bugün
- herkesle iyi anlaşan insan9
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- ankara nın en güzel yanı7
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- 19 yaşında kızla yatmak12
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- elon musk3
- kucaklaşma günü3
- kemalist dünya26
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- ilgi manyağı5
- kemal kılıçdaroğlu15
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- ilkin aydın2
- mola4
- anın görüntüsü23
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ankara3
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- gitme diye yalvarmak6
şikebahçe'Den sonra fenerbahçe'ye takılacak bir diğer lakap. şikeyi mikeyi inan ki geçtik lan, olm her elinizi attığınız mevzuda rezil oluyorsunuz lan. nedir bu her şeyi kontrol altına alma çabalarınız, beceremiyorsunuz işte.
bak en son fb li federasyon başkanı getirttiniz o da olmayınca adamı itin götüne sokup çıkardınız. valla olmuyor, kendinizi bu kadar güldürmeyin dışarıya arkadaşlar.
bak en son fb li federasyon başkanı getirttiniz o da olmayınca adamı itin götüne sokup çıkardınız. valla olmuyor, kendinizi bu kadar güldürmeyin dışarıya arkadaşlar.
sen gerizekalısın.
Evet sen.
Sen fenerbahçeli federasyon başkanını fenerbahçe'nin getirdiğini sanan bir gerizekalısın.
Sen M.A.A'yı Aziz Yıldırım'ın adayının karşısına, Gese, Beceke cimnastik kulübü ve Tese'nin birlikte çıkardığını bilmeyen buna rağmen hala rezilliğine bakmadan cahilce konuşan idiot bir gerizekalısın. (Eğitilemeyecek kadar gerizekalı olan)
Sen iş bu cevapla göt olmuş rezil bir gerizekalısın.
Tanım : Yaralı kurta havlayan it sesidir.
Edit: Göt olunca zoruna gitti herhalde.
Evet sen.
Sen fenerbahçeli federasyon başkanını fenerbahçe'nin getirdiğini sanan bir gerizekalısın.
Sen M.A.A'yı Aziz Yıldırım'ın adayının karşısına, Gese, Beceke cimnastik kulübü ve Tese'nin birlikte çıkardığını bilmeyen buna rağmen hala rezilliğine bakmadan cahilce konuşan idiot bir gerizekalısın. (Eğitilemeyecek kadar gerizekalı olan)
Sen iş bu cevapla göt olmuş rezil bir gerizekalısın.
Tanım : Yaralı kurta havlayan it sesidir.
Edit: Göt olunca zoruna gitti herhalde.
başlığı açan yazarın kafatasının içindeki kıvrımlı şeyin beyin değil bağırsakları olduğundan şüphe duymama sebep olmuş başlıktır... federasyon başkanlığı için fenerbahçenin adayı m.a.a.lar değildi mal...
zaten hali hazırda 8taş fenev ve cincon varken fazlalıktır. bırakın lan artık şu lümpenliği.
tanım: bir ergenin geğirme sesi.
beyninin %0000,3' lük kısmını kullanabilmen ne kadar üzücü. sen şimdi akşama kadar forumlarda takılıp kendini geliştiriyorundur kesin. yani bu kadar mükemmel bir kelime oyunu için öyle olması lazım. ben 40 sene düşünsem aklıma gelmezdi. peki m.a.a denen adamı fenerbahçe' nin oraya getirdiğini nerenden sıktın? peki getirdik de getirdiğimiz adamı mı kontrol edemedik? ayrıca illuminati bizim mahallede manavlık yapıyor biliyor musun? şimdi sessizce fotomaç gazeteni aç ve koltuğuna gömül. ya da porno falan izle ne bileyim.
beyninin %0000,3' lük kısmını kullanabilmen ne kadar üzücü. sen şimdi akşama kadar forumlarda takılıp kendini geliştiriyorundur kesin. yani bu kadar mükemmel bir kelime oyunu için öyle olması lazım. ben 40 sene düşünsem aklıma gelmezdi. peki m.a.a denen adamı fenerbahçe' nin oraya getirdiğini nerenden sıktın? peki getirdik de getirdiğimiz adamı mı kontrol edemedik? ayrıca illuminati bizim mahallede manavlık yapıyor biliyor musun? şimdi sessizce fotomaç gazeteni aç ve koltuğuna gömül. ya da porno falan izle ne bileyim.
m. ali aydınlar'ın aziz boşganın ikinci adayı olduğunu bilmeyen geri zekalılarca manüple edilen başlık lan bu. la olm ne kadar malsınız ya, sanıyor musunuz ki aziz yıldırım'ın istemediği biri gelip başkanlık yapabilrdi o son çetelenmiş zamanlarda.
(bkz: düşükbahçe)
görsel
tarih, 27 mart 1993. milliyet arşivinden bir alıntı... yukarıdaki haber resminden sonra, fazla bir şey yazmaya gerek yok. isimleri bugüne uyarladıktan sonra güler misiniz, ağlar mısınız, yaşanan süreci ve aktörleri sabaha mı bırakırsınız, size kalmış.
"böyle yazının devamı falan olmaz" diyeceğim ama var. hiç de ilginç olmayan bir fotoğraf göreceksiniz "devamı" yazısına tıklayınca... iktidarlara "fazla" kızmıyorum artık. piyasada "her devrin adamları" cirit attıkça, onlara işini gördürmek isteyen birileri de bulunur elbet...
görsel
anavatan partisi lideri mesut "the sandıkta görüşürüz" yılmaz, bahçelievler belediye başkan adayı mehmet ali aydınlar için destek arayışında, halkla temasta.
talimat almadık, tff özerktir, hür karar mekanizması, gak, guk... ziya bile bu kadar yaradana sığınıp sallamadı yeğenlerine.
kaynak : http://papazincayiri.blog...ehmet-ali-aydnlar_09.html
galatasaray, trabzonspor, beşiktaş ve gaziantepspor tarafından, fenerbahçe'nin ve aziz yıldırım'ın adayı göksel gümüşdağ'a karşı aday olarak çıkartılan başkan adayı, zorla başkan seçtirilen türkiye futbol federasyonu başkanı...
http://www.sabah.com.tr/s...11/zirveden-aydinar-cikti (bkz: zirveden aydınlar çıktı)
http://www.sabah.com.tr/s...06/15/adim-adim-tek-adaya (bkz: adım adım tek adaya)
ve seçimlerde başbakanın uzlaşın emri üzerine tek başına kaldığı için göksel gümüşdağ'dan adaylığını çekmesini rica eden aziz yıldırım ile ilgili basında çıkan haberlerin niteliği de futbolumuzun diğer büyük ya da büyük olmak isteyen kulüplerinin nasıl bir zihniyet tarafından yönetildiğini açıkça göstermesi açısından ironiktir.
http://www.sabah.com.tr/s...16/aziz-yildirim-pes-etti (bkz: aziz yıldırım pes etti)
http://www.sabah.com.tr/s...yenilgi-aldi-347758701083 (bkz: aziz yıldırım ağır yenilgi aldı)
hatta seçimden sonra zafer kazanmış edasıyla ilgili kulüp başkanları tarafından,
--spoiler--
mehmet ali aydınlar'ı ilk öneren dört beş kulüpten biriyiz. inancımız ve güvenimiz sonsuz. güzel bir yönetim kurulu kuruldu. bundan sonraki görevimiz onlara destek olmak
--spoiler--
şeklinde duyurulmuştur.
http://www.sabah.com.tr/s...recegimizin-bilincindeyiz
http://www.htspor.com/diger/haber/644871-gs-damgasi
http://hurarsiv.hurriyet..../shownew.aspx?id=18160902 (bkz: tff kurulunda gs damgası)
hayır hala fenerbahçe'nin seçtirdiği fenerbahçeli başkan muhabbetini yapan cahil bukalemun taraftarları var da o bakımdan yani.
tarih, 27 mart 1993. milliyet arşivinden bir alıntı... yukarıdaki haber resminden sonra, fazla bir şey yazmaya gerek yok. isimleri bugüne uyarladıktan sonra güler misiniz, ağlar mısınız, yaşanan süreci ve aktörleri sabaha mı bırakırsınız, size kalmış.
"böyle yazının devamı falan olmaz" diyeceğim ama var. hiç de ilginç olmayan bir fotoğraf göreceksiniz "devamı" yazısına tıklayınca... iktidarlara "fazla" kızmıyorum artık. piyasada "her devrin adamları" cirit attıkça, onlara işini gördürmek isteyen birileri de bulunur elbet...
görsel
anavatan partisi lideri mesut "the sandıkta görüşürüz" yılmaz, bahçelievler belediye başkan adayı mehmet ali aydınlar için destek arayışında, halkla temasta.
talimat almadık, tff özerktir, hür karar mekanizması, gak, guk... ziya bile bu kadar yaradana sığınıp sallamadı yeğenlerine.
kaynak : http://papazincayiri.blog...ehmet-ali-aydnlar_09.html
galatasaray, trabzonspor, beşiktaş ve gaziantepspor tarafından, fenerbahçe'nin ve aziz yıldırım'ın adayı göksel gümüşdağ'a karşı aday olarak çıkartılan başkan adayı, zorla başkan seçtirilen türkiye futbol federasyonu başkanı...
http://www.sabah.com.tr/s...11/zirveden-aydinar-cikti (bkz: zirveden aydınlar çıktı)
http://www.sabah.com.tr/s...06/15/adim-adim-tek-adaya (bkz: adım adım tek adaya)
ve seçimlerde başbakanın uzlaşın emri üzerine tek başına kaldığı için göksel gümüşdağ'dan adaylığını çekmesini rica eden aziz yıldırım ile ilgili basında çıkan haberlerin niteliği de futbolumuzun diğer büyük ya da büyük olmak isteyen kulüplerinin nasıl bir zihniyet tarafından yönetildiğini açıkça göstermesi açısından ironiktir.
http://www.sabah.com.tr/s...16/aziz-yildirim-pes-etti (bkz: aziz yıldırım pes etti)
http://www.sabah.com.tr/s...yenilgi-aldi-347758701083 (bkz: aziz yıldırım ağır yenilgi aldı)
hatta seçimden sonra zafer kazanmış edasıyla ilgili kulüp başkanları tarafından,
--spoiler--
mehmet ali aydınlar'ı ilk öneren dört beş kulüpten biriyiz. inancımız ve güvenimiz sonsuz. güzel bir yönetim kurulu kuruldu. bundan sonraki görevimiz onlara destek olmak
--spoiler--
şeklinde duyurulmuştur.
http://www.sabah.com.tr/s...recegimizin-bilincindeyiz
http://www.htspor.com/diger/haber/644871-gs-damgasi
http://hurarsiv.hurriyet..../shownew.aspx?id=18160902 (bkz: tff kurulunda gs damgası)
hayır hala fenerbahçe'nin seçtirdiği fenerbahçeli başkan muhabbetini yapan cahil bukalemun taraftarları var da o bakımdan yani.
alex olayında bir kere daha ispatlanan gerçek.
şike olayında rezil olan fenerbahçe'ye takılan lakap. ne oldu olm zorunuza mı gitti?
tarlalar kurudu ne zaman yeşillendireceksiniz? hee.
tarlalar kurudu ne zaman yeşillendireceksiniz? hee.
kendiyle beraber türkiye'yi de rezil etmektedir.
bu hafta şikebahçem ve rezilbahçem başını almıştır.
Koca bir fb camiasını karşısına almaya kimin totosu yer acaba?
Türkiyenin açık ara en nefret ettiği takım fenerbahçe, Federasyon takımların seçimiyle oluşan bir şey olsa ilk iş fbyi şikeden küme düşürür ikinci iş akp yönetimi ve chp yönetimini çete oluşturup ligi manipule etmek, tehdit, rüşvet vs den mahkemeye verir.
Her maç yalandan bi penaltı atıyosuz.
AKPCHP hükümetinin troll ekibi o kadar kuvvetliki 17 tane eksi yemiş ilk entry.
Her maç yalandan bi penaltı atıyosuz.
AKPCHP hükümetinin troll ekibi o kadar kuvvetliki 17 tane eksi yemiş ilk entry.
Gündemdeki Haberler