bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- kemalist dünya19
- velvet22
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- maklube2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- birader yazar olmak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- allah9
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- duş almak2
- adana kızları2
- galatasaray lobisi9
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları12
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- seri gizli artı oy veren melek3
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- devletin her şeye karışması3
- egay sucukcu birader2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- kemalistler9
- arda güler4
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
2007 sonuna dogru vizyona giricek olan serinin ucuncu filmi.
final destination dan tanidigimiz ali larter da bu film de rol alicaktir
final destination dan tanidigimiz ali larter da bu film de rol alicaktir
Milla Jovovich'in yine harikalar yaratacağı ve alice rolünde yer almaya devam edeceği resident evil serisinin üçüncü filmi.
filmden bazı sahnelerin fotoğrafları;
http://moviesmedia.ign.co...ion-20061215014425294.jpg
http://moviesmedia.ign.co...ion-20060629044444790.jpg
http://moviesmedia.ign.co...ion-20060629044443727.jpg
filmden bazı sahnelerin fotoğrafları;
http://moviesmedia.ign.co...ion-20061215014425294.jpg
http://moviesmedia.ign.co...ion-20060629044444790.jpg
http://moviesmedia.ign.co...ion-20060629044443727.jpg
sabırsızlıkla beklediğim film.
amerika' da vizyona giriş tarihi 21 eylül 2007 olarak belirlenmiş film. trailer ise benim gibi resident evil ve milla jovovich fanatiklerini gazlayacak nitelikte.
http://www.youtube.com/watch?v=5O_hQI9HrTQ
http://www.youtube.com/watch?v=5O_hQI9HrTQ
türkiye'deki gösterim tarihi 19 ekim 2007 olan film. *
izledigim ve hic begenmedigim film. inandiriciliktan ve ciddiyet uzak sacma sapan bir film olmustur. serinin ilk ve ikinci bolumune gore cok kotu olmus.
vasatın çok altında ve hayalkırıklığı yaratan resident evil serisinin üçüncü filmi. böyle güzel bir oyundan nasıl bu kadar berbat filmle çıkardıkları ayrı bir muamma. oysa silent hill var en güzel örnek ama resident evil hele hele de exinciton beklenenin çok çok altında.
--hafif spoiler--
zombilerin zekalarının iyileştirilmesi sürecinde denek olarak kullanılan zombinin eline verdikleri zımbırtıları oynarken birden hidddetlenerek saldırıya geçtiği sahne yardırıyor.
--hafif spoiler--
malesef yine yeni yeniden zombiler. bildiğin zombi aksiyonu işte...
zombilerin zekalarının iyileştirilmesi sürecinde denek olarak kullanılan zombinin eline verdikleri zımbırtıları oynarken birden hidddetlenerek saldırıya geçtiği sahne yardırıyor.
--hafif spoiler--
malesef yine yeni yeniden zombiler. bildiğin zombi aksiyonu işte...
milla jovovich'in filmin sonlarında söylediği lafı çok sevdim. "you just another asshole"
milla jovovich film'de kendini aşıyor "heroes" modlarına girmiş epeyce. bi ara hiro nakamura modlarındaydı. filmin sonu hala gelmedi devamı gelecek gibi duruyor.
milla jovovich film'de kendini aşıyor "heroes" modlarına girmiş epeyce. bi ara hiro nakamura modlarındaydı. filmin sonu hala gelmedi devamı gelecek gibi duruyor.
ortalama bir bilim kurgu/korku filminin ötesine geçememiş yapım. 10 üzerinden 6 gibi bir not verilebilir.
milla jovovich'in erkek ırkını sınamak için yaratılmış bir deneyin projesi olduğunu anlamamıza yaramış filmdir. bir insan bu kadar mı güzel süper güç kullanır, zombi öldürür, atlar, hoplar, zıplar...allahım sen aklıma mukayyet ol.
filme gelecek olursak hiç oyununu oynamamış biri olarak benim beklentilerimi karşıladı. ya da belkide ben milla'yı izlemekten filme tam konsantre olamadım. arwen ne ki galadriel ne ki be kardeşim...
filme gelecek olursak hiç oyununu oynamamış biri olarak benim beklentilerimi karşıladı. ya da belkide ben milla'yı izlemekten filme tam konsantre olamadım. arwen ne ki galadriel ne ki be kardeşim...
beni resident evil fanı olduğum için utandırmış film. Bu kadar kötü bir film beklemiyordum açıkçası. Film niye başladı neden bitti gibi soruları geçtim millanın memelerini göremedik ona üzüldüm.
--spoiler--
2. filmin sonunda valentine,carlos,eddie ve profesörün çocuğu bazı kişiler için çalıştığını gördük.kimdi bu kişiler cevap yok.
ilk yarım saati alice in çölde, milano sokaklarında yürür gibi gezmesini ve tecavüzcüleri köpeklere yem etmesini izledik.gereksizdi.
tek gerildiğim an psikopat kuşların araçlara saldırdığı anlardı.
--spoiler--
müzikleri dışında herşeyin kötü olduğu film.diğer filmler tekrar tekrar izlenirken bu sadece bir defa izlenip tozlu rafa kaldıralacaktır.
filmin sonu 2.sinden kötüydü.2. side 1.sinden kötüydü.yani uzun lafın kısası seri içinde en kötü sona sahip film.ilginç bir istikrar.
2. filmin sonunda valentine,carlos,eddie ve profesörün çocuğu bazı kişiler için çalıştığını gördük.kimdi bu kişiler cevap yok.
ilk yarım saati alice in çölde, milano sokaklarında yürür gibi gezmesini ve tecavüzcüleri köpeklere yem etmesini izledik.gereksizdi.
tek gerildiğim an psikopat kuşların araçlara saldırdığı anlardı.
--spoiler--
müzikleri dışında herşeyin kötü olduğu film.diğer filmler tekrar tekrar izlenirken bu sadece bir defa izlenip tozlu rafa kaldıralacaktır.
filmin sonu 2.sinden kötüydü.2. side 1.sinden kötüydü.yani uzun lafın kısası seri içinde en kötü sona sahip film.ilginç bir istikrar.
--spoiler--
uydunun işlemcisini yakacak kadar kabiliyetli milla ve sağ kalan üç beş minibüs kadar insanın memleketin kökünü kurutan t virüsüne karşı hayatta kalma mücadelelerini anlatan serinin üçüncü filmi. nevada çölünü bilmesem, o konteynırın içine o kadar zombiyi sokabileceklerini öngörsem, filmin artık binlerce, milyonlarca aliceden ibaret olacağını düşünmesem güzel filmdi. ancak buradan yönetmene sesleniyorum; bizler bir filmin ilkini hatta ikincisini izler doyarız, siz üçünü çektiniz doyamadınız ba. gelelim zombilere; zombiler underworld ken izlenir. bu yüzden hiç korku filmi tadı kalmamış, sizi istifaya davet ediyorum*.
--spoiler--
uydunun işlemcisini yakacak kadar kabiliyetli milla ve sağ kalan üç beş minibüs kadar insanın memleketin kökünü kurutan t virüsüne karşı hayatta kalma mücadelelerini anlatan serinin üçüncü filmi. nevada çölünü bilmesem, o konteynırın içine o kadar zombiyi sokabileceklerini öngörsem, filmin artık binlerce, milyonlarca aliceden ibaret olacağını düşünmesem güzel filmdi. ancak buradan yönetmene sesleniyorum; bizler bir filmin ilkini hatta ikincisini izler doyarız, siz üçünü çektiniz doyamadınız ba. gelelim zombilere; zombiler underworld ken izlenir. bu yüzden hiç korku filmi tadı kalmamış, sizi istifaya davet ediyorum*.
--spoiler--
içinde onlarca* milla jovovich, bir tane de ali larter barındırması sebebiyle on numara bir filmdir diyorum, ondan gayrı numarası yok.
sonra işte malları yükledik, arabaya bindik falan.. haa ne diyodum.. resident evil 3 dimi. bak.. bana bak.. öncelikle ilk iki filmin başarısını göz önüne alaraktan izledim bu filmi.. ondan dolayıda bayağı zevk aldım amca oğlu.. şimdi zaten ilk iki film ortada yani çok extrem, olağan üstü bişey beklemenini anlamı yok. onun için çıkıpta ''ay bu da diğerleri gibi kötü'' falan deme. ayrıca indir o elini. filme gelince, zombi kuşlar olayını çok tuttum şerefsizim. sonra arabaların arasına geçit felan dayadılar yerimde zor durdum öyle über bi sekans olmuş kanımca. yalnız alice bazen bokunu çıkarıyo hacı. 2. filmde hatırlarsın motorla kiliseye dalıyodu bunda da zombilere ıslık çalıyo falan. tamam normal bi insandan 2 metre yükseye zıplıyon, artık ekstra özelliklerin falanda eklendi de bunlar filmden koparıyo adamı. neyse ne diyodum, lafı değiştirme. ilk 2 filme nazaran alice'in yüzüne de renk gelmiş bilmem farkettin mi. pekmez içmiş kan yapmış resmen. haa bi de umbrella yer altında ya bilmem kaç metre yazıyo böyle aşşağa inerken. lan nası soğuk oluyodur orası diye düşünüyorum üç filmidir. metrekare verseler kalorifer aidatını hesaplardım ya neyse.
filmin başında çöllere düşmüş haldeki alice'te bana nil'in akbaba klibini hatırlattı. ''akbaba olmasın'' diyerekten şarkıya gircek gibi bile oldu hatta. son olarak burdan umbrella şirketi çalışanlarınıda kınıyorum. siz ne kadar şerefsiz adamlarsınız olm. az insan olun. dünyayı kuruttunuz içine sıçtınız hala daha deney meney yapıyonuz. bırakın olm bu işleri. filmin sonunda bissürü alice oldu, işler boka sardı gibi geldi, ama serinin 4. filminin fragmanında bi tane alice vardı. bunu görmek beni çok pis rahatlattı valla bak. işte buna içilir hacı.
filmin başında çöllere düşmüş haldeki alice'te bana nil'in akbaba klibini hatırlattı. ''akbaba olmasın'' diyerekten şarkıya gircek gibi bile oldu hatta. son olarak burdan umbrella şirketi çalışanlarınıda kınıyorum. siz ne kadar şerefsiz adamlarsınız olm. az insan olun. dünyayı kuruttunuz içine sıçtınız hala daha deney meney yapıyonuz. bırakın olm bu işleri. filmin sonunda bissürü alice oldu, işler boka sardı gibi geldi, ama serinin 4. filminin fragmanında bi tane alice vardı. bunu görmek beni çok pis rahatlattı valla bak. işte buna içilir hacı.
(bkz: resident evil afterlife)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar