bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- sözlüğün tadının kaçması6
- demet evgar10
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- kemalistler6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı4
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- venezuela5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yanlış yapması3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- alan greenspan3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- üniversitelerin gereksiz olması2
- her gün poğaça simit yemek2
- pozantı2
- aşure2
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- zippo2
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- türk kızı egosu6
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- panter emel2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- am okşama4
- erkekler neden az yaşar10
- 2026 dünya kupası22
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- evde kaş bıyık alımı3
- bir insanı sevmek11
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- vajinizm3
- güzel huylu kezo4
- dünya11
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- mutluluğun fark edilmemesi8
1.7 litre motor hacmi ile son zamanların aynı sınıf otomobillerine bile taş çıkaracak performansa sahip makine.
hem görünüşü hem performansıyla tatmin eden spor görünümlü aile otomobili.zamanında çok asfalt aşındırmış,yarışlarda tozu dumana katmıştır.şimdilerin ihtiyar delikanlısı,kalkışlarda atiktir ve tüm araçlara dikiz aynalarından bakarsınız ama freni yoktur tutmaz bu yönden zayıftır ve bu meziyetinden oto tamircileri tarafından uçan tabut adı takılmıştır.mesela trafik ışıklarını gördünüz zaman frene basın o ışıklara gelene kadar ancak durabilmektedir.
bazı testlerde hızlandıkça hafiflediği ortaya çıkmıştır ki tam aksine hızlandıkça yere basma kuvvetinin artması gerekir.
kendisi 5500 devirde 90hp güç üretir. türkiye de ilk çıktığı yıllarda büyük sükse yapmıştır. ayrıca türkiye nin ilk hatchback tasarımlı otomobilidir.0 dan 100 e 12 (11.7) saniyede çıkmaktadır. frenleri zayıftır. yerden yüksekliği türkiye şartlarına göre ayarlandığından virajlarda tehlikeli salınımlara girebilir. kafadan kaymaya eğilimlidir.
hala kullandığım yoldaşım.
92 senesinde babamın 180 km'nin üzerine çıktığını hatırlıyorum da araç 1 saniye yere değiyorsa 5 saniye uçarak gidiyordu.
şimdi tüp takıldı, ibreyi görüp üzülüyorum, o da üzülüyor biliyorum.
92 senesinde babamın 180 km'nin üzerine çıktığını hatırlıyorum da araç 1 saniye yere değiyorsa 5 saniye uçarak gidiyordu.
şimdi tüp takıldı, ibreyi görüp üzülüyorum, o da üzülüyor biliyorum.
(bkz: renocular)
halihazırda yoldaşım olan araba. Kırmızıdan yeşile dönen ışığın ardından insanlar daha durumu algılıyana kadar siz 3. Vitese geçmiş olursunuz. Ne bmw ne audi o ilk anda yetişemez size. Ama önemsiz iki sorunu var bu modelin.
1-Hızlandıkça yere basması gerekirken bu arabalar hafifler. Yol tutuşu hak getire yani.
2-hızlandığı ölçüde duramaz. Normal bir araba şöförü ışıkları gördüğünde yavaşlıyosa bu arabanın sürücülerinin daha görmeden yavaşlamaları gerekir.
Dediğim gibi bu önemsiz iki detay haricinde canavar gibi arabadır.
1-Hızlandıkça yere basması gerekirken bu arabalar hafifler. Yol tutuşu hak getire yani.
2-hızlandığı ölçüde duramaz. Normal bir araba şöförü ışıkları gördüğünde yavaşlıyosa bu arabanın sürücülerinin daha görmeden yavaşlamaları gerekir.
Dediğim gibi bu önemsiz iki detay haricinde canavar gibi arabadır.
gaza basınca giden ama frene basınca durmayan 4 tekerlek. bunların bildiğin hastaları var. sarı renkli çelik jantlar, müzik sistemleri, simsiyah ama zifiri siyah camlar, bide spoiler olmazsa olmaz. (bkz: apaçi)
efsanelerdendir.
rıdvan'ın oynadığı lassa reklamındaki araba. "amca amca top top" repliği unutulmayan dillere pelesenk olan reklamın başrol oyuncusu.
neler yapardı ahanda görün.
http://www.timsah.com/Unu...-amca-top-top/qTVPMT5IWW3
neler yapardı ahanda görün.
http://www.timsah.com/Unu...-amca-top-top/qTVPMT5IWW3
sene 93 trakya üniversitesinde okuyoruz. o zamanlar panpanın biri derslere bu araba ile geliyodu. çoğu kız öğrenciler çocuğa justin bieber gibi bakıyolardı. vay anasını ya hatıram depreşti.
Çok enteresan bir arabaydı vesselam. 1.7 motorluk kontrolsüz bir canavar. gerçektende tarihte üretilen en acayip arabalardandır. renault firması komple kafaları güzelken üretmişler belli. aklı selim bir tasarımcı ve firma böyle bir araba üretmez kanımca.
ağabeyimin enteresan arabasıydı. arabaya bin çek jikleyi bekle 50 saat, sonra sabırsızlan ve park yerinden çıkmayı dene fakat yeterince jikleye doymadığından sevgili flash stop etsin. sonra tekrar dene falan filan. o götten bacak kasaya sen git 1.7 motor koy. virajlarda amma göt atardı be.
arka taraf sarsılırdı vesselam. zaten attığı taklalardan ötürü üretiminin durdurulduğu söylenir.
ama yinede arka tarafı o kadar hoşuma giderdi ki anlatamam. tatlı arabaydı lan yinede.
bir bu, birde mitsubishi lancer 90 model.
kalbimde yerleri hep başka olacak :(
ağabeyimin enteresan arabasıydı. arabaya bin çek jikleyi bekle 50 saat, sonra sabırsızlan ve park yerinden çıkmayı dene fakat yeterince jikleye doymadığından sevgili flash stop etsin. sonra tekrar dene falan filan. o götten bacak kasaya sen git 1.7 motor koy. virajlarda amma göt atardı be.
arka taraf sarsılırdı vesselam. zaten attığı taklalardan ötürü üretiminin durdurulduğu söylenir.
ama yinede arka tarafı o kadar hoşuma giderdi ki anlatamam. tatlı arabaydı lan yinede.
bir bu, birde mitsubishi lancer 90 model.
kalbimde yerleri hep başka olacak :(
boşuna flash dememişler.
takla atması falan hikayedir.
kurallara uygun kullan, otoyolda 220 bas ne takla atar ne bişe.
almanya otobanında tabi. malum türkiye de otobanda olsa 120 yi geçmiyoruz.
takla atması falan hikayedir.
kurallara uygun kullan, otoyolda 220 bas ne takla atar ne bişe.
almanya otobanında tabi. malum türkiye de otobanda olsa 120 yi geçmiyoruz.
neredeyse kendimi bildim bileli 4750 lira olan araba.
enflasyonla arasında nasıl bir denge var anlamadım. enflasyonla ilgili öngörüde bulunmak isteyenler bu arabayı incelemeli.
enflasyonla arasında nasıl bir denge var anlamadım. enflasyonla ilgili öngörüde bulunmak isteyenler bu arabayı incelemeli.
hafif arabadır. sacı çok incedir. zaten ufak tefektir... bir de bu alete 1.7 litre motor takınca uçak oluyor. hayır, cidden yerden havalanıyor. bir de o dönemin tüm renault modelleri gibi kırılgan, fren ve yol tutuş açısından sorunludur. diğer röno'lardan farklı olarak bunlar çok daha hızlı olduklarından uçan tabut bunlardır.
bir de bunların renault 11 flash s'leri vardır ki onlar daha da güçlüdür.
bir de bunların renault 11 flash s'leri vardır ki onlar daha da güçlüdür.
Bayağıdır hiç sağlam olanına rastlayamadığım Şirin Görüntülü Reno modelidir.
Edit: sahibinden üzerinden birini buldum hoş duruyor.
http://image5.sahibinden....8/77/big_21732387780d.jpg
Edit: sahibinden üzerinden birini buldum hoş duruyor.
http://image5.sahibinden....8/77/big_21732387780d.jpg
ilk göz ağrım. ikinci viteste 110 gören kara taşıtı.
zamanının paraşütsüz roketi. acayip seri bir arabaydı. ama durmazdı. durmayı bırak ayağı yere bile basmazdı.
Yaza doğru ve ya yaz sonuna almayi düşündüğüm araç.
Bir renault concorde degildir.
Nami diger taklaci.
(#35274836) sabah sahibindende bir ilana denk gelip bana bu entry yi girdirten ardından akşam 8 gibi de hemen edinmek için kredi çektirten arabadır.
hayatımda gördüğüm en iyi makinedir.
ikinci viteste 120 ye çıkabilmiş bir motoru vardır.
s modeli tercih edilmelidir.
bu arabanın sesiyle büyüdüm diyebilirim.
ikinci viteste 120 ye çıkabilmiş bir motoru vardır.
s modeli tercih edilmelidir.
bu arabanın sesiyle büyüdüm diyebilirim.
1989'da Galatasaray'ın Avrupa Şampiyon Kulüpler Kupasında yarı final oynaması üzerine Flash Galatasaray adı verilen ve sadece 500 araçlık özel bir seri yapıldı. Bu serinin kısa zamanda tükenmesi üzerine Oyak-Renault, Flash Fenerbahçe isimli yine 500 araçlık bir seri daha üretti. Standart Flash'lardan farklı olarak bu araçların iç ve dış dizaynında kulüp renkleri taşıyan bantlar ve logolar kullanılmıştı. Bunun yanı sıra aracın tutulmasından dolayı 1990 yılında 500 araçlık lüks sınıf bir üretim daha gerçekleştirildi. Bu seri diğerlerinden farklı motor gücü ve karbüratörü çift boğazlı performansa dayalı ve sadece füme renginde satışa sunuldu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar