bugün
- utanmadan şort giyen erkek6
- gocudan lezzet içmek3
- lahmacunu elle yiyen kız20
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- san marino nun dünya kupasını alması2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı8
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- ismet gurbuz 202418
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur4
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- küfreden kız iticiliği7
- lionel messi3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- bir kadını araba park ederken izlemek2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- beyaz otomobil satın almak15
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bugün de meme atan olmaması13
- ankara4
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- wine me dine me2
- ilgi3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
dün akşam oyuna girdikten sonra verdiği hatayla canımı sıkmış oyundur. oyuna girdikten sonra master league bölümünde teknik direktör konuştuğu video girdiğinde bilgisayar kitleniyor nedense. bu sorun yüzünden üzen oyun. *
aylarca fifa12 oynayan bünyeye değişik gelen oyun. ama alışınca güzel sarıyor insan.fifa'ya nazaran oyun daha bir hızlı akıyor,hele athletic bilbao yok mu,muniain'le,iraola ile gurpegui ve llorente ile resmen yardırıyor.
yalnız online modlar açısından kıyaslarsak fifa12'nin bariz üstünlüğü mevcut,saçma sapan bir sistem var pes'te.fifa'da anında rakip bulup maça girerken pes'te bir yavaşlık,bir tuhaflık var.
eğer fifa12'de iyi paslaşıyorsanız pes12'de barcelona'nın playstationdaki izdüşümü haline gelebilirsiniz,tak,tak ve tak şeklinde paslar,uzaktan şutlar,güzel olmuş hacı,aslında var ya bir fifa12 oynayacaksın bir pes12,sonra gör bakalım baş ağrısı falan kalıyor mu.
ha bir de fifa12'de iflah siken script olayının pes12'de bulunmadığını en azından aynı yoğunlukta olmadığını belirtelim.her ne kadar fifa12 daha iyi bir oyun olsa da pes12 de güzel bir eğlencelik olarak mutlaka el altında bulunmalı.
yalnız online modlar açısından kıyaslarsak fifa12'nin bariz üstünlüğü mevcut,saçma sapan bir sistem var pes'te.fifa'da anında rakip bulup maça girerken pes'te bir yavaşlık,bir tuhaflık var.
eğer fifa12'de iyi paslaşıyorsanız pes12'de barcelona'nın playstationdaki izdüşümü haline gelebilirsiniz,tak,tak ve tak şeklinde paslar,uzaktan şutlar,güzel olmuş hacı,aslında var ya bir fifa12 oynayacaksın bir pes12,sonra gör bakalım baş ağrısı falan kalıyor mu.
ha bir de fifa12'de iflah siken script olayının pes12'de bulunmadığını en azından aynı yoğunlukta olmadığını belirtelim.her ne kadar fifa12 daha iyi bir oyun olsa da pes12 de güzel bir eğlencelik olarak mutlaka el altında bulunmalı.
kırmızı kart görmenin takım üzerinde olumlu etki yarattığı oyun. net.
crack'ini siktiğimin oyunu.
bir fifa 12 değildir.
oyundaki en güçlü takım klasik hollanda'dır.
mastır lig modu şampiyonlar liginde beşiktaş , fener ve galatasaraya aynı anda farklı gruplarda 0 puan çektiren oyun.
benim takımım udinese...ve ben bir türk olarak öyle bir üzüldü öyle bir üzüldü.
benim takımım udinese...ve ben bir türk olarak öyle bir üzüldü öyle bir üzüldü.
taksim'deki tokyo diskosunda oynadığım ve oynarken büyük keyif aldığım oyundur.
kısaca pes 2012 denilen mühendislik öğrencilerinin vazgeçilmezi olan oyun. he varsa kendine güvenen her türlü ayar verilir o ayrı.
en zevkli modu master lig olan oyun. günlerce oynayabilirsiniz ama bir süre sonra sıkar çünkü öyle ya da böyle 2017-2018 yıllarına gelindiğinde takımınız artık dünyanın en iyi 3 takımından biri olmuştur ve bir çok futbolcunuz 90 ve üzeri özelliktedir. sıkılırsınız ve yeniden başka bir takımla oyuna başlarsınız. böyle gider bu.
Fifa 2012'nin yaninda atari oyunu gibi kalan oyundur. Zira pes 2012'de barcelona'yi aldiginizda messi'yle rakip takimin oyuncularinin icinden gecebilirsiniz. Fifa 2012'de bu yoktur.
online modu sikim sokum bir şey olan oyun.sırf online maç yapmak için fifa12'yi açıyorum.
arkadaş,bir kere sistem sana rakip bulana kadar dakikalar geçiyor,sonra bir bakıyorsun senin takımında başka bir herif daha var.lan ben teke tek oynayamayacak mıyım? ayrıca fifada seçtiğiniz takımın yıldız seviyesine göre bir takım seçmiş kişilerle oynarken* burada herkes barcelona veya real madrid'i,en kötü chelsea'yi seçiyor.online modu sıkıntılı oyundur açıkçası.
diğer modları hoş,severek oynuyoruz.
arkadaş,bir kere sistem sana rakip bulana kadar dakikalar geçiyor,sonra bir bakıyorsun senin takımında başka bir herif daha var.lan ben teke tek oynayamayacak mıyım? ayrıca fifada seçtiğiniz takımın yıldız seviyesine göre bir takım seçmiş kişilerle oynarken* burada herkes barcelona veya real madrid'i,en kötü chelsea'yi seçiyor.online modu sıkıntılı oyundur açıkçası.
diğer modları hoş,severek oynuyoruz.
her modu harikadır. yamalar ile oyuna bir çok şey eklersiniz çatır çatır da oynanır. fifada öyle bir şey yok hala çizgisel şekiller var.
pes gibi bir grafik futbol oyunu varken sokayım veri tabancı fifaya.
ya da şöyle düşündüm şimdi. ben veri tabanı konularından iyi anlıyorum ondan mı bu fifa çok boktan geliyor.
her neyse. pes olsun bana yeter.
pes gibi bir grafik futbol oyunu varken sokayım veri tabancı fifaya.
ya da şöyle düşündüm şimdi. ben veri tabanı konularından iyi anlıyorum ondan mı bu fifa çok boktan geliyor.
her neyse. pes olsun bana yeter.
Yarim gun oynandiktan sonra bilgisayardan hemen kaldirilan ve pes 2011' i tekrar kurduran oyundur.
Ne real madrid ne barcelona, tek gerceğin bayern münih olduğu oyun.
bir oyun niye bu kadar zorlaştırılır anlamış değilim. oyun çok iyi eyvallah herşey çok iyi düşünülmüş de amını ırzını siktiklerim niye bu kadar zorlaştırdınız oyunu. taşaklarını siktimin rakibinden top alamıyorsun. neden? sırf oyuncunun kontrolünü artırabilmek için eklediğiniz bir çok moddan dolayı. insanın 3 tane elinin olması lazım.
çok kolay çalım atılabilen bir oyun olmuş.hızlı bir kanat oyuncusuyla tüm sahayı çalımlayıp gol atabiliyorsunuz.yani oyun hızdan ibaret olmuş gibi.tamam messi falan gerçekten hızlıda ben servetle o çalımları atabiliyorsam oyun bozuktur arkadaş.
not:juve'deki milos krasic 'i tavsiye ederim.
not:juve'deki milos krasic 'i tavsiye ederim.
master league e büyük bi şevkle başlarsın. inişli çıkışlı bir performans sergilese de takım, 7-8 maç içinde sistemini oturtursun ve üst üste maçları kazanmaya başlarsın. ama bir anda hiç bir nedeni olmadan bir maçı kaybedersin, hiç bir nedeni yok ama. şansızlıkla kaybettim diyip devam edersin maçlara ama oda ne bi sonraki maçı yine kaybedersin. neyse takımın formu düşüktü bi sonraki maçı kesin kazanırım dersin ama öteki maç gelir, hatta karşındaki takım lig sonuncusu birmingham city olur, sen yine kaybedersin. ve hiç bi nedeni yoktur bunun sadece takım ve oyuncular istemez maç kazanmak, istersen bu oyunu 10 yıldır oyna, master ol yine de sökmez. yenemezsin o maçları. sonra kaptan yaptığın it çıkar gelir çalısma odana.. "patron yenilgiler bizi çok etkiliyo, çok mutsuzum, bu gidişle bütün takım moralman çökücek". işte tam o anda senin diyebiliceğin sadece 3 şık vardır..
"rakip çok güçlüydü"
"kaza oldu, bir daha olmaz"
"bir dahaki maçı kesin yenicez"
işte bu şıkların arasına;
"adam gibi oynamıyosunuz ki dangalaklar! iki pas yapıp üçüncüyü rakibe veriyosunuz sonra aman efendim biz niye maç kaybediyoruz, yok bu bizi kötü etkiliyo, yok ben bu moral bozukluğuyla gidip karımı nası sikicem. bide gelmiş odama trip atıyosun göt! son 10 maçta bir tane golün yok, bi santrafor oynıcaksın dalyarrak kaptan. siktir git lan şimdi odamdan, çıkar o kaptanlık bandınıda götünü sok piç. siliyorum lan bu oyunuda.."
şıkkını eklemesi gereken, bağımlılık yapıcı oyundur..
"rakip çok güçlüydü"
"kaza oldu, bir daha olmaz"
"bir dahaki maçı kesin yenicez"
işte bu şıkların arasına;
"adam gibi oynamıyosunuz ki dangalaklar! iki pas yapıp üçüncüyü rakibe veriyosunuz sonra aman efendim biz niye maç kaybediyoruz, yok bu bizi kötü etkiliyo, yok ben bu moral bozukluğuyla gidip karımı nası sikicem. bide gelmiş odama trip atıyosun göt! son 10 maçta bir tane golün yok, bi santrafor oynıcaksın dalyarrak kaptan. siktir git lan şimdi odamdan, çıkar o kaptanlık bandınıda götünü sok piç. siliyorum lan bu oyunuda.."
şıkkını eklemesi gereken, bağımlılık yapıcı oyundur..
hala vazgeçılemeyen bır futbol oyunu bir efsanesi dir.
sadece taşağına yapıldığını düşündüğüm oyun. uluslararası kupa oynuyorum, portekiz'i aldım. finale kadar elediğim takımlar:
ispanya
hollanda
sırbistan
uruguay
polonya
final'i özbekistan ile oynayıp 4-1 kaybettim. şaka mısın konami?
ispanya
hollanda
sırbistan
uruguay
polonya
final'i özbekistan ile oynayıp 4-1 kaybettim. şaka mısın konami?
her yönüyle iyi olan lakin oyun sahteyse güncelleme de sıkıntı yaratan oyun. gerçi onun da çözümü mevcut.
dandik langırt benzetmesi.. fifa varken pes oynamak.. neyse lan..
sabriyi sergio ramostan daha iyi overall değerde dizayn ederek japonların futboldan ne kadar anladığını gösterir.
inter ile zaferden zafere koştuğum oyun. hele o mauro zarate yok mu durdurulması imkansız. ne ronaldo ne messi ne de lavezzi hepsi hikaye tek gerçek var mauro zarate.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar