bugün

resident evil extinction

izledigim ve hic begenmedigim film. inandiriciliktan ve ciddiyet uzak sacma sapan bir film olmustur. serinin ilk ve ikinci bolumune gore cok kotu olmus.
© copyright 2005 - 2026