sense 8

wachowski kardeşleri sevsem de ancak iki bölüm dayanabildim.
bu ne arkadaş. şoför ahçıya ahçı bahçıvana bahçıvan uşağa. ilerki bölümlerde anladım ki voltranı oluşturacaklar. sıkıcı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026