bugün

resident evil extinction

milla jovovich'in filmin sonlarında söylediği lafı çok sevdim. "you just another asshole"
milla jovovich film'de kendini aşıyor "heroes" modlarına girmiş epeyce. bi ara hiro nakamura modlarındaydı. filmin sonu hala gelmedi devamı gelecek gibi duruyor.
© copyright 2005 - 2026