bugün
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- küfreden kız iticiliği7
- ismet gurbuz 202418
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- ankara4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- yürüyüş partisi8
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- wine me dine me2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- ilgi3
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- anın görüntüsü15
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
(ara: seovi)
seovinin verdiği hede.
veren ibnedir.
"hangi elinle eksiledin? sağ mı? kesin!.. ders olsun diğerlerine.."
Ultra insan Recep Tayyip Erdoğan hakkında yazdığım ultra baş eğici mesajımda başıma gelen olaydır.
an itibariyle sırf ispanyolca kelimelerin anlamlarını yazıyorum diye beynime beynime yediğim, sözlüğü sadece anket/forum vs şeklinde kullanmaya kasanların yaptığıdır.
dahil oldum yine, süpersonik bi olay. okumadan bastıkça eksiyi boşalıyorum.
çok sevdiğim bir eylem. ayrıca bünyeye faydaları da var. tavsiye ederim.
asla anlayamadığım, anlayamayacağım olay.
sözlükte aktif bulunduğum durum boyunca kimseye eksi vermedim, hoşuma gitmeyen bir şeyi eksilemenin fikir sahibine saygısızlık olur diye düşünüp durdum. hatta sözlüklerde eksi dalgasını çözemediğim gerçeği de var. ne tür durumlara eksi verilir ki diye de düşünüp durdum. elhamdülillah müslümanım, ateist bir yazarın yazdıklarını okurum. saygı duymam ama okurum. bir şeye körü körüne bağlanmaktansa araştırarak bağlanması taraftarıyım. he kendini o fikire şartlandırıyorsa kendi eksikliği, bu da benim o yazdıklarına eksi vereceğim anlamına gelmiyor. fenerbahçeliyim, olası bir galatasaray'lı yazarın fenerbahçe'ye laf atması, hakkında çirkin söylemlere karşı da eksi verecek değilim. 6altasaray, 8eşiktaş gibi yazanlar allah tarafından beyinlerine eksi verilmiştir zaten. bana eksi vermek düşmez.
sözlükte aktif bulunduğum durum boyunca kimseye eksi vermedim, hoşuma gitmeyen bir şeyi eksilemenin fikir sahibine saygısızlık olur diye düşünüp durdum. hatta sözlüklerde eksi dalgasını çözemediğim gerçeği de var. ne tür durumlara eksi verilir ki diye de düşünüp durdum. elhamdülillah müslümanım, ateist bir yazarın yazdıklarını okurum. saygı duymam ama okurum. bir şeye körü körüne bağlanmaktansa araştırarak bağlanması taraftarıyım. he kendini o fikire şartlandırıyorsa kendi eksikliği, bu da benim o yazdıklarına eksi vereceğim anlamına gelmiyor. fenerbahçeliyim, olası bir galatasaray'lı yazarın fenerbahçe'ye laf atması, hakkında çirkin söylemlere karşı da eksi verecek değilim. 6altasaray, 8eşiktaş gibi yazanlar allah tarafından beyinlerine eksi verilmiştir zaten. bana eksi vermek düşmez.
Bir de o kadar güzel seri eksi atıyor ki gözüme soka soka,dinliyorum derdin nedir sayın çok sevgili yazar?
Zamanında sana iyi koymuşum demek ki sözlüğü güzelce okumak varken saniye saniye bekleyip eksiliyorsun.***
Küfür ve pislik yazmayı marifet sayanlara şok tedavi yöntemi.
Konu gerçekten önemlidir.
Buraya az gelişmiş, evrimini tamamlamamış magandaların küfür taslaklarını okumak için girmiyoruz.
Küfüre karşı çıkmak kendi kendini özel saymak anlamına da gelmez elbette.
Küfür gönül yelpazesidir ama bu şekilde değil!
Konu gerçekten önemlidir.
Buraya az gelişmiş, evrimini tamamlamamış magandaların küfür taslaklarını okumak için girmiyoruz.
Küfüre karşı çıkmak kendi kendini özel saymak anlamına da gelmez elbette.
Küfür gönül yelpazesidir ama bu şekilde değil!
Tipe bak, sen ne anlarsın, saçmalık, allahın malı ya. tarzı eleştirlerle yaptığım yöntem.
görsel
Biri yine azmetmiş, başarmış. Sanırım en son günlük 5 eksi kotasına takılmış. Kıyamam.
Edit: eksi ile ilgili girdi girince olaydan bağımsız, direkt eksileyenler de kolonya mı içiyor nedir. Komedi. Haha.
Biri yine azmetmiş, başarmış. Sanırım en son günlük 5 eksi kotasına takılmış. Kıyamam.
Edit: eksi ile ilgili girdi girince olaydan bağımsız, direkt eksileyenler de kolonya mı içiyor nedir. Komedi. Haha.
Her eksi yediğinde eksileyenin nick altına saydırırsan ve görüşüne karşıt yorum geldiğinde de yine o kişinin nick altına gidip saydırırsan daha çok yersin.
Sanırım az önce başıma gelen son entrylere gelen hadise. Canımız sağ olsun
şahsımı derinden etkilemiş hadisedir. gidip biraz ağlamak istiyorum izninizle.
çaylaklık sebebidir dikkat edin.
(bkz: meme burkar)
çaylaklık sebebi olmasına ve tespit edildiğinde iptal edilmesine rağmen nedense artık iptal edilmeyen durum.
Ya bazıları hakediyor da ben kendi halinde bi yazarım. Beni bile seri eksileyen var.
Kimseye yaranılmıyo gerçekten.
Kimseye yaranılmıyo gerçekten.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar