bugün
- fakirin sevmesi hak mıdır9
- haitinin gol atmış olması2
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- fazla kilo2
- yazarların imza parfümleri3
- dil2
- insan2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- ameliyat olmak7
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması3
- dünya8
- egay sucukcu8
- 2026 dünya kupası23
- futbol16
- kolu kıllı kız4
- gocu2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- düşün ki o bunu okuyor17
- bir insanı sevmek2
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- pakistan3
- hindistan3
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- velvet13
- fas6
- sözlük kızlarının vücutları15
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- guyana4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- yaşamak üzerine2
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- aşure günü3
- bosna hersek3
- japonya4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
mahalleye geldiği gün ttnet'in sonunu getirecektir. nasıl keyiflenirim ttnet'in yerlerde süründüğü görmekten. çok çektirdi o gerizekalı müşteri hizmetleri.
20 mbps bağlantı hızından gayet memnun olduğum şirket. 2.2mb\sn rahatlıkla görebiliyorum. geçen ay 100 gb indirme kotasını aştığım için 3-4 gün indirme hızının yerlerde sürünmesi dışında şikayetimin olmadığı sağlayıcı.
15 Mart 2010 tarihinden önce abone olduysanız ve taahhüt yenilemediyseniz veya kampanya değiştirmediyseniz adil kullanım şartları kapsamı dışında değerlendiriliyorsunuz. ancak uyanık bayiiler sizin adınıza taahhüt yenilemesi yapıyorlar. hem de kapalı olan hattınızı aradıklarını ve onayınızı aldıklarını iddia ediyorlar. ayrıca taahhüt sonrası 10mbit ten 20mbit'e çıkması gereken tarife 10mbit te kalıyor.
hem fazla para veriyor hem de adil kullanım kapsamında 1mbit kullanıyorsunuz. üstüne üstlük de onayınız olduğunu söylüyorlar.
bildiğiniz adam sikmeye çalışıyorlar. ayık olun, araştırın. bakalım bu durumun acısı kimden çıkacak.
Edit: aboneliğim, adil kullanım koşullarından çıkarılarak 2 sene önceki haline çekildi. *
hem fazla para veriyor hem de adil kullanım kapsamında 1mbit kullanıyorsunuz. üstüne üstlük de onayınız olduğunu söylüyorlar.
bildiğiniz adam sikmeye çalışıyorlar. ayık olun, araştırın. bakalım bu durumun acısı kimden çıkacak.
Edit: aboneliğim, adil kullanım koşullarından çıkarılarak 2 sene önceki haline çekildi. *
Ttnet belasından kurtulduktan sonra lokum gibi gelen internet sağlayıcısı. Yakın bir satış noktasından gerekli işlemler yapılıp, yeni modem verildikten sonra yaklaşık olarak 2 saat için de internetimi açtılar. ttnet zamanında 2 3 gün beklediğimiz için haliyle ailecek şaşırdık efenim ttnetin verdiği rezil 1mbit hız yerine şuan 4mbit hız alıyorum.
bize as18 h kod adındaki telsiz telefon hediye eden (daha doğrusu 2 yıllık taahhüt ile 50 tl'ye denk geliyor) firma. aylık heryöne 200 dakika kullanabilecekmişiz. gerçi henüz bu telsiz telefonu nasıl kullanabileceğimi öğrenemedim.
ttnet'e kıyasla nasıl bir hizmet verdiğini gerçekten çok merak ettiren kuruluş.
kullanan bilen bir aydınlatabilir mi acaba ?
kullanan bilen bir aydınlatabilir mi acaba ?
fiber internet sayesinde çok hızlı internet servisi veriyorlar doğru allahları var.lakin türkcell?
(bkz: turkcell)
(bkz: turkcell)
twitterda #babambabam etiketi ile twit atacak olanlara ipad kampanyası yapmış akabinde kolpalığı gün yüzüne çıkmıştır.
http://ucupak.tumblr.com/
http://ucupak.tumblr.com/
teblih edilmemiş faturaya faiz uygulayan ve faturaları hiçbir turkcell bayiiden nakit olarak ödenmeyen bankalara komisyon vererek fatura ödenen internet sağlayıcısıdır. 5 aydır aboneyim bir kez olsun fatura göndermediler hatta ne bir mail ne de bir mesaj attılar.
hız, bağlantı gibi sorunları üç aydır yaşamadığım* fakat türk telekomdan ayrılırken söyledikleri beylik lafların ardında durmamaları yüzünden beni ttnet ile epey uğraştıran servis sağlayıcıdır. Ayrıca faturalardaki düzensizlik de takip gerektirdi bu üç ay boyunca. Ve herhangi bir sıkıntı durumunda müşteri hizmetlerine ulaşmanın imkansızlığı karşısında içten içe ürperip bağlantı sorunu çıkmaması için dua etmekten başka bir şey gelmiyor elden.
Edit: bunca zamandır saat gibi çalışıyor maşallah. Ttnetten bin kat iyidir.
Edit: bunca zamandır saat gibi çalışıyor maşallah. Ttnetten bin kat iyidir.
50 GB kotama, 18 GB indirme miktarı varken Adil Kullanım Kotasına "Upload miktarını" da dahil ederek kulaklarını çınlatmama sebep olmuş sözde servis sağlayıcısıdır.
Ay sonunu bekleyen memur gibi bekle şimdi işin yoksa.
Ay sonunu bekleyen memur gibi bekle şimdi işin yoksa.
3 mbit hızı olan fiber internetimin hız alanını doldurmamın üzerine hızımın 3 mbit'e düşürüldüğünü bildiren internet sağlayıcısı. 3 günde 3 oyun indirdim indirmeyede devam ediyorum.
geçici bekarlık günlerimde * kankamın evinde kaldığım için kullanmak zorunda kaldığım fiber değil bok internet servis sağlayıcı.
akksi * dolmadığı halde ne youtube videoları izleyebiliyorsunuz, ne de torrentten bir halt indirebiliyorsunuz. he yarraam he, 20 megabit imiş kendileri, yersen!
--spoiler--
haksızsın ibne superonline, seni kınıyorum ve sana laflar hazırladım! *
--spoiler--
tavsiye: almayın, aldırmayın. 24 ay taahhüt var boru gibi...
akksi * dolmadığı halde ne youtube videoları izleyebiliyorsunuz, ne de torrentten bir halt indirebiliyorsunuz. he yarraam he, 20 megabit imiş kendileri, yersen!
--spoiler--
haksızsın ibne superonline, seni kınıyorum ve sana laflar hazırladım! *
--spoiler--
tavsiye: almayın, aldırmayın. 24 ay taahhüt var boru gibi...
20mbit ile youtube videosu izletmeyen internet hizmetidir.
20 mbps lik internet paketi bazı bilgisayarlarda donma sorunu yaşatıyor.
pendik / uydukent mevkisinden sorunsuz hiz veren ve kesinti yasattirmayan firma.. 50mblik internet hizini tam olarak saglamaktadir ancak diger kullanicilarin youtube'dan sikayeti gibi sadece youtube sitesinde sorun yasatmaktadir anlayamadigim bir sekilde..
ttnet de oldugu gibi aldiginiz hiza gore mevkiniz cok onemli.. alt yapisi daha yeni olan sehir ve semtlerde sorun yaratmaz ancak yerlesimi eski olan (maltepe-kadikoy-bostanci) yerlerde alt yapi yuzunden 100de 100 verim saglanamiyor..
not : superonline calisani degilim..
ttnet de oldugu gibi aldiginiz hiza gore mevkiniz cok onemli.. alt yapisi daha yeni olan sehir ve semtlerde sorun yaratmaz ancak yerlesimi eski olan (maltepe-kadikoy-bostanci) yerlerde alt yapi yuzunden 100de 100 verim saglanamiyor..
not : superonline calisani degilim..
pendik/yenişehir'de yağ gibi hizmet veren isp.
youtube sorunu vardı bir ara doğru ancak bu youtube serverlarından kaynaklanıyordu.
youtube sorunu vardı bir ara doğru ancak bu youtube serverlarından kaynaklanıyordu.
20 gündür nakil işlemini gerçekleştirmeyen firmadır. sürekli beni geçiştiriyorlar bu durumdan sıkıldım.
sözlük yazarları arasında süperonline ile alakası olan pm den ulaşabilir mi acil bir biçimde.
sözlük yazarları arasında süperonline ile alakası olan pm den ulaşabilir mi acil bir biçimde.
adsl kullanmaktayım hala birini bulamadım ve nakil gerçekleşmedi. sözlük yazarlarınada faydalı olacaktır bu kişi.
(bkz: superonline)
20 mpbs internet ile youtube'de video açamayan servis sağlayıcısı. ttnet'in kıllığına kurban.
20 mpbs'den bahsediyoruz el insaf. tavsiye etmem.
20 mpbs'den bahsediyoruz el insaf. tavsiye etmem.
vasatı bile aşamayan internet sağlayıcısı.
uzak durun! *
uzak durun! *
Eski evimde kullanmış olduğum şahane internet hizmeti veren şirket. Lakin yeni taşındığım evde kendisinden hizmet alamamaktayım. Ancak uzun çabalar sonucunda sözleşmemin devam etmesine karşın, evime superonline bağlatatabilmek için telefon şebekesi olmadığını kanıtlarsam sözleşmemi hiçbir bedel ödemeden iptal edeceklerini garanti vermekteler.
öncelikle; (#18434773)
ışık hızıyla fiber internet verdiğini iddia eden kuruluş.
her şey 2 ocak 2013 günü başladı. aslında, daha önce bunun sinyallerini vermişti ama, anlayamadık işte!
bu tarihten itibaren, her gün düzenli olarak bağlantı kesilmekte. ortalama 2 saat internet hizmeti alabilmekteyim.
bunun üzerine, her bireyin yaptığı gibi, ben de müşteri hizmetlerini aradım elbette.
her aramamda aldığım cevaplar şu şekilde *:
* x kurum kazı yaparken fiber kabloya zarar vermiş.
* yağmur nedeniyle switch arızası olmuş.
* genel bir arıza var, ilgili birimin * çalışması sürüyor.
* antalya genelinde bir arıza söz konusu, teknik ekibimiz çalışıyor.
* antalya genelinde network arızası var. ekibimiz çalışıyor.
her akşam aynı cevapları almaktan sıkıldığımdan, genel müdürlüklerini aradım. dediler ki; genel bir arıza söz konusu değil.
ben buradan sorunu çözeceğim. ve çözdü. bir hafta kadar sorunsuz bağlantım oldu. ta ki 2 gün önceye kadar.
müşteri temsilcilerine, kalıp üç cümle ezberletmişler. sürekli aynı cevaplar.
bir de, ilgili birim diye bir gizli oluşumları var.
ben bu kadar ilgisiz, müşterisine bu kadar yalan atan, basiretsiz bir kurum görmedim arkadaş.
bir aydır kıçımı yırtıyorum. adamlar, sülalem raad panpa modunda takılıyor.
bu da yetmezmiş gibi, arayıp, " antalya' da alarm durumuna geçildi, en kısa sürede sorun çözülecek " diyorlar.
bu da yeni mottoları: alarm durumuna geçildi.
bu yüzden, uzak durun. * *
ışık hızıyla fiber internet verdiğini iddia eden kuruluş.
her şey 2 ocak 2013 günü başladı. aslında, daha önce bunun sinyallerini vermişti ama, anlayamadık işte!
bu tarihten itibaren, her gün düzenli olarak bağlantı kesilmekte. ortalama 2 saat internet hizmeti alabilmekteyim.
bunun üzerine, her bireyin yaptığı gibi, ben de müşteri hizmetlerini aradım elbette.
her aramamda aldığım cevaplar şu şekilde *:
* x kurum kazı yaparken fiber kabloya zarar vermiş.
* yağmur nedeniyle switch arızası olmuş.
* genel bir arıza var, ilgili birimin * çalışması sürüyor.
* antalya genelinde bir arıza söz konusu, teknik ekibimiz çalışıyor.
* antalya genelinde network arızası var. ekibimiz çalışıyor.
her akşam aynı cevapları almaktan sıkıldığımdan, genel müdürlüklerini aradım. dediler ki; genel bir arıza söz konusu değil.
ben buradan sorunu çözeceğim. ve çözdü. bir hafta kadar sorunsuz bağlantım oldu. ta ki 2 gün önceye kadar.
müşteri temsilcilerine, kalıp üç cümle ezberletmişler. sürekli aynı cevaplar.
bir de, ilgili birim diye bir gizli oluşumları var.
ben bu kadar ilgisiz, müşterisine bu kadar yalan atan, basiretsiz bir kurum görmedim arkadaş.
bir aydır kıçımı yırtıyorum. adamlar, sülalem raad panpa modunda takılıyor.
bu da yetmezmiş gibi, arayıp, " antalya' da alarm durumuna geçildi, en kısa sürede sorun çözülecek " diyorlar.
bu da yeni mottoları: alarm durumuna geçildi.
bu yüzden, uzak durun. * *
Çok iyi kampanyaları vardır, ayrıca yüksek hızlı internettir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar