bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez11
- velvet40
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- ciguli kral7
- herkesle iyi anlaşan insan13
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- 2026 dünya kupası29
- meksika3
- güney afrika4
- kadir inanır'ın vefatı7
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- truesuzluk3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- star wars2
- güney kore3
- çekya2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cüneyt arkın3
- günün şiiri7
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- anın görüntüsü24
- bili bili yumurta3
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- kemalist dünya26
teknolojiyle aramda çok sıkı fıkı bir yakınlık var kabul ediyorum.
mümkün olduğunca takip ediyorum piyasayı fakat gelin görünkü nasıl bir satış anlayışıdır çözemiyorum.
pek çok şubesine gidip alışveriş yaptığım halde görevli arkadaşların hiç birinden adam akıllı bilgi alabilmiş degilim!
şaka maka hepsini topla benim yarım etmezler. acaba sokaktan mı topluyolar adamları, insan kaynakları amcaoğlu, teyzesinin kızı gibi
elemanlarımı işe alıyo diyorum bazı zamanlar. yok yok kesin amele pazarından satış elemanları, bu kadar kazma olunmaz yemin ediyorum.
(bkz: amele pazarı)
mümkün olduğunca takip ediyorum piyasayı fakat gelin görünkü nasıl bir satış anlayışıdır çözemiyorum.
pek çok şubesine gidip alışveriş yaptığım halde görevli arkadaşların hiç birinden adam akıllı bilgi alabilmiş degilim!
şaka maka hepsini topla benim yarım etmezler. acaba sokaktan mı topluyolar adamları, insan kaynakları amcaoğlu, teyzesinin kızı gibi
elemanlarımı işe alıyo diyorum bazı zamanlar. yok yok kesin amele pazarından satış elemanları, bu kadar kazma olunmaz yemin ediyorum.
(bkz: amele pazarı)
ne kadar zırvalayabiliriz? ne kadar üretmekten uzağız temalı reklam filmi yapan kurum.
son reklamı ile sinirlerimi tepeme çıkaran firmadır.
öyle ki reklamda kabaca özetleyecek olursak japon, amerikalı ve alman "biz bunları icat ettik." diyerek övünürken bizim türk eleman "biz de borca, harca girip sizin yaptıklarınızı üç şıkşıkta bir alıyoruz." diyor. bunu duyan gavurlar para kazanmanın verdiği mutluluktan, bizim montofon da salaklığından kıvırıyor.
hatırlarsanız bunun bir benzeri banka reklamı vardı. amerikalı japon ve bir yabancı tip daha "daha biz telefonu icat ettik" "biz kamerayı icat ettik." diye dolanıyorlardı piyasada. bizim mal herif de "biz de cepten kredi başvurusu yapmayı icat ettik." demişti.
biz aslında boşuna soruyoruz: "bu açık nasıl kapanacak?" , "bu ülke ne zaman adam olacak?", "ne zaman teknoloji üretebileceğiz?" diye.
fazlasıyla gaza geldiğimin farkındayım ama allah belanızı versin. demekten kendimi alamıyorum.
öyle ki reklamda kabaca özetleyecek olursak japon, amerikalı ve alman "biz bunları icat ettik." diyerek övünürken bizim türk eleman "biz de borca, harca girip sizin yaptıklarınızı üç şıkşıkta bir alıyoruz." diyor. bunu duyan gavurlar para kazanmanın verdiği mutluluktan, bizim montofon da salaklığından kıvırıyor.
hatırlarsanız bunun bir benzeri banka reklamı vardı. amerikalı japon ve bir yabancı tip daha "daha biz telefonu icat ettik" "biz kamerayı icat ettik." diye dolanıyorlardı piyasada. bizim mal herif de "biz de cepten kredi başvurusu yapmayı icat ettik." demişti.
biz aslında boşuna soruyoruz: "bu açık nasıl kapanacak?" , "bu ülke ne zaman adam olacak?", "ne zaman teknoloji üretebileceğiz?" diye.
fazlasıyla gaza geldiğimin farkındayım ama allah belanızı versin. demekten kendimi alamıyorum.
TEKNOSA'NIN SON REKLAMI, iNGiLiZ-JAPON-ALMAN-TÜRK OLAN REKLAM RESMEN TÜRKLERE HAKARET iÇERiYOR. iNGiLiZ; SiZ NE YAPTINIZ Ki? DiYOR TÜRK iSE EZiK BiR BiÇiMDE MALLARINIZI SATIYORUZ DiYOR. ZATEN ANCAK ONU YAPABiLiRiZ DER GiBi. BU REKLAMI NASIL KALDIRABiLiYOR BU iNSANLAR? AYIP.. BU REKLAMIN ACiLEN KALDIRILMASI gerekiyor.
(bkz: giren girene)
virtua tennis 4 oyununu getirmeyen kurum. böyle iş mi olur lan ? tenis severlere haksızlık amk.
kazık yemek isterseniz gideceğiniz yer burası olmalıdır..
ödeme yapmadan önce vazelin kullanmayı gerektiren teknoloji şeysi.
izmirde best buy'ın yerine de açılan rezaletler zinciri.
acayip kıl oluyorum ben bu teknosaya. geri zekalı adamlar teknosa exxtra diye bir şey çıkarmış. dersiniz ki ''hacı o exxtralar normal teknosa mağazalarından daha büyük ondan öyle''. yok efenim öyle değil. kafalarına göre exxtra koyuyor ibneler*, istersen exxxxxxxtra de yine içinde aradığın bir şeyi bulamazsın.
ne güzel gidiyorduk best buy'a, her yerde alakalı olduğu bölüme hakim çalışanlar, güzel bir tasarım, fiyatları aman aman olmasa da ara sıra hesaplı şeyler bulabiliyordunuz. ege parkta açılan yeni teknosa exxtra da ise bir bok yok. her taraf turuncu turuncu, düzensiz*, mide bulandırıcı resmen.
mp3 bölümüne gidiyorum, görevli kimse yok, gidip bir görevli buluyorum zar zor, adama diyorum ''şu ürünü almak istiyorum var mı acaba stoklarda'' diye, adamdan gelen cevap, ''bu best buy'dan kalan, ondan artık hiç bir yerde yok, türkiyede yok''. e ulen ibne neden o zaman orada tutuyorsun onu? neyi kanıtlamak peşindesin yavşak?*
dedim bir blu-ray filmlere bakayım, hiç bir filmin üzerinde fiyatları yok, best buy etiketinin üstüne siyah bant yapıştırmışlar. görevlinin de haberi yok, ''kasaya gidip okutturun'' dedi. 4 tane filmi sordurayım dedim*, belki best buy'dan kalan etiketli filmleri ellerinden çıkartmak için hesaplı tutmuşlardır diye. 3 tanesi 68 lira çıktı, filmleri yerine koymaya giderken hafifçe kaldırdım bantı, baktım eski best buy etiketine 39 lira yazıyor! yahu bu ne biçim iş? kim alır o filmi 68 liraya pezevenk? ayrıca 68 lira nedir, 69 lira yapmaya mı korkuyorsun müdür?
acayip kıl oluyorum ben bu teknosaya. geri zekalı adamlar teknosa exxtra diye bir şey çıkarmış. dersiniz ki ''hacı o exxtralar normal teknosa mağazalarından daha büyük ondan öyle''. yok efenim öyle değil. kafalarına göre exxtra koyuyor ibneler*, istersen exxxxxxxtra de yine içinde aradığın bir şeyi bulamazsın.
ne güzel gidiyorduk best buy'a, her yerde alakalı olduğu bölüme hakim çalışanlar, güzel bir tasarım, fiyatları aman aman olmasa da ara sıra hesaplı şeyler bulabiliyordunuz. ege parkta açılan yeni teknosa exxtra da ise bir bok yok. her taraf turuncu turuncu, düzensiz*, mide bulandırıcı resmen.
mp3 bölümüne gidiyorum, görevli kimse yok, gidip bir görevli buluyorum zar zor, adama diyorum ''şu ürünü almak istiyorum var mı acaba stoklarda'' diye, adamdan gelen cevap, ''bu best buy'dan kalan, ondan artık hiç bir yerde yok, türkiyede yok''. e ulen ibne neden o zaman orada tutuyorsun onu? neyi kanıtlamak peşindesin yavşak?*
dedim bir blu-ray filmlere bakayım, hiç bir filmin üzerinde fiyatları yok, best buy etiketinin üstüne siyah bant yapıştırmışlar. görevlinin de haberi yok, ''kasaya gidip okutturun'' dedi. 4 tane filmi sordurayım dedim*, belki best buy'dan kalan etiketli filmleri ellerinden çıkartmak için hesaplı tutmuşlardır diye. 3 tanesi 68 lira çıktı, filmleri yerine koymaya giderken hafifçe kaldırdım bantı, baktım eski best buy etiketine 39 lira yazıyor! yahu bu ne biçim iş? kim alır o filmi 68 liraya pezevenk? ayrıca 68 lira nedir, 69 lira yapmaya mı korkuyorsun müdür?
Eskiden bünyesinde bulundugum Teknoloji zinciri ayrıca müşterilerin tabela rengine tav oldugunu dusundugum kurumsal isletme.
http://www.youtube.com/wa...=mfu_in_order&list=UL
zaten bunlardan alışveriş yapmıyordum bu reklamı izledim adamlardan daha da tiksindim. rahmetli sakıp sabancı' yı çok severdim ama o vefat edince sabancı' ya bir haller oldu adamlar işin suyunu çıkarttı...
zaten bunlardan alışveriş yapmıyordum bu reklamı izledim adamlardan daha da tiksindim. rahmetli sakıp sabancı' yı çok severdim ama o vefat edince sabancı' ya bir haller oldu adamlar işin suyunu çıkarttı...
parayı alırken çok güzel alan fakat servisine düştüğünüz anda yarağı yediğiniz teknoloji mağazası.
facebook'un yeni uygulaması yer bildirimi fırsatları üzerinden sunduğu kampanya ile mağazalarından yer bildirimi yapan müşterilerine indirim fırsatı sunan elekronik marketi.
Van'daki en acil ihtiyaçlardan birini karşılayabilmek üzere ilk etapta 1000 adet ısıtıcıyı yola çıkartıyoruz.
https://twitter.com/#!/Te...status/128418966656921601 diye tiwit atmişlar.
https://twitter.com/#!/Te...status/128418966656921601 diye tiwit atmişlar.
ülkedeki en boktan alışveriş mağazası. amman diyorum kesinlikle alışveriş yapmayın. bu yazıyı bir kişi görüpte bu mağazadan alışveriş yapmazsa en azından kendi adıma memnun olurum.
turuncu indirim günlerine denk gelinirse her türlü elektronik ürün piyasa fiyatının çok çok altına alınabilir. bu açıdan ara sıra kampanyaları takip edilmelidir. onun dışında bir numarası yoktur, electro world gibi bir yer varken gidip kısıtlı ürün gamı ve yüksek fiyatlarını görmek için ziyaret etmeye değmez.
laptopumu http://b1112.hizliresim.com/s/n/17b67.png görülen pil sorunu sebebi ile teknik servisine gönderip göndermemek arasında kaldıgım firmadır.
bu sorun garanti kapsamında mıdır? garanti kapsamında değil ise teknik servisine göndermeden yaşadığım şehirde problemi çözmek daha mı mantıklıdır?
yardımcı olursanız sevinirim.
bu sorun garanti kapsamında mıdır? garanti kapsamında değil ise teknik servisine göndermeden yaşadığım şehirde problemi çözmek daha mı mantıklıdır?
yardımcı olursanız sevinirim.
500 tl ye ps3/slim, 1000 tl ye samsung 37d600 led tv satıyoruz diyerek insanları kandıran teknoloji mağazası.. daha da gelmem teknosa bittin gözümde, yazık o sırada 3-4 saat bekleyen insanlar var bu soğuk havada. yazık..
çok kazıkçı.
türkiye'de en kaliteli elektronik cihazları satan mübarek firma. kendileriyle yaptığım alışveriş fişlerini toplasam son model bir ford focus parası eder belki ama bunlara değiyor.
fiyatları aşırı yüksek ve dandik mağaza . aynı zamanda izmirde best buy'ın yerini almasına şaşırdığım mağaza . içine girmek bir yana dursun amblemi görülünce koşarak kaçılmalıdır.
fiyatları çok çok uçuk olan mağaza.
şöyle ki;
2010 haziranda 320 tl ye aldığım nokia x3-00 bu mağazada 439 tl dir an itibariyle.
yuh amk.
şöyle ki;
2010 haziranda 320 tl ye aldığım nokia x3-00 bu mağazada 439 tl dir an itibariyle.
yuh amk.
2010 yılının ağustosunda uygun fiyata aldığımız lg marka android telefon arızalanınca, hiç mırın kırın etmeden satış bedelini hediye çeki olarak iade eden firmadır. şimdi bakıyoruz "ne alalım bunlardan?" diye *
2012'de 25 mağaza açmayı planlayan firma.
(bkz: paraya para dememek)
(bkz: paraya para dememek)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar