bugün

Dream Theater poserı olduğum dönem en sevdiğim Dream Theater şarkısıydı, grubu keşfettikçe favorim olmaktan çıktı fakat hala çok seviyorum bu şarkıyı, gereksiz gömülüyor. James Labrie'nin en iyi vokal performansı bu şarkı da olabilir çünkü adamın sesini beğenmeyenler bile bu şarkı da hakkını teslim ediyor genelde. Başyapıt kalitesinde ki bu şarkının tek kusuru bitişi, belki de hayatımda dinlediğim en kötü şarkı bitişi olabilir çat diye bitiyor resmen, komik. işin daha da komiği teori manyakları sonunu şarkı ölümü anlatıyor diye ansızın bittiğini, hayatında ansızın bittiğine gönderme olduğunu falan söylüyor. Konuya açıklık getiren de Mike Portnoy olmuş. Bu tarz teoriler yüzünden gerçeği söyleyerek şarkıya bir son yazamadıklarını, nasıl bitireceklerini bilemediklerini, sürekli uzattıklarını ve bir türlü bitiş yazamadıklarını sonra da bu şekilde bitirmeyi karar kıldıklarını söylemiş. Lol.
Labrie vokallerinin kulağımda çınlamasıyla nostalji yaşatan dt şarkısı.
Hacı iyi guzel parça da dt bunun 5kati ağırlığında şarkılar yapabiliyor biraz mainstream ama yine de müthiş evet .
sabah 5:45 gibi, detaylı bir şekilde dinleme imkanı buldum.

grubun Türkiye'deki çıkış parçasıdır.

gerçekten ilmek ilmek işlenmiş; parçalarda klavye çok sevmesem de, o tempoyu çok iyi kucaklamış ara köprülerde. kulağım çok iyi sayılmaz, ama iki modülasyon var sanki parçada. şahsımı aksak ritmle de tanıştıran çalışmadır. davuldan anlamam ama ben bile bazı yerlerde oğlum mike..dedim.

bana göre her yönden çok önemli bir eser.
staj yerinde dinlerken mimiklerimle çılgınca eşlik ettiğimde insanların bana garip garip bakmasına neden olan şaheser.
live at budokan performansı, bütün diğer parçaların da olduğu gibi en iyi live performansıdır.
mangini artizine inat, portnoy reyiz.

https://www.youtube.com/watch?v=lqBCsdQVQHA
HEr grup her şarkısında bir başka efsaneleşir ama bazı gruplar ve onlara adanmış olan şarkılar var ki.. işte bir dakika soluklanmanızı sağlar.
pull me under!

dream theater grubunun başrol oyuncusu, giriş kısmıyla bile şarkıdaki derinliğin ''sıradan'' olmadığını bize gösteren eser.
gelmiş geçmiş en karanlık, acıtıcı rock eserlerinden birisi. klibi de harikadır.
dream theater'ın ilk dinlediğim nacizane parçası.
derinden etkileyen dt eseri. fena gazdır ama yoğun duygular da içerir. belki de ağlatır.
http://www.youtube.com/watch?v=6h2h4zIhwuM

ya bu ne ak! yuh artık yemin ediyorum ben insan değilim. seçme lan çocuklar!!!
kancanın eski zaman stüdyo kayıt videolarından birinde, klavyecinin klavye solosu sırasındaki acıklı mimikleriyle yarmış parçadır.
'pual mi andaaa' nidalarıyla eşlik ettiğimiz sikip atan dream theater şaheseri.
dt'nin abd'de de top 10 olmuş tek şarkısı. grubun en bilinen ve grubu yeni tanıyanların genelde ilk tanıştığı şarkıdır sanırım pull me under. ayrıca san antonio spurs'ın evindeki maçlarda oyuncuların isimleri bu şarkının girişi eşliğinde okunmaya başlar.
her konserde çalınsa keşke dedirten şaheser.
introsundaki kasvetiyle ve "geliyoruz" diye bağırmasıyla normal bir grubun hayvani bir konser açılışı yapabilitesi olan şarkıdır. dream theater dinlemeye yeni başlayan bünyelere "bu şarkının devamı yok lan... dur bi daha indireyim" dedirtebilen şarkıdır.
progressive müzik tarihinin en görkemli şahaserlerinden.
bir ara tv8' de bir program için kullanılmış parça. *
metallica için nothing else mather ne ise dream theater için o olan şarkı.
dt nın populer sarkılarından bırıdır.gonullerde taht kurmustur.
grubun, parçanın temalarından biri olan ölümün aniden gelişine istinaden, sonunu bir solukta getirdiği parça. mike portnoy'un bir röportajında parçanın sonuyla ilgili olarak dinleyicinin altından çekilen halı etkisi yaratmak istediklerini belirttiği eser.
genelde en çok sevilen ve ilk dinlenen dream theater şarkısı.Bu şarkı ile Dream Theater'ı tanıyanların dream theater hayranı olmadıkları görülür.*
anlık bitişiyle insanın hevesini kursağında bırakır. çünkü tam gaza gelinecek yerde şarkı bitmektedir. şarkı sözleri kevin moore tarafından yazılmıştır ayrıcana.
portnoy'un * bir roportajda albumu bitirdikten sonra oldukca kisa bir surede yaptigimiz sarki demistir.
Dream Theater'in en büyük hit parcasi. Sarkinin özelligi 8 dakika 11 saniyeden sonra birden bitmesidir, notalarin orta yerinde, belirgin bir sonu yoktur yani. Hayatin her an son bulabilmesine bir göndermedir.

Sarki, bir yönden Hamlet'in agzindan anlatilir. Hamlet bitmek bilmez tutkusu ve istegiyle babasindan intikam almak isterken akil sagligini yitirir.

e madem cok israr ettiniz, sözlerini de yazayim bari :

Lost in the sky
Clouds roll by and I roll with them
Arrows fly
Seas increase and then fall again

This world is spinning around me
This world is spinning without me
Every day sends future to past
Every breath leaves one less to my last

Watch the sparrow falling
Gives new meaning to it all
If not today nor yet tomorrow then some other day

Ill take seven lives for one
And then my only fathers son
As sure as I ever did love him
I am not afraid

This world is spinning around me
The whole world keeps spinning around me
All life is future to past
Every breath leaves me one less to my last

Pull me under pull me under
Pull me under Im not afraid
All that I feel in honor and spite
All I can do is set it right

Dust fills my eyes
Clouds roll by and I roll with them
Centuries cry
Orders fly and I fall again

This world is spinning inside me
The whole world is spinning inside of me
Every day sends future to past
Every step brings me closer to my last

Pull me under pull me under
Pull me under Im not afraid
Living my life too much in in the sun
Only until your will is done