bugün
- içtim şarabı12
- rakı sevmemek6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- aşure yapan sözlük kızları4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi5
- hayattaki şans seviyeniz4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- tas kafa traşlı hırt sorunu3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi4
- kadir inanır20
- anın görüntüsü20
- her insanın bir cini olması5
- pkk lı doktorlar2
- kaşar5
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet15
- çok güzel ama manyak kadın7
- içinden canavar çıkan insan4
- mustafa kemal atatürk7
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar5
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- kemalist dünya24
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- osurdum2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- gizem3
- true'nun çaylak olması17
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- gizli oylayan yüreksizler2
- hırt4
- nervio5
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- mason2
- simit ayran2
- hurdadan çıkan flash diskler2
- kezodan öpücük istemek2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- velvet28
- deniz göktaş2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- antalyada üşümek3
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- şevval şahin2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
yeni bir altıncı nesil yazar. hoş gelmiş.
hoşgelmiş yazar.
diğer adıyla pique. *
halısaha zirvesinde tanıştığım yazar. her ne kadar kendisine pique ismini takmış olsam, defansta pique kadar güven verse de, dış görünüş itibarı ile bildiğin kaka leite'dir.*
(#14984360) numaralı entrysiyle güldürmüş ve öksürtmüş yazardır.
insanlarla çok iyi iletişim kurabilecek olan yazardır. Öyle bir muse hastasıdır ki evleneceği kadının bile muse dinlemesini ister kanımca. ingiliz gruplarına laf ettirmez ve 'rock müzik dinleyen insan kalitelidir.' fikrine katılan yazardır.
(#15295732) ben de isterim şuku.
soğuk rüzgarlar esiyor enseme
hani seni ilk gördüğüm yerde
o çay bahçesinde otururken öylesine
zor olacak demiştim kendime oldu bak
herkes yabancı hayatım tepetaklak
en nihayetinde yarin sevdası
ne bahar çiçekleri ne de
quaresmanın golü kadar tatlı.
soğuk rüzgarlar esiyor enseme
hani seni ilk gördüğüm yerde
o çay bahçesinde otururken öylesine
zor olacak demiştim kendime oldu bak
herkes yabancı hayatım tepetaklak
en nihayetinde yarin sevdası
ne bahar çiçekleri ne de
quaresmanın golü kadar tatlı.
(#15295732)
sisli dağlarının ardında
hayali dolaşırken
ordu ordu ardına düştüğümüz
zamanın...
heyecanında kayboldu
esmer güzeli
narin dağların kızı
queen
sisli dağlarının ardında
hayali dolaşırken
ordu ordu ardına düştüğümüz
zamanın...
heyecanında kayboldu
esmer güzeli
narin dağların kızı
queen
kız olsam sevişirdim yazarı.
tartışmayı ve konuşmayı çok iyi bilen ender insanlar arasındadır.gayet hoş sohbetli bir yazardır.
(#15255339)
fm 2012 hastası yazarımız. Sayesinde benide etkilemeyi başarmış ve fm 2012 oynamaya karar verdirmiş kişidir. (:
fm 2012 hastası yazarımız. Sayesinde benide etkilemeyi başarmış ve fm 2012 oynamaya karar verdirmiş kişidir. (:
Sözlükteki en sevilen yazar tarafımca. Başta müzik zevki olmak üzere kafalarımızın uyuşması bir yana, zor durumlarda da cptmacmillan adlı yazarın yardımına koşmaktadır. Yoruma gerek yok. Muhteşem insan. Sözlüğe geldiğimden beri yanımda. Umarım geleceği de istediği gibi olur.
(bkz: 1000 inci entry yi girmek)
(bkz: 1000 inci entry yi girmek)
Doğum günün kutlu olsun yazarı. Tüm dileklerimle doğum gününü kutlar, mükemmel bir yaşam dilerim.
(bkz: #16882488)sovyetlerin de en az naziler kadar yahudi katlettiğini bilmesi gereken yazar.
naziler yahudileri toplama kamplarında topluyordu, sovyetler ise mançurya'nın kuzeyindeki kuş uçmaz kervan geçmez "yahudi özerk oblastında"...
asyanın dip köşelerinde yitip giden onbinlerce yahudi'nin, türk'ün, finli'nin, ukraynalı'nın, çerkes'in, oset'in, eston'un anısına biraz hürmet lütfen...
naziler yahudileri toplama kamplarında topluyordu, sovyetler ise mançurya'nın kuzeyindeki kuş uçmaz kervan geçmez "yahudi özerk oblastında"...
asyanın dip köşelerinde yitip giden onbinlerce yahudi'nin, türk'ün, finli'nin, ukraynalı'nın, çerkes'in, oset'in, eston'un anısına biraz hürmet lütfen...
saçma sapan şeylerle bilmem kimlere hürmetsizlik ettiği düşünülen yazar. yani en azından ben böyle düşünüyorum.
yahu adam gayet güzel ironi yapmış işte. neden duygu sömürmeceye yönelik bir karşılık alıyor ki? saçma.
sonuç olarak sovyetler en azından devrim için birini öldürürken çüklerine bakmamışla bu yahudi midir, öyleyse öldürelim diye.
savunduğu şeyle ilgili gibi ama taban tabana zıt bir karşılık almış bence.
illa hürmetsizlikten bahsedilecekse de sayılan 6 ırkın, altısının ne hayrı olmuş türkiye'ye?
daha da genişletmek gerekirse 28 senedir biz taşeron bir terör örgütüne binlerce şehit verdik. hangi devlet, hangi ülke çıkıp ben bu oyunu bozarım dedi?
insanların insanlara merhametleri söz konusu olabilir. ama iş devletler ve ırklara geldiğinde önce menfaatler göz önüne alınır.
işi yahudilere indirgeyeceksek de türkiye'yle dost olabilecek son ülke israil, türklerle dost olabilecek son millet yahudilerdir.
bu onların ve hiçbir milletin soyunun kırılmasını meşrulaştırmaz.
ancak yahudiler bu politikayla bırak barışı ancak büyük bir savaşa girerler türkiye'yle.
bu tavırdaki bir iktidara hürmet edilmemelidir. çünkü onlar hürmet etmeyi, biat etmekle karıştıracak cinsten basit temsilcilere sahip.
edit: beni boktan bi radikal islamcı gibi konuşmak zorunda bıraktığı için önce şımarık israil yönetimine, sonra protest hacımıza teşekkür ederim.*
yahu adam gayet güzel ironi yapmış işte. neden duygu sömürmeceye yönelik bir karşılık alıyor ki? saçma.
sonuç olarak sovyetler en azından devrim için birini öldürürken çüklerine bakmamışla bu yahudi midir, öyleyse öldürelim diye.
savunduğu şeyle ilgili gibi ama taban tabana zıt bir karşılık almış bence.
illa hürmetsizlikten bahsedilecekse de sayılan 6 ırkın, altısının ne hayrı olmuş türkiye'ye?
daha da genişletmek gerekirse 28 senedir biz taşeron bir terör örgütüne binlerce şehit verdik. hangi devlet, hangi ülke çıkıp ben bu oyunu bozarım dedi?
insanların insanlara merhametleri söz konusu olabilir. ama iş devletler ve ırklara geldiğinde önce menfaatler göz önüne alınır.
işi yahudilere indirgeyeceksek de türkiye'yle dost olabilecek son ülke israil, türklerle dost olabilecek son millet yahudilerdir.
bu onların ve hiçbir milletin soyunun kırılmasını meşrulaştırmaz.
ancak yahudiler bu politikayla bırak barışı ancak büyük bir savaşa girerler türkiye'yle.
bu tavırdaki bir iktidara hürmet edilmemelidir. çünkü onlar hürmet etmeyi, biat etmekle karıştıracak cinsten basit temsilcilere sahip.
edit: beni boktan bi radikal islamcı gibi konuşmak zorunda bıraktığı için önce şımarık israil yönetimine, sonra protest hacımıza teşekkür ederim.*
yazarın hası, eski toprak. halısaha zirvelerinin vazgeçilmezi, muse hastası, pizza ustası. lan daha bi insandan ne beklenir ki?
-special thanks, doğum günü dileklerin için.
-special thanks, doğum günü dileklerin için.
"uyusana sen birader" yazarı. aynı zamanda da özledim olm nerelerdesin amına koyim..
not: pizza var mı panpa? *
not: pizza var mı panpa? *
"ne mutlu bir insanı gülümsetene" diyerek sözlük yollarında parmaklarını heba etmiş, gönlüne göre versin allah yazarı.
edit: imla hatasından cehenneme gitmezsek iyi.
edit: imla hatasından cehenneme gitmezsek iyi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar