bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- sözlüğün tadının kaçması6
- demet evgar10
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- kemalistler6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı4
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- venezuela5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yanlış yapması3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- alan greenspan3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- üniversitelerin gereksiz olması2
- her gün poğaça simit yemek2
- pozantı2
- aşure2
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- zippo2
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- türk kızı egosu6
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- panter emel2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- am okşama4
- erkekler neden az yaşar10
- 2026 dünya kupası22
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- evde kaş bıyık alımı3
- bir insanı sevmek11
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- vajinizm3
- güzel huylu kezo4
- dünya11
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- mutluluğun fark edilmemesi8
genelde hackerlerin takıldığı bir sitedir; fakat forum bölümünde her tür konu vardır. tahribat.comun forumu gibi forum nadir bulunur ayrıca, eğlenceli bir ortamı vardır.
her türden insan bulunduran çeşitlilik zenginliğimizdiri kendine yakıştırmış sitedir.
her ne kadar absürd konuları var gibi gözüksede insanların neyse o oldukları sitedir.
arada abartılı başlıklarla abartılı insanlar görünmektedir onları es geçersek iyidir tahribat.
her ne kadar absürd konuları var gibi gözüksede insanların neyse o oldukları sitedir.
arada abartılı başlıklarla abartılı insanlar görünmektedir onları es geçersek iyidir tahribat.
Bilgi için doğru adres olan hacking ve security konulu,alt yapısı güçlü kimselerin katıldıgı oluşum.
bir süre üye olduğum, sonra yobazlar ve komünistler istila etti, baktım yönetim kadrosunda da bilgiye değil banlama ve silme butonuna göre konuşanlar var, çıktım.
zaman geçirmek, mal çeşitlerini görmek ve tanımak için güzel bir ortam.
yiğidi öldür, hakkını yeme, bilişim konusunda türkiye'nin en iyi sitesi.
zaman geçirmek, mal çeşitlerini görmek ve tanımak için güzel bir ortam.
yiğidi öldür, hakkını yeme, bilişim konusunda türkiye'nin en iyi sitesi.
adından dolayı girmeye çekindiğim forum sitesi.
kaliteli bir forum sitesi hack üzerine kurulu ama hertürlü paylaşım yapılıyor. kemik bir kullanıcısı vardır.
holyone, renegadealien, iso, dj alper, Daniel-Koo, ameros, BarisYigit vs vs. gibi isimleri bünyesinde barındıran site.
holyone, renegadealien, iso, dj alper, Daniel-Koo, ameros, BarisYigit vs vs. gibi isimleri bünyesinde barındıran site.
Bir zamanların Hack ve Güvenlik sitesi.. Bir zamanların dememin sebebi sonradan çizgisini değiştirmiş ve daha sakin oturaklı ailevi bir foruma dönüşmüştür.
Çok bağımlı kullanıcılara sahip olup bilgi alışverişinin, dertlerin tasaların,geyik muhabbetlerin konuşulduğu aynı zamanda çok kaliteli paylaşımın,yardımlaşmanın ve yeni projelerin desteklenip güçlendirildiği veya oluşturulduğu bir ortamdır kısacası.
artı yönlerinden bahsetmişken eksi yönlerinden de bahsetmek gerekir, bazen önemli konu saptırılır sayfalarca tartışmalar olur sonuç bağlanamaz yahut bazı aşırı şüpheci kullanıcılar tarafından konudan tiksindirilir konuyu açtığına pişman ettirilir bazı yeni kullanıcılar bu yüzden foruma ısınamaz ve artık foruma girmek istemeyebilir..
buda önemli bir kayıptır bazen.
Çok bağımlı kullanıcılara sahip olup bilgi alışverişinin, dertlerin tasaların,geyik muhabbetlerin konuşulduğu aynı zamanda çok kaliteli paylaşımın,yardımlaşmanın ve yeni projelerin desteklenip güçlendirildiği veya oluşturulduğu bir ortamdır kısacası.
artı yönlerinden bahsetmişken eksi yönlerinden de bahsetmek gerekir, bazen önemli konu saptırılır sayfalarca tartışmalar olur sonuç bağlanamaz yahut bazı aşırı şüpheci kullanıcılar tarafından konudan tiksindirilir konuyu açtığına pişman ettirilir bazı yeni kullanıcılar bu yüzden foruma ısınamaz ve artık foruma girmek istemeyebilir..
buda önemli bir kayıptır bazen.
eskinin hack sitesi, şimdiki haber sitesidir.
holyone el atmadıkçada düzelmez.
şifremi ve kayıt olduğum maılı bile unutmuşum.
ama denyo gibi programları kazandırdığı için yeri ayrıdır.
eski tahribat çok farklıydı. holyone tapardık yani, şimdi siteye baktım denyo bile kaldırılmış.
denyonun olmadığı yer, tahribat değildir.
edit: kaldırılmamış denyo, sevindim ama biraz absürd yere sıkıştırmışlar sanki?
http://www.tahribat.com/exdownload.asp
holyone el atmadıkçada düzelmez.
şifremi ve kayıt olduğum maılı bile unutmuşum.
ama denyo gibi programları kazandırdığı için yeri ayrıdır.
eski tahribat çok farklıydı. holyone tapardık yani, şimdi siteye baktım denyo bile kaldırılmış.
denyonun olmadığı yer, tahribat değildir.
edit: kaldırılmamış denyo, sevindim ama biraz absürd yere sıkıştırmışlar sanki?
http://www.tahribat.com/exdownload.asp
üyeleri mürit diye adlandırılan, üstün zekalı bilgisayar kullanıcıları bol, güvenlik ve programlama bölümlerinde sıkça takıldığım forum sitesi.
iskorpitx'i öpmüşler.
üyelik sistemini kapatmış sitedir. üyelik davetiyesi gönderebilecek olan varsa pm pls.
Webmaster, siteye giren arkadaşlarda oluşabilecek psikolojik rahatsızlıklardan sorumluluk kabul etmez...
şeklinde uyarısı olan ve haklılık payı bulunan, yıllardır ayakta duran bilişim forumu.
şeklinde uyarısı olan ve haklılık payı bulunan, yıllardır ayakta duran bilişim forumu.
üyesi olmak istediğim bilişim forumu. davetiye atabileceklerden pm bekliyorum.
Bilgi paylaşımı için ciddi şekilde davetiye bekliyorum. Pm atarsanız epey sevincem
2008'den günümüze devam eden bir üyeliğim var. 2012 senesinde Türkiye AB'ye girene kadar banlandım. daha sonrasında yanlış anlaşılma olduğu anlaşıldı tekrar üyeliğim verildi. (oğlum ne garip işler ya) sanırım 2006 senesiydi. o zamanlar evine internet gelmiş internette forumlarda mirclerde dolaşmaktan keyif alan nesiller olduğumuz için bilgi teknoloji msn kırmalar diye aratırken bi arkadaşım kendini burada bulmuş. bir gün çardakta mahallenin gençleri olarak bilişim geyiği yaparken arkadaşım oğlum öyle bir sitede takılıyorum ki c4 yapımının bile anlatımı var demişti. merak etmiştim ama ortam sikilmesin diye fazlada üstüne gitmedim. kaç yaşında insanız o zaman c4ü napacaktım. arada bakar bakar çıkardım. üye olunamazdı hala olduğu gibi kefillik atmaları gerekirdi. 2008 senesinde üye oldum. içerik olarak herşeyi bulabileceğiniz bir ortamdır. size her konuda yardım etmekten çekinmezler ama öncelikle tahribat ailesinden biri olmak gerekir. korkmayın öyle bir topluluk değillerdir insan gibi insansanız size çok güzel kucak açarlar. velhasıl kelam her yerde olduğu gibi bu sitede size yamuk yapan,küfür eden ters giden,arkanızdan konuşacak insanlar çıkacaktır. çünkü tahribat cidden geniş bir ailedir. aile içi kavgada çıkması kaçınılmazdır. olaya kavga diyerek girdiğim için yanlış anlaşılmasın ben aile olduğunu belirtmek istedim. çünkü 2009 senesinden beri arkadaş olduğunuz hala görüştüğünüz insanlarla yani arkadaşlığı arkadaşlık olan birine denk gelebilirsiniz.
"bana da davetiye gönderin" denilesi, nadir bulunan faydalı forumlardan biri. Evet, davetiye gönderirseniz çok büyük sevap kazanırsınız.
2008 den beri üyesi olduğum ve cebit buluşmaları ile maç organizasynlarına katılıp çok değerli üyeleriyle tanıştığım şükela web sitesi.
artık buluşmalara katılmasakta kenardan köşeden 2-3 yorem giriyoruz.
seviyorem.
artık buluşmalara katılmasakta kenardan köşeden 2-3 yorem giriyoruz.
seviyorem.
an itibari ile tarihinin en büyük updatesini yapan web sitesi.
bizi nasıl bir şey bekliyor bilmiyorum , holy şeyh güzel birşeyler tasarlamıştır.
bizi nasıl bir şey bekliyor bilmiyorum , holy şeyh güzel birşeyler tasarlamıştır.
Kızıp bir senedir girmediğim 5 6 senemin geçtigi forum.
Birbirlerine mürit olarak seslenen site.
2003 yılından bu yana severek içinde olduğum, aile gibi sıcak, alışkanlık yapan ve tarayıcı tabında aktif duran forum sitesi.
terör örgütü propagandası yapmak gerekçesiyle 8 yıldır bulunduğum bu sitede beni banladılar.
evet bu faşizan yönetim kadrosuna ne demeli bilmiyorum ama hepsinin öyle olmadığını biliyorum.
büyük ihtimalle bir adminin işgüzarlığı.evet ağır yazıcam buraya çünkü mail attığım halde cevap bile vermediler.
muhalif kadrodan olmayınca terörist oluyormuşuz beni banlayan admine göre.kendisine tavsiyem bari siteye üyelik isteyenlerin kafatasını falanda ölç.o derece yani.hayır sağda solda ''diktatörlük '' var diye ağlamıcaksın o zaman.
sen 8 yılda orda tyler dayılarla serdar abilerle tanış can ciğer ol , he sonra uzaklaştık belki ama iyi şeyler yaşadık tahribatda.
reneyi de gördük cebitte.ama gel gör ki ne yaptılar ettiler onların istediği kafaya varmadım.
ve sonucu benim banlanmam oldu.açıkcası under dan şüpheleniyorum.hayır hiç banlanıcağımıda düşünmediğim için yan hesapta açmadım.
şimdi güzelim tahribatdan uzak kaldım.
varsa oradan bi kardeşimizden davetiye maili bekliyorum.
yönetim kadrosundan biri görür belkide bu hukusuzluğuda düzeltir inşallah ne diyim.
evet bu faşizan yönetim kadrosuna ne demeli bilmiyorum ama hepsinin öyle olmadığını biliyorum.
büyük ihtimalle bir adminin işgüzarlığı.evet ağır yazıcam buraya çünkü mail attığım halde cevap bile vermediler.
muhalif kadrodan olmayınca terörist oluyormuşuz beni banlayan admine göre.kendisine tavsiyem bari siteye üyelik isteyenlerin kafatasını falanda ölç.o derece yani.hayır sağda solda ''diktatörlük '' var diye ağlamıcaksın o zaman.
sen 8 yılda orda tyler dayılarla serdar abilerle tanış can ciğer ol , he sonra uzaklaştık belki ama iyi şeyler yaşadık tahribatda.
reneyi de gördük cebitte.ama gel gör ki ne yaptılar ettiler onların istediği kafaya varmadım.
ve sonucu benim banlanmam oldu.açıkcası under dan şüpheleniyorum.hayır hiç banlanıcağımıda düşünmediğim için yan hesapta açmadım.
şimdi güzelim tahribatdan uzak kaldım.
varsa oradan bi kardeşimizden davetiye maili bekliyorum.
yönetim kadrosundan biri görür belkide bu hukusuzluğuda düzeltir inşallah ne diyim.
Yeni üye alımları başlamış, kayıt olmak isteyen kaçırmasın.
https://www.tahribat.com/...k-alimi-acilmistir-253416
https://www.tahribat.com/...k-alimi-acilmistir-253416
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar