bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- öldükten sonra bana ne olacak3
- ellerim bos gonlum hos2
- anın görüntüsü23
- enjoy im vaccinated3
- erkekler neden erken ölür3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- her kadın güzeldir3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- her insanın bir cini olması8
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- içtim şarabı13
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- genç görünmeye çalışmak3
- rakı sevmemek7
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- şafak çak3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- büstiyer2
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- kemalist dünya24
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- japonya7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- true'nun çaylak olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- of çok sıkıcı olmanız2
- insan olmaya ceyrek kala3
- mustafa kemal atatürk7
benim için tam bir ''veni, vidi, ....'' sınavı olmuştur. vicisi bende kalsın.
Neyse zaten beklentim olmayan bir sınava girdiğimi biliyordum. elime alıp bir kere soru çözmedim. Sabah 7.30 gibi kalktım hafif bir kahvaltı, ardından motivasyon amaçlı rhcp şarkıları. Aslında lose yourself'i dinleyecektim ama seneye sakladım. şimdi vücut bir kere alışırsa tepki vermez falan.*
Arkadaşımla aynı yerde girecektik sınava.* Yoldan geçerken beni de alacaklardı ama bir yere kadar otobüse binmem gerekiyordu. sabah kart doldurma yerine gittiğimde ilk şoku yaşadım. lavuk daha açmamış mekanı. 500 metre yürüyüp yeni bir kart doldurma yerine gittiğimde orada da elektrik yokmuş. tüm mitolojik tanrılara küfür ettim o an. *
Binmem gereken otobüs geldi. adama durumu anlattım böyle böyle dedim. sağolsun anlayışlı çıktıda otobüse aldı yoksa göt gibi kalabilirdim.
Sınava girerken hiç heyecan yoktu. üst aramasında şöyle bir diyalog yaşadım;
p-polis
b-ben
p-kaldır kolları
-tam bu sırada hafif bir titreyiş
p-ne oldu huylanıyor musun? *
b-yokta üstümün aranmasına pek alışkın değilim.
polisin bakışı bende şöyle bir intiba bıraktı. ''siz şeherli çocukları da bir acayipsiniz amk''
neyse sınava gireceğim dersliğe gittim hemen ardından. hocalar gerçekten anlayışlıydı ta ki malın biri ağlayana kadar. ya amk daha sorular dağıtılmamış neyin kafasını yaşıyorsun. ardından sınıfta bir gerginlik. tamam sınav benim için önemli değildi ama tüm sınıf için mi önemli değildi? üzüldüm sınıftaki insanlara.
Ardından sorular dağıtıldı he bide sağolsun kalem, silgi, kalemtraş, şeker ve peçete vermişler. ilk naneli yedim ben dedim zihin açar. * ama bir türkçe soruları geldi. gelmez olaydı kitap okumayı severim ama bu mallar düzgün yazamamış ki.türkçe testini bitirdiğim yaklaşık 1 saatim kalmıştı.sosyal kolaydı allahtan da yapabildim hemen. matematiğin yarısını yaptım.*fene bakmadım bile.
neyse benim için zordu ama zor olması benim için önemli değildi.*seneye bir başka ygs macerasında görüşmek üzere.
Neyse zaten beklentim olmayan bir sınava girdiğimi biliyordum. elime alıp bir kere soru çözmedim. Sabah 7.30 gibi kalktım hafif bir kahvaltı, ardından motivasyon amaçlı rhcp şarkıları. Aslında lose yourself'i dinleyecektim ama seneye sakladım. şimdi vücut bir kere alışırsa tepki vermez falan.*
Arkadaşımla aynı yerde girecektik sınava.* Yoldan geçerken beni de alacaklardı ama bir yere kadar otobüse binmem gerekiyordu. sabah kart doldurma yerine gittiğimde ilk şoku yaşadım. lavuk daha açmamış mekanı. 500 metre yürüyüp yeni bir kart doldurma yerine gittiğimde orada da elektrik yokmuş. tüm mitolojik tanrılara küfür ettim o an. *
Binmem gereken otobüs geldi. adama durumu anlattım böyle böyle dedim. sağolsun anlayışlı çıktıda otobüse aldı yoksa göt gibi kalabilirdim.
Sınava girerken hiç heyecan yoktu. üst aramasında şöyle bir diyalog yaşadım;
p-polis
b-ben
p-kaldır kolları
-tam bu sırada hafif bir titreyiş
p-ne oldu huylanıyor musun? *
b-yokta üstümün aranmasına pek alışkın değilim.
polisin bakışı bende şöyle bir intiba bıraktı. ''siz şeherli çocukları da bir acayipsiniz amk''
neyse sınava gireceğim dersliğe gittim hemen ardından. hocalar gerçekten anlayışlıydı ta ki malın biri ağlayana kadar. ya amk daha sorular dağıtılmamış neyin kafasını yaşıyorsun. ardından sınıfta bir gerginlik. tamam sınav benim için önemli değildi ama tüm sınıf için mi önemli değildi? üzüldüm sınıftaki insanlara.
Ardından sorular dağıtıldı he bide sağolsun kalem, silgi, kalemtraş, şeker ve peçete vermişler. ilk naneli yedim ben dedim zihin açar. * ama bir türkçe soruları geldi. gelmez olaydı kitap okumayı severim ama bu mallar düzgün yazamamış ki.türkçe testini bitirdiğim yaklaşık 1 saatim kalmıştı.sosyal kolaydı allahtan da yapabildim hemen. matematiğin yarısını yaptım.*fene bakmadım bile.
neyse benim için zordu ama zor olması benim için önemli değildi.*seneye bir başka ygs macerasında görüşmek üzere.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar