bugün
- ilişkiye bir süre ara vermek6
- 19 yaşında kızla yatmak8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi6
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması2
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- ilgi manyağı4
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- bir şeyler söyle4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- kadir inanır22
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- genç görünmeye çalışmak7
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- anın görüntüsü22
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- kemalist dünya24
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- versuch2
- ankara nın en güzel yanı2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- gitme diye yalvarmak6
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- velvet28
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- aşure yapan sözlük kızları7
2007 sonuna dogru vizyona giricek olan serinin ucuncu filmi.
final destination dan tanidigimiz ali larter da bu film de rol alicaktir
final destination dan tanidigimiz ali larter da bu film de rol alicaktir
Milla Jovovich'in yine harikalar yaratacağı ve alice rolünde yer almaya devam edeceği resident evil serisinin üçüncü filmi.
filmden bazı sahnelerin fotoğrafları;
http://moviesmedia.ign.co...ion-20061215014425294.jpg
http://moviesmedia.ign.co...ion-20060629044444790.jpg
http://moviesmedia.ign.co...ion-20060629044443727.jpg
filmden bazı sahnelerin fotoğrafları;
http://moviesmedia.ign.co...ion-20061215014425294.jpg
http://moviesmedia.ign.co...ion-20060629044444790.jpg
http://moviesmedia.ign.co...ion-20060629044443727.jpg
sabırsızlıkla beklediğim film.
amerika' da vizyona giriş tarihi 21 eylül 2007 olarak belirlenmiş film. trailer ise benim gibi resident evil ve milla jovovich fanatiklerini gazlayacak nitelikte.
http://www.youtube.com/watch?v=5O_hQI9HrTQ
http://www.youtube.com/watch?v=5O_hQI9HrTQ
türkiye'deki gösterim tarihi 19 ekim 2007 olan film. *
izledigim ve hic begenmedigim film. inandiriciliktan ve ciddiyet uzak sacma sapan bir film olmustur. serinin ilk ve ikinci bolumune gore cok kotu olmus.
vasatın çok altında ve hayalkırıklığı yaratan resident evil serisinin üçüncü filmi. böyle güzel bir oyundan nasıl bu kadar berbat filmle çıkardıkları ayrı bir muamma. oysa silent hill var en güzel örnek ama resident evil hele hele de exinciton beklenenin çok çok altında.
--hafif spoiler--
zombilerin zekalarının iyileştirilmesi sürecinde denek olarak kullanılan zombinin eline verdikleri zımbırtıları oynarken birden hidddetlenerek saldırıya geçtiği sahne yardırıyor.
--hafif spoiler--
malesef yine yeni yeniden zombiler. bildiğin zombi aksiyonu işte...
zombilerin zekalarının iyileştirilmesi sürecinde denek olarak kullanılan zombinin eline verdikleri zımbırtıları oynarken birden hidddetlenerek saldırıya geçtiği sahne yardırıyor.
--hafif spoiler--
malesef yine yeni yeniden zombiler. bildiğin zombi aksiyonu işte...
milla jovovich'in filmin sonlarında söylediği lafı çok sevdim. "you just another asshole"
milla jovovich film'de kendini aşıyor "heroes" modlarına girmiş epeyce. bi ara hiro nakamura modlarındaydı. filmin sonu hala gelmedi devamı gelecek gibi duruyor.
milla jovovich film'de kendini aşıyor "heroes" modlarına girmiş epeyce. bi ara hiro nakamura modlarındaydı. filmin sonu hala gelmedi devamı gelecek gibi duruyor.
ortalama bir bilim kurgu/korku filminin ötesine geçememiş yapım. 10 üzerinden 6 gibi bir not verilebilir.
milla jovovich'in erkek ırkını sınamak için yaratılmış bir deneyin projesi olduğunu anlamamıza yaramış filmdir. bir insan bu kadar mı güzel süper güç kullanır, zombi öldürür, atlar, hoplar, zıplar...allahım sen aklıma mukayyet ol.
filme gelecek olursak hiç oyununu oynamamış biri olarak benim beklentilerimi karşıladı. ya da belkide ben milla'yı izlemekten filme tam konsantre olamadım. arwen ne ki galadriel ne ki be kardeşim...
filme gelecek olursak hiç oyununu oynamamış biri olarak benim beklentilerimi karşıladı. ya da belkide ben milla'yı izlemekten filme tam konsantre olamadım. arwen ne ki galadriel ne ki be kardeşim...
beni resident evil fanı olduğum için utandırmış film. Bu kadar kötü bir film beklemiyordum açıkçası. Film niye başladı neden bitti gibi soruları geçtim millanın memelerini göremedik ona üzüldüm.
--spoiler--
2. filmin sonunda valentine,carlos,eddie ve profesörün çocuğu bazı kişiler için çalıştığını gördük.kimdi bu kişiler cevap yok.
ilk yarım saati alice in çölde, milano sokaklarında yürür gibi gezmesini ve tecavüzcüleri köpeklere yem etmesini izledik.gereksizdi.
tek gerildiğim an psikopat kuşların araçlara saldırdığı anlardı.
--spoiler--
müzikleri dışında herşeyin kötü olduğu film.diğer filmler tekrar tekrar izlenirken bu sadece bir defa izlenip tozlu rafa kaldıralacaktır.
filmin sonu 2.sinden kötüydü.2. side 1.sinden kötüydü.yani uzun lafın kısası seri içinde en kötü sona sahip film.ilginç bir istikrar.
2. filmin sonunda valentine,carlos,eddie ve profesörün çocuğu bazı kişiler için çalıştığını gördük.kimdi bu kişiler cevap yok.
ilk yarım saati alice in çölde, milano sokaklarında yürür gibi gezmesini ve tecavüzcüleri köpeklere yem etmesini izledik.gereksizdi.
tek gerildiğim an psikopat kuşların araçlara saldırdığı anlardı.
--spoiler--
müzikleri dışında herşeyin kötü olduğu film.diğer filmler tekrar tekrar izlenirken bu sadece bir defa izlenip tozlu rafa kaldıralacaktır.
filmin sonu 2.sinden kötüydü.2. side 1.sinden kötüydü.yani uzun lafın kısası seri içinde en kötü sona sahip film.ilginç bir istikrar.
--spoiler--
uydunun işlemcisini yakacak kadar kabiliyetli milla ve sağ kalan üç beş minibüs kadar insanın memleketin kökünü kurutan t virüsüne karşı hayatta kalma mücadelelerini anlatan serinin üçüncü filmi. nevada çölünü bilmesem, o konteynırın içine o kadar zombiyi sokabileceklerini öngörsem, filmin artık binlerce, milyonlarca aliceden ibaret olacağını düşünmesem güzel filmdi. ancak buradan yönetmene sesleniyorum; bizler bir filmin ilkini hatta ikincisini izler doyarız, siz üçünü çektiniz doyamadınız ba. gelelim zombilere; zombiler underworld ken izlenir. bu yüzden hiç korku filmi tadı kalmamış, sizi istifaya davet ediyorum*.
--spoiler--
uydunun işlemcisini yakacak kadar kabiliyetli milla ve sağ kalan üç beş minibüs kadar insanın memleketin kökünü kurutan t virüsüne karşı hayatta kalma mücadelelerini anlatan serinin üçüncü filmi. nevada çölünü bilmesem, o konteynırın içine o kadar zombiyi sokabileceklerini öngörsem, filmin artık binlerce, milyonlarca aliceden ibaret olacağını düşünmesem güzel filmdi. ancak buradan yönetmene sesleniyorum; bizler bir filmin ilkini hatta ikincisini izler doyarız, siz üçünü çektiniz doyamadınız ba. gelelim zombilere; zombiler underworld ken izlenir. bu yüzden hiç korku filmi tadı kalmamış, sizi istifaya davet ediyorum*.
--spoiler--
içinde onlarca* milla jovovich, bir tane de ali larter barındırması sebebiyle on numara bir filmdir diyorum, ondan gayrı numarası yok.
sonra işte malları yükledik, arabaya bindik falan.. haa ne diyodum.. resident evil 3 dimi. bak.. bana bak.. öncelikle ilk iki filmin başarısını göz önüne alaraktan izledim bu filmi.. ondan dolayıda bayağı zevk aldım amca oğlu.. şimdi zaten ilk iki film ortada yani çok extrem, olağan üstü bişey beklemenini anlamı yok. onun için çıkıpta ''ay bu da diğerleri gibi kötü'' falan deme. ayrıca indir o elini. filme gelince, zombi kuşlar olayını çok tuttum şerefsizim. sonra arabaların arasına geçit felan dayadılar yerimde zor durdum öyle über bi sekans olmuş kanımca. yalnız alice bazen bokunu çıkarıyo hacı. 2. filmde hatırlarsın motorla kiliseye dalıyodu bunda da zombilere ıslık çalıyo falan. tamam normal bi insandan 2 metre yükseye zıplıyon, artık ekstra özelliklerin falanda eklendi de bunlar filmden koparıyo adamı. neyse ne diyodum, lafı değiştirme. ilk 2 filme nazaran alice'in yüzüne de renk gelmiş bilmem farkettin mi. pekmez içmiş kan yapmış resmen. haa bi de umbrella yer altında ya bilmem kaç metre yazıyo böyle aşşağa inerken. lan nası soğuk oluyodur orası diye düşünüyorum üç filmidir. metrekare verseler kalorifer aidatını hesaplardım ya neyse.
filmin başında çöllere düşmüş haldeki alice'te bana nil'in akbaba klibini hatırlattı. ''akbaba olmasın'' diyerekten şarkıya gircek gibi bile oldu hatta. son olarak burdan umbrella şirketi çalışanlarınıda kınıyorum. siz ne kadar şerefsiz adamlarsınız olm. az insan olun. dünyayı kuruttunuz içine sıçtınız hala daha deney meney yapıyonuz. bırakın olm bu işleri. filmin sonunda bissürü alice oldu, işler boka sardı gibi geldi, ama serinin 4. filminin fragmanında bi tane alice vardı. bunu görmek beni çok pis rahatlattı valla bak. işte buna içilir hacı.
filmin başında çöllere düşmüş haldeki alice'te bana nil'in akbaba klibini hatırlattı. ''akbaba olmasın'' diyerekten şarkıya gircek gibi bile oldu hatta. son olarak burdan umbrella şirketi çalışanlarınıda kınıyorum. siz ne kadar şerefsiz adamlarsınız olm. az insan olun. dünyayı kuruttunuz içine sıçtınız hala daha deney meney yapıyonuz. bırakın olm bu işleri. filmin sonunda bissürü alice oldu, işler boka sardı gibi geldi, ama serinin 4. filminin fragmanında bi tane alice vardı. bunu görmek beni çok pis rahatlattı valla bak. işte buna içilir hacı.
(bkz: resident evil afterlife)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar