bugün

renault 11 flash

halihazırda yoldaşım olan araba. Kırmızıdan yeşile dönen ışığın ardından insanlar daha durumu algılıyana kadar siz 3. Vitese geçmiş olursunuz. Ne bmw ne audi o ilk anda yetişemez size. Ama önemsiz iki sorunu var bu modelin.

1-Hızlandıkça yere basması gerekirken bu arabalar hafifler. Yol tutuşu hak getire yani.
2-hızlandığı ölçüde duramaz. Normal bir araba şöförü ışıkları gördüğünde yavaşlıyosa bu arabanın sürücülerinin daha görmeden yavaşlamaları gerekir.

Dediğim gibi bu önemsiz iki detay haricinde canavar gibi arabadır.
© copyright 2005 - 2026