bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- velvet41
- mor semsiyeli yabanci5
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- deniz baykal7
- göte giren şemsiye4
- frt2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- durduk yere ağlamak2
- ciguli kral7
- gta 62
- 19 yaşında kızla yatmak14
- japonya8
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kadir inanır'ın vefatı7
- kolombiya6
- portekiz7
- şemso buraya bak koçum2
- gana3
- hırvatistan5
- ingiltere3
- saraca finch house7
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- cezayir4
- arjantin3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- fransa5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- senegal3
- norveç3
- avusturya2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- mısır3
- belçika4
- amerika birleşik devletleri9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- isveç2
izmirde best buy'ın yerine de açılan rezaletler zinciri.
acayip kıl oluyorum ben bu teknosaya. geri zekalı adamlar teknosa exxtra diye bir şey çıkarmış. dersiniz ki ''hacı o exxtralar normal teknosa mağazalarından daha büyük ondan öyle''. yok efenim öyle değil. kafalarına göre exxtra koyuyor ibneler*, istersen exxxxxxxtra de yine içinde aradığın bir şeyi bulamazsın.
ne güzel gidiyorduk best buy'a, her yerde alakalı olduğu bölüme hakim çalışanlar, güzel bir tasarım, fiyatları aman aman olmasa da ara sıra hesaplı şeyler bulabiliyordunuz. ege parkta açılan yeni teknosa exxtra da ise bir bok yok. her taraf turuncu turuncu, düzensiz*, mide bulandırıcı resmen.
mp3 bölümüne gidiyorum, görevli kimse yok, gidip bir görevli buluyorum zar zor, adama diyorum ''şu ürünü almak istiyorum var mı acaba stoklarda'' diye, adamdan gelen cevap, ''bu best buy'dan kalan, ondan artık hiç bir yerde yok, türkiyede yok''. e ulen ibne neden o zaman orada tutuyorsun onu? neyi kanıtlamak peşindesin yavşak?*
dedim bir blu-ray filmlere bakayım, hiç bir filmin üzerinde fiyatları yok, best buy etiketinin üstüne siyah bant yapıştırmışlar. görevlinin de haberi yok, ''kasaya gidip okutturun'' dedi. 4 tane filmi sordurayım dedim*, belki best buy'dan kalan etiketli filmleri ellerinden çıkartmak için hesaplı tutmuşlardır diye. 3 tanesi 68 lira çıktı, filmleri yerine koymaya giderken hafifçe kaldırdım bantı, baktım eski best buy etiketine 39 lira yazıyor! yahu bu ne biçim iş? kim alır o filmi 68 liraya pezevenk? ayrıca 68 lira nedir, 69 lira yapmaya mı korkuyorsun müdür?
acayip kıl oluyorum ben bu teknosaya. geri zekalı adamlar teknosa exxtra diye bir şey çıkarmış. dersiniz ki ''hacı o exxtralar normal teknosa mağazalarından daha büyük ondan öyle''. yok efenim öyle değil. kafalarına göre exxtra koyuyor ibneler*, istersen exxxxxxxtra de yine içinde aradığın bir şeyi bulamazsın.
ne güzel gidiyorduk best buy'a, her yerde alakalı olduğu bölüme hakim çalışanlar, güzel bir tasarım, fiyatları aman aman olmasa da ara sıra hesaplı şeyler bulabiliyordunuz. ege parkta açılan yeni teknosa exxtra da ise bir bok yok. her taraf turuncu turuncu, düzensiz*, mide bulandırıcı resmen.
mp3 bölümüne gidiyorum, görevli kimse yok, gidip bir görevli buluyorum zar zor, adama diyorum ''şu ürünü almak istiyorum var mı acaba stoklarda'' diye, adamdan gelen cevap, ''bu best buy'dan kalan, ondan artık hiç bir yerde yok, türkiyede yok''. e ulen ibne neden o zaman orada tutuyorsun onu? neyi kanıtlamak peşindesin yavşak?*
dedim bir blu-ray filmlere bakayım, hiç bir filmin üzerinde fiyatları yok, best buy etiketinin üstüne siyah bant yapıştırmışlar. görevlinin de haberi yok, ''kasaya gidip okutturun'' dedi. 4 tane filmi sordurayım dedim*, belki best buy'dan kalan etiketli filmleri ellerinden çıkartmak için hesaplı tutmuşlardır diye. 3 tanesi 68 lira çıktı, filmleri yerine koymaya giderken hafifçe kaldırdım bantı, baktım eski best buy etiketine 39 lira yazıyor! yahu bu ne biçim iş? kim alır o filmi 68 liraya pezevenk? ayrıca 68 lira nedir, 69 lira yapmaya mı korkuyorsun müdür?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar