1. 1.
    ruhani,algı ötesi,ruhaniyete ait gibi anlamlar içeren kelime.
    3 ... veritaserum
  2. 2.
    giriş, gelişme, sonuç şeklinde hazırlanan setlerden oluşan tarz. mixler genellikle çok uzun, en az 9-10 dakikalık, çoğunlukla da kesintisizdir. nedenini anlamasam da müdavimleri arasında sıkı metalciler de vardır, özellikle partilerinde boy gösterirler.

    ha evet bunların partileri olur, ama genellikle underground partileridir, öyle afişler asılmaz, insanlar birbirine mesaj atarak filan partinin ne zaman nerde olduğunu söyler. gerçek underground partileridir bunlar ve ibret tablosudur bence. en kalabalıkları 100-150 arası olan partiler genellikle 40-50 kişi arasında olur ve partiye katılanların yüzde doksanı ex ve acid gibi uyuşturucular almış olurlar ve hiçbiri etrafının farkında değildir.

    mesela hepsi birden dj'e dönmüş ve saatlerce gülerek ve tek başlarına herkes aynı yöne dönmüş bir biçimde dans ederler. kesinlikle flört yoktur bu partilerde, yani olabilir de tabii ama insanların neredeyse tamamına yakını tamamen farklı bir dünyada oldukları için böyle bir düşünceleri yoktur. en son bir tanesinde adamın birisini görmüştüm, adam ben geldiğimde dans ediyordu ve ben ordayken de iki saat boyunca sürekli gülerek kimseyle ilgilenmeden elinde su şişesiyle dans ediyordu. onun gibi onlarca kişi daha. çocuklarınızı uzak tutun efendim bence bu tarz partilerden, ya da beraber gidin. ben ne dedim lan şimdi kültür bakanı gibi.
    3 -1 ... laz pacino
  3. 3.
    psychedelic trance'in kısa yazılışı ve türün en iyi şarkı örneği olan bir infected mushroom klasiğidir. "en baba trance israilden çıkar" sözünü ispatlayan yegane gio trance müziğidir. bu şarkının üstüne bir spiritual trance dinleyip transa geçmek, gaza gelmek mümkündür.
    1 ... meo
  4. 4.
    (bkz: infected mushroom)
    ... komikhobbit
  5. 5.
    saykedelik trans* olarak okunur.
    ... gamze
  6. 6.
    (bkz: psychedelic rock)
    ... halit ayarcı
  7. 7.
    hap insanlari icin en * ideal muzik.
    1 ... spiritualized
  8. 8.
    kesinlikle dinlenmesi ve anlaşılması gereken trance müziğin kollarından biridir. hiçbir uyusturucu ve antidepresan madde kullanmadanda sizi rahatlıkla intihara kadar sürükleyebilir.herhangi kötü bir anınızı hatırladığınızda nerede olursanız olun hıçkırıklara boğularak ağlayabilirsiniz onca insanın arasında. *
    1 ... trteee s12
  9. 9.
    dinlemeye başladıktan sonra başka müzikleri beğenmemeye başlarsınız.ama müzik olarak dinleyin öyle haptı falan işlere girecekseniz hiç gerek yok durduk yere bu müziği dinleyenlere de bok atılmasına yardımcı olmayın.misal alın mp3playerınızı ama sağlam ses veren bir alet olsun gms, skazi, yahel falan çalın bir anda başka dünyalara gidersiniz relaks olursunuz.hem meditasyon yapan insanlar illa ki ex falan mı kullanıyorlar adam olun efendim kimyasaldan uzak durun....
    1 ... komikhobbit
  10. 10.
    (bkz: sub6)
    last fm den keşifleri yapılabilir...

    edit: müdavimlerinin ''metalci'' olmasının bir sebebi dinmek binmeyen müzik açlığından ve keşfinden ileri gelmektedir. zaten psychedelic türünün o özgün havasını ''ben metalciyim'' diyen her bünyenin soluması gerekir...
    (bkz: psychedelic)
    2 ... zitadam