bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- bugün de meme atan olmaması5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- ez te hezdikim6
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- alevilerde muhammed ismi5
- balkonu camla kaplatmak7
- bir gün ölecek olmak7
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- 22 haziran 20262
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- paris te son tango2
- 2026 dünya kupası14
- yazarların en sevdiği meyve9
- opel omega b2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- pornoyu bırakmak5
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- yenidünya2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- asosyal olmanın sebepleri7
bjk maçında bjk orta sahasını kedi fare gibi oynatmıştı. Orta üstü topçu.
ha, çöp doldurmasın dursun takımı aynı adnan polat son dönemi gibi!
ha, çöp doldurmasın dursun takımı aynı adnan polat son dönemi gibi!
Galatasaray ın maddi durumunu gösteren vasat transferdir.
yarın başlayacak olan ara transfer dönemi ile galatasarayımıza 2.5 yıllığına imza atacağı açıklanan ön libero. sezon sonuna kadar 750 bin euro ücret alacak ve kasımpaşa ya 2.5 milyon euro bonservis ödenecek.
hayırlısı olsun, imzayı görmeden inanmam dursun efendi sana...
hayırlısı olsun, imzayı görmeden inanmam dursun efendi sana...
Galatasaray da basarılı olacagını dusundugum topcudur ama 1 MELO degil.
galatasaray orta sahasina chedjoudan fazlasini verecegini sanmadigim oyuncu, sozlesme detaylari tam olarak ortaya ciktiginda galatasaraylilarin sinirlenmemesi mumkun degil, dusun felipe melo oynamis o bolgede, acigi da en az onun kadar iyi bir oyuncu ile kapatilmali.
Melonun yerine yapılan orta saha transferi. Ama bir melo değil.
Bu adamın gelmesi selçuk u rahatlatır selçuk rahat oynarsa galatasaray rahat oynar.
hoş gelmiş sefa gelmiş.
6assaray'ın sansasyonel transferi. bilal'in yanına yakışır.
galatasaraya hayırlı olsun.
Galatasaray ın ne hale geldiğini göstermiştir. Interden gelen melo nun yerini bu oyuncu tutarmı?
iki yıl üst üste dünyanın 1. takımı olan takımın düştüğü hale bak? Yazıklar olsun " 5. milyar dolar la geliyoruz " diye gelip takımı bu hale getiren yöneticilere. Sezon sonu Galatasaray şampiyon olamazsa ne takım kalır, ne teknik heyet kalır, nede yönetim.
iki yıl üst üste dünyanın 1. takımı olan takımın düştüğü hale bak? Yazıklar olsun " 5. milyar dolar la geliyoruz " diye gelip takımı bu hale getiren yöneticilere. Sezon sonu Galatasaray şampiyon olamazsa ne takım kalır, ne teknik heyet kalır, nede yönetim.
felipe melo nun bize inter den geldiğini düşünenlerce gereksiz bir transferdir. ayrıca 2 yıl üst üste dünyanın birinci takımı olmak gibi bir yakıştırma yapılmış, ki bu da henüz pek mümkün görünmemekte. neyin kafasını yaşıyorsunuz anlamak mümkün değil.
dursun özbek yönetiminin ender gelişen başarılarından biridir kendisi. adaptasyon sorunu yaşamazsa bölgesini dolduracağı ve selçuk inan ı rahatlatarak hücuma vereceği desteği arttıracağı kesindir. hayırlı uğurlu olsun.
dursun özbek yönetiminin ender gelişen başarılarından biridir kendisi. adaptasyon sorunu yaşamazsa bölgesini dolduracağı ve selçuk inan ı rahatlatarak hücuma vereceği desteği arttıracağı kesindir. hayırlı uğurlu olsun.
Kalesinde ayı, defansında lugano, orta sahasında emre yi yıllarca oynatanların çirkef diye bok attığı oyuncudur. gidin la kumda oynayın.
adamlar kasımpaşadan topçu transfer etti diye çıkardıkları yaygaraya bak amk.
hayır anlamıyorum, antalyaspor yapsa bu transferi internet haber ve spor sitelerinde yarım saatliğine yer verilir, yerini başka bir habere bırakırdı bu transfer ama... gel gör ki bu sonradan görmeler yaptı diye bir aydır donkla yatıp kalkıyoruz..
Tamam ulan donku transfer ettiniz.
helal olsun,
çok iyi iş..
yeter ki susun artık.
hayır anlamıyorum, antalyaspor yapsa bu transferi internet haber ve spor sitelerinde yarım saatliğine yer verilir, yerini başka bir habere bırakırdı bu transfer ama... gel gör ki bu sonradan görmeler yaptı diye bir aydır donkla yatıp kalkıyoruz..
Tamam ulan donku transfer ettiniz.
helal olsun,
çok iyi iş..
yeter ki susun artık.
kasımpaşa yine iyi vurgun yapmış bu futbolcu üzerinden.
http://www.dha.com.tr/gal...donk-maliyet_1105559.html
http://www.dha.com.tr/gal...donk-maliyet_1105559.html
Galatasarayin yeni transferi. Fiziksel ozellikleri iyi olup, iyi savunmaci olmasinin yani sira, ayaklarina hakim, sogukkanli bir topcu. Ama bir besiktasli olarak fayda saglamamasi dilegiyle.
Kasımpaşa orta sahasında fark yaratıyor olsa da oyunu her daim domine etme amacında olan üç büyüklerde yetersiz kalacağını düşündüğüm fitbolcu. Ayrıca sürati de büyük takımlarda aranan orta saha dinamizmine karşılayamayacak kadar zayıf.
galatasaray" da en çok sıkıntı çekilen bölgelerden biri olan orta saha savunmasında iyi işler çıkartabilecek futbolcu. çok yönlü olması ve sık sık gol araması da artı bir özelliği...
kimse niye aldık da, sezon sonu sözleşmesi bitiyordu da diye bık bık bık ötmesin. zaten ne kötü şey geldiyse başımıza bu beyinsiz taraftar yüzünden geldi.
niasse alınacakdı, burası ak hisar mı diye öten de bu amına koduğum beyinsizleri.
galatasaray bu sezon şampiyon olamasa bile en azından 2. lik ve 3. lüğü garantilemesi gerekir. bu bağlamda donk yapılabilecek en iyi transferlerden birisidir bana göre. orta sahanın ne vaziyette olduğunu da hepimiz görüyoruz. bence donk bu mevkiye ilaç gibi gelecektir.
niasse alınacakdı, burası ak hisar mı diye öten de bu amına koduğum beyinsizleri.
galatasaray bu sezon şampiyon olamasa bile en azından 2. lik ve 3. lüğü garantilemesi gerekir. bu bağlamda donk yapılabilecek en iyi transferlerden birisidir bana göre. orta sahanın ne vaziyette olduğunu da hepimiz görüyoruz. bence donk bu mevkiye ilaç gibi gelecektir.
Kendisinde bir Alioum Saidou havası görüyorum kumaşı iyi ama MD onu oynatırmı yoksa diğer anadolu klüplerinden gelen oyuncular gibi yedekde mi kalır bilinmez. Ama görev verilirse başarıyla o formayı terleteceğini düşünüyorum.
ilk maçta beğenildiğine göre, 3 maç sonra küfürleri yiyecek olan futbolcu.
bunlar gs taraftarının özellikleridir.
edit: eee dediydim ben. bi de eksilemiş cinconlar.
bunlar gs taraftarının özellikleridir.
edit: eee dediydim ben. bi de eksilemiş cinconlar.
Ilk golunu atti.
Güzel zamanlamalarla top çalmalarıyla ilk maçının ilk yarısı itibari ile geçer not aldı benden. Attığı golde ise topu kendi çaldı, verdi pası, geri aldı ve attı.
Umarım böyle devam eder.
Umarım böyle devam eder.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar