bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- beyaz otomobil satın almak14
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- makarna süzmek5
- tgrt3
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- bugün de meme atan olmaması13
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- almanya4
- anın görüntüsü15
- esra'yı aç esra'yı2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- iş kadını yazarlar6
- paris te son tango6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- lucas luthor2
- kaçak çay2
- hoşgeldin pazartesi7
- oyuncu2
- gocu bey meh meh bey birader4
- gocu abi2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- futbol9
entry'ler (631)
Bu bok yaşantı biran önce nasıl bitebilir acaba?
Kime ne ayol ? :(
Aklıma geliyor birisi ama demeyeceğim,dememeliyim. Zehirli oku bırakıyorum usulca kaçıyorum.
Gayet ilgi çekici olanları mevcut,evet.
Zekadır efendim.
https://www.youtube.com/watch?v=XHTsd0OihWA
Bir de cana can katan o sevdan olmasa..
Bir de cana can katan o sevdan olmasa..
Canımı çektirdin imansız. Yapılır mı? Çıkamıyorum evden nasıl yiyeyim şu saate help!
görsel
Neyse çok fazla hayal kurmayalım şimdi, iyi geceler.
Neyse çok fazla hayal kurmayalım şimdi, iyi geceler.
Başkalaşım kadın aşk üzerine yargı dağıtıyor..
Kişiden kişiye acı hissi değişebilir zannımca. Bana göre acı hissiyatı hissettirmedi. ikinci testi olacağım acaba acır mı ulan diyorum ama hayır..
Ceylan Ertem - Cihan Mürtezaoğlu dönmüyor geri..
Şu kadınla adamı temcit pilavı gibi önümüze koyacaklar anladık. Ne kadar mide bulandırıcı.. Kadın olmaktan utandım vallahi. Çok şükür diyor vizyonsuz. Araba kadar taş düşsün ayrıca kafanıza.
Öncelikle herkese teşekkür ediyorum. izindeyken çoğu arkadaş sağ olsun merak etmiş beni, mesaj atmış. izmir'e gittim döndüm. Kendi arabamla gittiğim halde ne ara oldu bilmiyorum covid 19 testim pozitif çıktı. Evde karantina altındayım.kafa iznim bitti ve buradan haber vermek istedim. Burada dostum da var düşmanım da var. Hepinize teşekkür ediyorum. Dikkat edin kendinize. Odamda tek başıma 5 gündür sadece pencereye bakmakla yetiniyorum. Acılar çekebilecek olana verilir derler. Hastaneden farkı yok diyemem orada en azından bahçeye çıkabiliyordum geçen sene. Neyse.. Bu kadar diyeceklerim.
görsel
görsel
An itibari ile.. Kafamı mı dinleyeceğim yoksa kafayı mı yiyeceğim? göreceğiz. Önce sağlık diyorum ve arkama bakmadan gidiyorum canımın içi yazarlar.
Nefret ediyorum senden. Nefret ediyorum senin koridorlarında gezdiğim saatlerde akıttığım yaşlardan. Artık koridor bile yasak karantina sayılıyor. Hayatımın amına koydun ulan yıllardır kurtulamadım senden. Şehir şehir dolaşırdın yeter sal beni bakayım yoluma ya da al canımı sen bak yoluna.
Evet çok sıkıldığım için şimdi kalkıp valizimi hazırlayacağım ve ikinci evim olan hastaneye gideceğim. Yatış formunu doldurucam daha gidip. Eşek kadar oldum elimden tutup zorla götürecekler, iyiliğim için evet evet iyilik. Onca delik deşik oluyorum vücudum zarar görüyor ama iyilik. Telefon? Yasak. Kitap ve kişisel eşya alacağım yanıma. Bol bol çiçekli ve gaffur pijamam ile harika olurum artık. E pandemi süreci tek kalacağım zaten. Yüksek mutluluk dolu hayatım yeniden başlıyor desenize. iyiyim ben, ölmeyeceğim diyemiyorum. Sevdiklerim ile artık oradan buraya dumanlaşırım.
Şu sözlükte kimin bedduasını aldım bilmiyorum. Sabah doktorum iki üç aydır gidemediğim kontrolüme çağırdı. Hadi dedim gideyim alt tarafı kan vereceğim zaten. Kan verdim. ilaçları alıp almadığımı, alkol konusunu sordu. Konuşmanın sonu beni ağlatmaya yeniden yetti. Yatış olabilir dedi korktuğum şekilde. Tümör marker testi ayriyeten bu 1 hafta içinde çıkacak dikkatli olmamız lazım dedi. Geçen 10 ay önce aldığım kemoterapiler vücuda zarar vermiş olabilir. Kısaca demek istediğim eğlence dozajı bir yere kadarmış insan hayatında.
Ve bakmışsın bir salı ölmüşüm
Kuşların gözyaşıdır dökülen gökyüzünden
Yağmur olmuş doluyor gözlerine
sakın üzülme,
bir salı akşamı doğmuş
ve bir salı göçmüşüm ben
akşam güneşi veda eder sana
aç rakını otur balkona
bir dost meclisinde kavuştum sonsuzluğa
ve ölüm en çok
şimdi yakışır bana.
bir selam çak başının üstündeki denize
yoksa kuşlar ya boğulur ya üzülür sensizliğe.
Kuşların gözyaşıdır dökülen gökyüzünden
Yağmur olmuş doluyor gözlerine
sakın üzülme,
bir salı akşamı doğmuş
ve bir salı göçmüşüm ben
akşam güneşi veda eder sana
aç rakını otur balkona
bir dost meclisinde kavuştum sonsuzluğa
ve ölüm en çok
şimdi yakışır bana.
bir selam çak başının üstündeki denize
yoksa kuşlar ya boğulur ya üzülür sensizliğe.
işinde gücünde bir Yengeç burcu beyefendisi.