bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle19
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- meloş nerede sorunsalı4
- iş kadını yazarlar5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- beyaz otomobil satın almak9
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği6
- düşün ki o bunu okuyor4
- pazar günü aktiviteleri4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- nervio'nun memleketi3
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- paris te son tango5
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- park etmek sanatı4
- amy adams2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- sol tarafın inzal olması3
- haksızsam haksızsın deyin2
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- kulak arkasını keselemek3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- babalar günü hediyesi2
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- neredesin2
- yedi bela hüsnü'deki cemal2
- kız ismet2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde4
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- netflix yasaklanmalıdır4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- karaağaç ev fiyatları2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- cuckold erkek5
- spor sonrası pazularını öpmek2
entry'ler (631)
Bu bok yaşantı biran önce nasıl bitebilir acaba?
Kime ne ayol ? :(
Aklıma geliyor birisi ama demeyeceğim,dememeliyim. Zehirli oku bırakıyorum usulca kaçıyorum.
Gayet ilgi çekici olanları mevcut,evet.
Zekadır efendim.
https://www.youtube.com/watch?v=XHTsd0OihWA
Bir de cana can katan o sevdan olmasa..
Bir de cana can katan o sevdan olmasa..
Canımı çektirdin imansız. Yapılır mı? Çıkamıyorum evden nasıl yiyeyim şu saate help!
görsel
Neyse çok fazla hayal kurmayalım şimdi, iyi geceler.
Neyse çok fazla hayal kurmayalım şimdi, iyi geceler.
Başkalaşım kadın aşk üzerine yargı dağıtıyor..
Kişiden kişiye acı hissi değişebilir zannımca. Bana göre acı hissiyatı hissettirmedi. ikinci testi olacağım acaba acır mı ulan diyorum ama hayır..
Ceylan Ertem - Cihan Mürtezaoğlu dönmüyor geri..
Şu kadınla adamı temcit pilavı gibi önümüze koyacaklar anladık. Ne kadar mide bulandırıcı.. Kadın olmaktan utandım vallahi. Çok şükür diyor vizyonsuz. Araba kadar taş düşsün ayrıca kafanıza.
Öncelikle herkese teşekkür ediyorum. izindeyken çoğu arkadaş sağ olsun merak etmiş beni, mesaj atmış. izmir'e gittim döndüm. Kendi arabamla gittiğim halde ne ara oldu bilmiyorum covid 19 testim pozitif çıktı. Evde karantina altındayım.kafa iznim bitti ve buradan haber vermek istedim. Burada dostum da var düşmanım da var. Hepinize teşekkür ediyorum. Dikkat edin kendinize. Odamda tek başıma 5 gündür sadece pencereye bakmakla yetiniyorum. Acılar çekebilecek olana verilir derler. Hastaneden farkı yok diyemem orada en azından bahçeye çıkabiliyordum geçen sene. Neyse.. Bu kadar diyeceklerim.
görsel
görsel
An itibari ile.. Kafamı mı dinleyeceğim yoksa kafayı mı yiyeceğim? göreceğiz. Önce sağlık diyorum ve arkama bakmadan gidiyorum canımın içi yazarlar.
Nefret ediyorum senden. Nefret ediyorum senin koridorlarında gezdiğim saatlerde akıttığım yaşlardan. Artık koridor bile yasak karantina sayılıyor. Hayatımın amına koydun ulan yıllardır kurtulamadım senden. Şehir şehir dolaşırdın yeter sal beni bakayım yoluma ya da al canımı sen bak yoluna.
Evet çok sıkıldığım için şimdi kalkıp valizimi hazırlayacağım ve ikinci evim olan hastaneye gideceğim. Yatış formunu doldurucam daha gidip. Eşek kadar oldum elimden tutup zorla götürecekler, iyiliğim için evet evet iyilik. Onca delik deşik oluyorum vücudum zarar görüyor ama iyilik. Telefon? Yasak. Kitap ve kişisel eşya alacağım yanıma. Bol bol çiçekli ve gaffur pijamam ile harika olurum artık. E pandemi süreci tek kalacağım zaten. Yüksek mutluluk dolu hayatım yeniden başlıyor desenize. iyiyim ben, ölmeyeceğim diyemiyorum. Sevdiklerim ile artık oradan buraya dumanlaşırım.
Şu sözlükte kimin bedduasını aldım bilmiyorum. Sabah doktorum iki üç aydır gidemediğim kontrolüme çağırdı. Hadi dedim gideyim alt tarafı kan vereceğim zaten. Kan verdim. ilaçları alıp almadığımı, alkol konusunu sordu. Konuşmanın sonu beni ağlatmaya yeniden yetti. Yatış olabilir dedi korktuğum şekilde. Tümör marker testi ayriyeten bu 1 hafta içinde çıkacak dikkatli olmamız lazım dedi. Geçen 10 ay önce aldığım kemoterapiler vücuda zarar vermiş olabilir. Kısaca demek istediğim eğlence dozajı bir yere kadarmış insan hayatında.
Ve bakmışsın bir salı ölmüşüm
Kuşların gözyaşıdır dökülen gökyüzünden
Yağmur olmuş doluyor gözlerine
sakın üzülme,
bir salı akşamı doğmuş
ve bir salı göçmüşüm ben
akşam güneşi veda eder sana
aç rakını otur balkona
bir dost meclisinde kavuştum sonsuzluğa
ve ölüm en çok
şimdi yakışır bana.
bir selam çak başının üstündeki denize
yoksa kuşlar ya boğulur ya üzülür sensizliğe.
Kuşların gözyaşıdır dökülen gökyüzünden
Yağmur olmuş doluyor gözlerine
sakın üzülme,
bir salı akşamı doğmuş
ve bir salı göçmüşüm ben
akşam güneşi veda eder sana
aç rakını otur balkona
bir dost meclisinde kavuştum sonsuzluğa
ve ölüm en çok
şimdi yakışır bana.
bir selam çak başının üstündeki denize
yoksa kuşlar ya boğulur ya üzülür sensizliğe.
işinde gücünde bir Yengeç burcu beyefendisi.