bugün
- genç görünmeye çalışmak5
- 33 yaşında olmak3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- whynot2
- deniz göktaş4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- erkekler neden erken ölür5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- öldükten sonra bana ne olacak5
- türkiye9
- amerika birleşik devletleri6
- hootsuite2
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- uludede2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlüğün kırbacı3
- anın görüntüsü22
- 26 haziran 2026 norveç fransa maçı2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- içtim şarabı13
- meksikalı batman2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- kadir inanır22
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- arşivlenmesi gereken resimler2
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- şafak çak4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- kemalist dünya24
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- rakı sevmemek7
- aşure yapan sözlük kızları7
- tamar tanrıyar2
- 1 kilometrelik gökdelen2
- günün şiiri6
- sophia osako3
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- true'nun çaylak olması16
- owner of a lonely heart2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- velvet28
wachowski kardeşler'in yarattığı ; Andy Wachowski, Lana Wachowski yönetmenliğinde Aml Ameen, Doona Bae oyuncularının rol aldığı yeni tv dizisi.
not : ilk sezonunu bitirdim. adamlar aşmış!
not : ilk sezonunu bitirdim. adamlar aşmış!
Bir arkadasimin tavsiyesi uzerine izlmeye basladigim dizi.
Özellikle ilk bolumu izlerken birbirinden kopuk cok fazla karakter oldugunu dusunup sıkılmıştım. Ancak bolumler ilerledikce hikayeler baglanmaya, olay ilgi cekici hale gelmeye basladi. Simdilik ilk 4 bolumunu izledim ve her bolum bir oncekinden daha keyifli. Sonuç olarak ilk izlenimlerim gayet olumlu.
Edit: ilk sezonu bitirdim. Gayet akici, izlenesi dizidir tavsiye edilir.
Özellikle ilk bolumu izlerken birbirinden kopuk cok fazla karakter oldugunu dusunup sıkılmıştım. Ancak bolumler ilerledikce hikayeler baglanmaya, olay ilgi cekici hale gelmeye basladi. Simdilik ilk 4 bolumunu izledim ve her bolum bir oncekinden daha keyifli. Sonuç olarak ilk izlenimlerim gayet olumlu.
Edit: ilk sezonu bitirdim. Gayet akici, izlenesi dizidir tavsiye edilir.
orgi sahnesi varmış geldim abü dediğim dizidir. zaten wachowski kardeşlerin el attığı yapım seyredilir de, son yıllarda lana ameliyatla kadın olduktan sonra artık bundan pek emin değilim, her filme bir gay ya da trans koyuyor, bizim özpetek gibi...
bu film de dünyanın değişik köşelerinden birbiriyle gizemli bir bağlantı kuran 8 kişiyi anlatıyormuş, yanlış anlamadıysam bir bölümde 8'ini birden bir jakuziye koyup al takke ver külah yaptırıyormuşlar. bu kesin lana wachowski'nin işidir, söyleyeyim.
bu film de dünyanın değişik köşelerinden birbiriyle gizemli bir bağlantı kuran 8 kişiyi anlatıyormuş, yanlış anlamadıysam bir bölümde 8'ini birden bir jakuziye koyup al takke ver külah yaptırıyormuşlar. bu kesin lana wachowski'nin işidir, söyleyeyim.
Kesinlikle kuru bir bilim kurgu değil hatta dram denebilir ya da her ikisi de .
6. his var evet 7 de var evet o zaman 8. side olabilir!
Acaba böyle insanların varlığı mümkün mü? Bu zamana kadar kendi kendine konuşuyor diye deli dediklerimiz sensate'lerden mi? Wachowski Kardeşler böyle dizi yapmayı nereden öğrendi?
6. his var evet 7 de var evet o zaman 8. side olabilir!
Acaba böyle insanların varlığı mümkün mü? Bu zamana kadar kendi kendine konuşuyor diye deli dediklerimiz sensate'lerden mi? Wachowski Kardeşler böyle dizi yapmayı nereden öğrendi?
ilk bölümde insanda merak hissi uyandıran, ilerledikçe 'ah keşke x karakter şimdi burada olsa da şöyle olsa' falan diye heyecan yaptığım başaralı Netflix dizisi.
Her karakterin geçmişinde büyük veya küçük bir dram var ve karakterleri güzel işlemişler. Çaresizlik anlarında çaresizliği, sevindiklerinde sevinci hissediyorsunuz. Açık sahneler çok ve aile ile izlenmesini pek tavsiye etmem. Yer yer kahkaha attıran durumlar da oluyor. izleyin,izlettirin.
Her karakterin geçmişinde büyük veya küçük bir dram var ve karakterleri güzel işlemişler. Çaresizlik anlarında çaresizliği, sevindiklerinde sevinci hissediyorsunuz. Açık sahneler çok ve aile ile izlenmesini pek tavsiye etmem. Yer yer kahkaha attıran durumlar da oluyor. izleyin,izlettirin.
insanların deli diye adlandırdığı kişileri başka bir taraftan gösteren dizi, belkide gerçekten orda biri vardır.
Final ne zaman çıkar bilmiyorum ama çok pis yerde bitti ikinci sezon be.
Final ne zaman çıkar bilmiyorum ama çok pis yerde bitti ikinci sezon be.
@elennon evet 3. sezon yok, netfilx'te Final Bölümü 2018'de çıkacak yazıyor.
Güzel bir dizi. 3. Bölümdeyim. izledikçe daha da iyi olacak gibi.
Bugün başlanan dizi.
Sabırla devam. ilk iki bölüm eh işte. Bakalım neler olacak.
Sabırla devam. ilk iki bölüm eh işte. Bakalım neler olacak.
Dünyanın 8 farklı ülkesinde yaşayan insanın telepati yoluyla birbirlerini görmesi hissetmesini konu alan güzel bir dizi ayrıca soundtracklarıda efsane.
final bölümü 8 haziranda yayınlanacak dizi.
wachowski kardeşleri sevsem de ancak iki bölüm dayanabildim.
bu ne arkadaş. şoför ahçıya ahçı bahçıvana bahçıvan uşağa. ilerki bölümlerde anladım ki voltranı oluşturacaklar. sıkıcı.
bu ne arkadaş. şoför ahçıya ahçı bahçıvana bahçıvan uşağa. ilerki bölümlerde anladım ki voltranı oluşturacaklar. sıkıcı.
Wolfgang’ a aşık olduğum dizi. En güzel aşk imkansız ve ütopik olan zaten arkadaşlar.
Başlayalı çok oldu aslında. Boş vaktin varsa hemen bitirilecek bir dizi. Fakat benim çok bölündü. ikinci sezon 7.bölümdeyim.
Kesinlikle güzel bir dizi. Her ülkenin filmlerinden biraz tat var ben o yüzden çok seviyorum. Uzak doğu dövüşü, hint kültürü, afrika fakirliği, meksika kültürü, alman cesareti, klasik ingiltere ve amerikan tarzı herşeyden var bu yüzden hoşuma gidiyor galiba.
Fakat çok fazla homo ilişki var insan arada hetero da görmek istiyor. Fakat ikinci sezon da bu durumu da düzeltmişler.
Ben sevdim şahsen. Bi la casa de papel olmasa da güzel bir netflix dizisi.
Başlayalı çok oldu aslında. Boş vaktin varsa hemen bitirilecek bir dizi. Fakat benim çok bölündü. ikinci sezon 7.bölümdeyim.
Kesinlikle güzel bir dizi. Her ülkenin filmlerinden biraz tat var ben o yüzden çok seviyorum. Uzak doğu dövüşü, hint kültürü, afrika fakirliği, meksika kültürü, alman cesareti, klasik ingiltere ve amerikan tarzı herşeyden var bu yüzden hoşuma gidiyor galiba.
Fakat çok fazla homo ilişki var insan arada hetero da görmek istiyor. Fakat ikinci sezon da bu durumu da düzeltmişler.
Ben sevdim şahsen. Bi la casa de papel olmasa da güzel bir netflix dizisi.
heroes dizisinden sonra konusu itibariyle izlemeye başladığım ve sonra bıraktığım dizi.
Dizi finalini 2 saatlik bölümle yaptıkları dizi. Netflix açıklmasına göre farklı ülkelerde çekiliyor olması maliyeti çok artırdığı ve aynı oranda gelir elde edilemediğinden bitirildiği söylenmiştir.
izlenmesini çok tavsiye ettiğim marjinal sahneleri çok ama konusu aşırı derece orjinal olan dizi.
izlenmesini çok tavsiye ettiğim marjinal sahneleri çok ama konusu aşırı derece orjinal olan dizi.
Wolfgang ve kala aşkı hatırına bitirdiğim dizi. Onlar da finalde midemi bulandırdılar zaten aşkolsun!
Wachowski'lerin iyice uçtuğu, sözümona dünya barışı, doğa ve öteki'ne, azınlık olana saygı felsefelerini, şiddet, uyuştucu ve silah reklamları ile pazarladığı dizidir efendim. Öyle ki; uyuşturucuların yemek tarifi gibi direkt tarif edildiği ve etkilerinin büyük bir hayranlıkla anlatıldığı dizide; sadakat, aşk ve aile gibi kavramlar haddinden fazla bayağılaştırılıyor fikrimce. Benim bakamadığım çoğu şiddet ve toplu seks sahnelerini çıkarınca geriye pek bir konu kaldığı da söylenemez açıkçası. Onu da gizem katarak pazarlıyorlar zaten.
Yönetmenlerin diğer filmlerinde olduğu gibi; enteresan bir konu yakalanmış ve fakat geliştirmek yerine sündürülmesi tercih edilmiş. Ama bu durumda, dizi yapmak da kesinlikle daha iyilermiş onu görmüş olduk.
Finalde ben bile tiksindim bu homo sensoriumlardan. devamının çekilmediği iyi olmuş.
Wachowski'lerin iyice uçtuğu, sözümona dünya barışı, doğa ve öteki'ne, azınlık olana saygı felsefelerini, şiddet, uyuştucu ve silah reklamları ile pazarladığı dizidir efendim. Öyle ki; uyuşturucuların yemek tarifi gibi direkt tarif edildiği ve etkilerinin büyük bir hayranlıkla anlatıldığı dizide; sadakat, aşk ve aile gibi kavramlar haddinden fazla bayağılaştırılıyor fikrimce. Benim bakamadığım çoğu şiddet ve toplu seks sahnelerini çıkarınca geriye pek bir konu kaldığı da söylenemez açıkçası. Onu da gizem katarak pazarlıyorlar zaten.
Yönetmenlerin diğer filmlerinde olduğu gibi; enteresan bir konu yakalanmış ve fakat geliştirmek yerine sündürülmesi tercih edilmiş. Ama bu durumda, dizi yapmak da kesinlikle daha iyilermiş onu görmüş olduk.
Finalde ben bile tiksindim bu homo sensoriumlardan. devamının çekilmediği iyi olmuş.
Bugün bir şans vereceğim umarım kafama yatar çok ismini duydum şu sıralar hadi hayırlısı.
tabii ki eşcinsellik var, konusu itibariyle iyi ve izlenir bir dizi.
ilginç bir bakış açısı ve netflix in lgbt meşrulaştırma çalışmalarının harmanlandığı dizi. zaten kısa olduğu için sıkacağını sanmıyorum. izleyin farklı bi bakış açısı kazanabilirsiniz.
iki gün önce kardeşim izlerken dadanmam sonucu başladığım ve ikinci sezonuna geldiğim dizi.
Final yaptığı için insan rahat rahat izliyor. Gelgelelim çıplaklık ve cinsellik içeren sahneleri insanın içini kaldırıyor. Tamam anladık propagandasını yapma niyetiniz var ama sanki biraz abartmış mısınız...
insana izledikçe hayatının kıymetini ve aslında ruhlarımızın birbiriyle ne kadar bağlantılı olduğunu hatırlatıyor.
Final yaptığı için insan rahat rahat izliyor. Gelgelelim çıplaklık ve cinsellik içeren sahneleri insanın içini kaldırıyor. Tamam anladık propagandasını yapma niyetiniz var ama sanki biraz abartmış mısınız...
insana izledikçe hayatının kıymetini ve aslında ruhlarımızın birbiriyle ne kadar bağlantılı olduğunu hatırlatıyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar