman istediğini elde edemezsin. bu işten çıkamazsın.
+gitmelisin.
-eğer bu da seni sam konusunda affetmem için oynadığın oyunlardan biriyse ya da yaptıkların için... hayatımı mahvettin.yemin ederim şu an seni öldürmek stiyorum. ama ihtiyacım olan cevaplar var ve onlara sen olmadan ulaşamam.
+ben de sen olmadan ulaşamam.
-birbirimize kaldık desene?
+bir defasında ko ri adasında andaman denizi'nde serbest dalış yapıyordum. çok kötü hissediyordum, aslan balığı ısırmıştı. susamıştım ve inanılmaz acı içindeydim. zamana ve mekâna olan hislerimi kaybettim. yolumu kaybetmiş gibiydim. ama ölmek üzere olduğumu biliyordum, o yüzden kendimi buna hazırladım. tam o anda, ölüm kapımı çaldığı anda ışığın içinden karşımda, yurtsuz deniz çingeneleri olan mokenler'i öylece durup bana gülerken buldum. bir kadın ve kabilesi beni iyileştirerek eskisi kadar iyi hâle getirdi. adayı terk ederken o kadın beni öptü. yanağım alev almış gibiydi. o kadar... ölmeye değerdi nerdeyse. şimdi de öyle hissediyorum.
--spoiler--
sekreter'de tanıyıp "ahan da aktör" dediğimiz james abimizin başrolünde oynadığı dizi.
bu aralar yeni başladım.
ilk 2 bölümü sardı.
bu aralar yeni başladım.
ilk 2 bölümü sardı.
Nfs most wanted oyununda ki 15 kişilik listedir ilk sırada razor bulunmaktadır.
james spader'ın karizmasıyla alıp götürdüğü dizi. ilk sezonu başlarda "hof her hafta birinin peşine düşüceklerse gitmez böyle" dedirtse de ilerleyen bölümlerde olaylar dallanıp budaklanıyor, ilişkiler değişiyor. yalnız ilk sezonun çok büyük bir falsosu var, o da megan boone. ve peruğu. hem oyunculuğu çok tutuk, ve büyük ihtimalle de karşısında james spader gibi bir usta olmasının etkisiyle çok sırıtıyor, hem de peruğu iğrenç. bu kadar göze batar bir şey ancak, öyle ki hakkında baya tartışmalar dalgalar dönmüş.
http://www.tv.com/shows/t...g-be-credited-1399327365/
sanıyorum ikinci sezonda buna bi el atmışlar, ya artık saçı daha uzamış da bir şekilde halletmişler, yada daha iyi bir protez kullanmaya başlamışlar.
https://scontent-a-vie.xx...07554dc0d&oe=54713BBA
http://www.tv.com/shows/t...g-be-credited-1399327365/
sanıyorum ikinci sezonda buna bi el atmışlar, ya artık saçı daha uzamış da bir şekilde halletmişler, yada daha iyi bir protez kullanmaya başlamışlar.
https://scontent-a-vie.xx...07554dc0d&oe=54713BBA
22 eylül pazartesi başlayacak olan dizi.
red efsanesi geri dönüyor, bekliyoruz.
red efsanesi geri dönüyor, bekliyoruz.
kurgu şahane umarım bozmadan devam eder. ama amcamızın oyunculuk olayı arada da olsa biraz aşırıya mı kaçıyor ne? buna ilerleyen zamanlarda cevap vereceğim sözlük.
tanım: tavsiye edilbilecek güzel bir dizidir.
edit: s1e14'te ki türkiye tasviri çok manidar. bir iran bir biz zaten. bravo amerikan ruyası (!)
tanım: tavsiye edilbilecek güzel bir dizidir.
edit: s1e14'te ki türkiye tasviri çok manidar. bir iran bir biz zaten. bravo amerikan ruyası (!)
1 şubatta geri dönecek efsanedir.
umarım final yapmazlar bu yıl.
umarım final yapmazlar bu yıl.
tatilden hızlı bir şekilde çıkmış dizidir.
reymond reyiz adamsın.
reymond reyiz adamsın.
amerikan dizi ve filmleri gibi FBI'yi dağa tepeye çıkarmaz aksine itin götüne sokar. dizide çalınan şarkılarda güzeldir.
Bir arkadaşın tavsiyesiyle yeni izlemeye başladığım, başroldeki raymond reddington isimli abiyi severek izliyoruz.
ilk 4 bölümden sonra bu ne ya, izlemiyim artık dedim. Sonra geçen akşam canım sıkılınca dur bi bölüm daha şans vereyim diye bi başladım 2 günde 8 bölüm daha izledim.
ilk iki bölüm iyi, sonra çook sıradan bu ne aynı terane hep dedirtiyor, sonrası iyi.. en azından 12.bölüme kadar iyi.
ilk 4 bölümden sonra bu ne ya, izlemiyim artık dedim. Sonra geçen akşam canım sıkılınca dur bi bölüm daha şans vereyim diye bi başladım 2 günde 8 bölüm daha izledim.
ilk iki bölüm iyi, sonra çook sıradan bu ne aynı terane hep dedirtiyor, sonrası iyi.. en azından 12.bölüme kadar iyi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar