bugün
- beyaz otomobil satın almak6
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- 2026 dünya kupası17
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hoşgeldin pazartesi6
- ibrahim hacıosmanoğlu3
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar4
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- yer çekimine küsmek3
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek2
- karaağaç ev fiyatları2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- spor sonrası pazularını öpmek2
- pazar günü aktiviteleri3
- netflix yasaklanmalıdır4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- bugün de meme atan olmaması7
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- paris te son tango3
- cuckold erkek5
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ai analiz2
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- seksten sonra bira içmek5
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- morkstar2
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- ez te hezdikim6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sözlük kadınları5
- balkonu camla kaplatmak7
entry'ler (631)
Bu bok yaşantı biran önce nasıl bitebilir acaba?
Kime ne ayol ? :(
Aklıma geliyor birisi ama demeyeceğim,dememeliyim. Zehirli oku bırakıyorum usulca kaçıyorum.
Gayet ilgi çekici olanları mevcut,evet.
Zekadır efendim.
https://www.youtube.com/watch?v=XHTsd0OihWA
Bir de cana can katan o sevdan olmasa..
Bir de cana can katan o sevdan olmasa..
Canımı çektirdin imansız. Yapılır mı? Çıkamıyorum evden nasıl yiyeyim şu saate help!
görsel
Neyse çok fazla hayal kurmayalım şimdi, iyi geceler.
Neyse çok fazla hayal kurmayalım şimdi, iyi geceler.
Başkalaşım kadın aşk üzerine yargı dağıtıyor..
Kişiden kişiye acı hissi değişebilir zannımca. Bana göre acı hissiyatı hissettirmedi. ikinci testi olacağım acaba acır mı ulan diyorum ama hayır..
Ceylan Ertem - Cihan Mürtezaoğlu dönmüyor geri..
Şu kadınla adamı temcit pilavı gibi önümüze koyacaklar anladık. Ne kadar mide bulandırıcı.. Kadın olmaktan utandım vallahi. Çok şükür diyor vizyonsuz. Araba kadar taş düşsün ayrıca kafanıza.
Öncelikle herkese teşekkür ediyorum. izindeyken çoğu arkadaş sağ olsun merak etmiş beni, mesaj atmış. izmir'e gittim döndüm. Kendi arabamla gittiğim halde ne ara oldu bilmiyorum covid 19 testim pozitif çıktı. Evde karantina altındayım.kafa iznim bitti ve buradan haber vermek istedim. Burada dostum da var düşmanım da var. Hepinize teşekkür ediyorum. Dikkat edin kendinize. Odamda tek başıma 5 gündür sadece pencereye bakmakla yetiniyorum. Acılar çekebilecek olana verilir derler. Hastaneden farkı yok diyemem orada en azından bahçeye çıkabiliyordum geçen sene. Neyse.. Bu kadar diyeceklerim.
görsel
görsel
An itibari ile.. Kafamı mı dinleyeceğim yoksa kafayı mı yiyeceğim? göreceğiz. Önce sağlık diyorum ve arkama bakmadan gidiyorum canımın içi yazarlar.
Nefret ediyorum senden. Nefret ediyorum senin koridorlarında gezdiğim saatlerde akıttığım yaşlardan. Artık koridor bile yasak karantina sayılıyor. Hayatımın amına koydun ulan yıllardır kurtulamadım senden. Şehir şehir dolaşırdın yeter sal beni bakayım yoluma ya da al canımı sen bak yoluna.
Evet çok sıkıldığım için şimdi kalkıp valizimi hazırlayacağım ve ikinci evim olan hastaneye gideceğim. Yatış formunu doldurucam daha gidip. Eşek kadar oldum elimden tutup zorla götürecekler, iyiliğim için evet evet iyilik. Onca delik deşik oluyorum vücudum zarar görüyor ama iyilik. Telefon? Yasak. Kitap ve kişisel eşya alacağım yanıma. Bol bol çiçekli ve gaffur pijamam ile harika olurum artık. E pandemi süreci tek kalacağım zaten. Yüksek mutluluk dolu hayatım yeniden başlıyor desenize. iyiyim ben, ölmeyeceğim diyemiyorum. Sevdiklerim ile artık oradan buraya dumanlaşırım.
Şu sözlükte kimin bedduasını aldım bilmiyorum. Sabah doktorum iki üç aydır gidemediğim kontrolüme çağırdı. Hadi dedim gideyim alt tarafı kan vereceğim zaten. Kan verdim. ilaçları alıp almadığımı, alkol konusunu sordu. Konuşmanın sonu beni ağlatmaya yeniden yetti. Yatış olabilir dedi korktuğum şekilde. Tümör marker testi ayriyeten bu 1 hafta içinde çıkacak dikkatli olmamız lazım dedi. Geçen 10 ay önce aldığım kemoterapiler vücuda zarar vermiş olabilir. Kısaca demek istediğim eğlence dozajı bir yere kadarmış insan hayatında.
Ve bakmışsın bir salı ölmüşüm
Kuşların gözyaşıdır dökülen gökyüzünden
Yağmur olmuş doluyor gözlerine
sakın üzülme,
bir salı akşamı doğmuş
ve bir salı göçmüşüm ben
akşam güneşi veda eder sana
aç rakını otur balkona
bir dost meclisinde kavuştum sonsuzluğa
ve ölüm en çok
şimdi yakışır bana.
bir selam çak başının üstündeki denize
yoksa kuşlar ya boğulur ya üzülür sensizliğe.
Kuşların gözyaşıdır dökülen gökyüzünden
Yağmur olmuş doluyor gözlerine
sakın üzülme,
bir salı akşamı doğmuş
ve bir salı göçmüşüm ben
akşam güneşi veda eder sana
aç rakını otur balkona
bir dost meclisinde kavuştum sonsuzluğa
ve ölüm en çok
şimdi yakışır bana.
bir selam çak başının üstündeki denize
yoksa kuşlar ya boğulur ya üzülür sensizliğe.
işinde gücünde bir Yengeç burcu beyefendisi.