bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- küfreden kız iticiliği6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- lise defteri7
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- ilgi3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- beyaz otomobil satın almak15
- yürüyüş partisi8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- bugün de meme atan olmaması13
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- düşük iq belirtileri4
- rabbin para vermesi4
- göbek adınız2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- makarna süzmek5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- chp'deki değişimciler3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- almanya5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- amerika birleşik devletleri6
- anın görüntüsü15
- lahmacunu elle yiyen kız18
- terlikle dövmek2
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
pas yapmayı sevenlerin oyunudur. bir fifa 12 değildir, olamayacaktır.
yapılan araştırmalara göre oynayanlarda kansörejen özellik gösteren bir oyundur.
futbolun arcade yüzüdür. fifa ise simülasyonudur.
herkes iyidir bu oyunda. kime sorsan 5 atıyorum falan der.
Berbat bir oyundur. Pro evolution soccer 2011 in harika ötesi bir oyun olması beklentileri biraz yüksek tutmuştur ancak hayal kırıklığı ile sonuçlanmıştır. sadece futbol klasmanında değil tüm oyunlar klasmanında en iyi oyunlardan biri olması pes 2011 i vazgeçilmez yapmıştır. Pro evolution soccer serisinin yüzkarası olan pes 2012 nin ise her yönden çok kötü ve oynanmayacak derecede berbat bir oyun olması hayal kırıklığı nedenidir.
klasik hollanda'nın uzay takımı kavramına yeni bir boyut kazandırdığı oyun. takımı bıraksanız kendi oynar yani o derece güzel bir kadroya sahip.
Bir fifa 2012 değildir.
sadece usta görüşmeci modu açılarak 7 sezonda dünya takımı kurulabilecek ama yetmez 20 sezon oynarım derseniz muslera 30. sezon forvet bile oynayabiliyor. 109 olmayan tek futbolcu sabri sarıoğlu. tabi her şey 109lanınca artık tüm olay maçına göre taktiklerde ve oynayışa bağlı kalıyor. oyunun da en güzel yanı bu.
sadece eğlenmek ve oyun oynamak isteyenlerin oynadığı futbol oyunudur. fifa ile her zaman kıyaslanır ve her zaman en iyi biziz tartışmasına girer bu iki oyunun oynayanları. fifa belki bazı yönlerden gerçekci olabilir ama pes oynayanlar futbol kariyeri yapıp, dünya' yı kurtarmak istemiyor sadece oyun oynayıp eğlenmek istiyorlar.
yıllardır pes oynarım ve fifa' nın çıkarttığı oyunları da pes kadar olmasa da zaman zaman oynamışımdır. benim için ilk göze çarpan fark şudur ki fifa pese göre bana daha hantal geliyor. koşmak için sanki tuşa abanman gerekiyormuş gibi hissediyorsun ve grafik olarak da her zaman pes daha göze hoş gelmiştir benim için.
son laflarımı da pes kullanıcılarını ezik göstermeye çalışıp fifa oynayarak kendini çok üstün gören dangalaklara gelsin. " ıyhh ezikler, cahiller hala pes oynuyooo" diyen dangalaklar popüler olan bir şeye nasıl yavşaklık yaptıklarını göstermiş oluyorlar aslında. başka bir futbol oyunu çıksa ve herkes onu oynasa pes için söylediklerini bu sefer fifa için söyler bu popüler kültür yalakaları. neymiş " fifa çok gerçekcii yeaaa" ulan dangalak madem gerçeklik istiyorsun git fm oyna. ben bir pes oyuncusu olarak bu oyunu futbol gerçekliği için değil asıl nedeni futbolu bir oyun üzerinden eğlenerek oynamak için oynuyorum ve bana inanın bir çok pes kullanıcısı da bu yüzden bu oyunu tercih ediyor.
yıllardır pes oynarım ve fifa' nın çıkarttığı oyunları da pes kadar olmasa da zaman zaman oynamışımdır. benim için ilk göze çarpan fark şudur ki fifa pese göre bana daha hantal geliyor. koşmak için sanki tuşa abanman gerekiyormuş gibi hissediyorsun ve grafik olarak da her zaman pes daha göze hoş gelmiştir benim için.
son laflarımı da pes kullanıcılarını ezik göstermeye çalışıp fifa oynayarak kendini çok üstün gören dangalaklara gelsin. " ıyhh ezikler, cahiller hala pes oynuyooo" diyen dangalaklar popüler olan bir şeye nasıl yavşaklık yaptıklarını göstermiş oluyorlar aslında. başka bir futbol oyunu çıksa ve herkes onu oynasa pes için söylediklerini bu sefer fifa için söyler bu popüler kültür yalakaları. neymiş " fifa çok gerçekcii yeaaa" ulan dangalak madem gerçeklik istiyorsun git fm oyna. ben bir pes oyuncusu olarak bu oyunu futbol gerçekliği için değil asıl nedeni futbolu bir oyun üzerinden eğlenerek oynamak için oynuyorum ve bana inanın bir çok pes kullanıcısı da bu yüzden bu oyunu tercih ediyor.
iki kişi oynanılacaksa tercih sebebidir, ayrıca online lig modu oldukça başarılıdır.
Online oyun modunda ilk balandığınızda kadronuzda olması gereken ucuz ve eniyi futbolcular, piatti, barretto, mpela dır.
Online oyun modunda ilk balandığınızda kadronuzda olması gereken ucuz ve eniyi futbolcular, piatti, barretto, mpela dır.
Bol miktarda saçmalıklarla dolu olmasına rağmen artık gelenek haline geldiği için kabullenip 1 yıldır oynadığımız oyun. Aynı saçmalıklar pes 13 te de olsa oynayacağız.
sonuçta bir oyundur soccer 12 ve efsaneler arasına girmeyi başarmış 'dev' olmuştur. büyük takımdır vesselam fifa'nın ne kadar üstün olduğu aşikar ise de bir tutku olmaktan çıkabilir mi? sonuçta derbinin ne olacağı belli midir? önemli olan da bir tarz yaratmak değil midir? pro evolution soccer 12'nin bir oyun olduğunu biliyoruz ve keyif alıyoruz fifa daha üstün olsa da... benim eğlencem bana sizin eğlenceniz size.
pes 2011 gibi bir rezaletten sonra ilaç gibi gelen oyundur. lan yukarıda pes 2011'i övüp pes 2012'ye laf atanlar gördüm, harbi sesli güldüm. pes 2012'nin hatalarını söyleyip dalga geç, eyvallah. ama pes 2011 ile kıyaslama be sevgili yazar kardeş. pes 2011'de şut çekmek de rezalet, pas vermek de... Her şey rezalet o oyunda. daha iyisi çıkana kadar en iyisi bu. hatalar yok mu? çok var... ama hangisinde hata yoktu ki?
Master league gibi saçma bir mod bulunduran oyun. ayrıca oyuncu overralleri de baya saçma. sabri ve gokhan ramos'tan daha iyi.
2K12 ile birlikte satışa çıkardığım playstation oyunumdur. Ankara içi elden teslim edebilirim.
gerçekçilik pahasına pas, şut ve kalecilerin içine edilmiş oyundur. attığın pasların oyuncuyu bulması çok zor hareket halindeki adama atsan bile gitmiyor şutlar çok yavaş gidiyor. ayrıca kalecilerde oldukça vasat yavaşça gelen şutu bile sektiriyorlar yada içeri alıyorlar. bu saçmalıklar olmasa daha güzel olabilecek bir oyundu.
halen oynadığım oyundur. master ligde 2025-2026 sezonuna devam etmekteyim. Hedefim 2040 ve kaka yı 2 kez doğurtmak.
edit: kakayı 3.kez anasına doğurtmuş olacağım. hesaplama yanlışlığı giderildi.
edit: kakayı 3.kez anasına doğurtmuş olacağım. hesaplama yanlışlığı giderildi.
bu oyunu ne zaman oynasam kolum ağrıyor. sebebi öyle çok oynama falan değil... sinir krizzi geçiriyorum akabinde elimi klavyeye yapıştırıyorum sonra görev yöneticisinden görevi sonlandır falan.. zararlı hep ben çıkıyorum. bi dahada oynarsam *
pes 2013 ile arasında dağlar olan oyun.
ana ligde modunda profesyonelde başlayınca maddi imkansızlıklardan oyuncular gidiyor.
8. sezonumda ingiltere de duble yaptım. lig ve kupayı aldım. ondan önceki 3 swezonum 2. ligde geçti diğer sezonlar da 6. ve 7. bitirdim.
şimdi 9. sezonun başında başkandan aldığım görev şampiyonlar ligi şampiyonu olmak.
bu arada belirtiyim takımım wolves yani wolverhampton.
şimdi burdan o başkana sesleniyorum.
Be amın oğlu! parasızlıktan ağzın kokarken elin sikko jaro'larıyla 1ç lkige çıkardım seni kupa finali pynattım ertesi sene hem kupa hem lig aldık ilk defa şampiyonlar ligine çıktık ulan amınoğlu ne ara götün kalktı da bir numaralı kulüp ol diyon gavat!
ana ligde modunda profesyonelde başlayınca maddi imkansızlıklardan oyuncular gidiyor.
8. sezonumda ingiltere de duble yaptım. lig ve kupayı aldım. ondan önceki 3 swezonum 2. ligde geçti diğer sezonlar da 6. ve 7. bitirdim.
şimdi 9. sezonun başında başkandan aldığım görev şampiyonlar ligi şampiyonu olmak.
bu arada belirtiyim takımım wolves yani wolverhampton.
şimdi burdan o başkana sesleniyorum.
Be amın oğlu! parasızlıktan ağzın kokarken elin sikko jaro'larıyla 1ç lkige çıkardım seni kupa finali pynattım ertesi sene hem kupa hem lig aldık ilk defa şampiyonlar ligine çıktık ulan amınoğlu ne ara götün kalktı da bir numaralı kulüp ol diyon gavat!
master ligde 2046 - 2047 senesine başladığım oyun. kendimi durduramıyorum, hedefim 2040 başlarken ama 2060 a çıkardım.
bir fifa 2012 değildir.
fifa varken bunu oynayanlar o saçma soruları sormaya mahkumdur.
pes 13 varken bunu oynayanlar o saçma beynini aldırmaya mahkumdur.
ismi gıcık geldiği için oynamadığım oyun.
pro evolution soccer 2013!
pro evolution soccer 2013!
bana kafayı yedirtecek oyun.
rakibin 20 metre civarından attığı her frikik gol oluyor, kalecim önünden geçen topa bön bön bakıyor, pas attığım adamlar topa bön bön bakıyor, hiçbir oyuncu boşa kaçmıyor, master league de ne olduğu belirsiz bi antrenman sistemi benim canımı çok sıkan sadece birkaç şey oldu. hele en dandik adamların defansımı slalomlar eşliğinde bir oraya bir buraya yatırması bardağı taşırdı ve hemen oyunu sildim.
pes 4 ten beri oynarım böyle bir rezalet görmedim.
daha iyisi için (bkz: fifa 2012)
rakibin 20 metre civarından attığı her frikik gol oluyor, kalecim önünden geçen topa bön bön bakıyor, pas attığım adamlar topa bön bön bakıyor, hiçbir oyuncu boşa kaçmıyor, master league de ne olduğu belirsiz bi antrenman sistemi benim canımı çok sıkan sadece birkaç şey oldu. hele en dandik adamların defansımı slalomlar eşliğinde bir oraya bir buraya yatırması bardağı taşırdı ve hemen oyunu sildim.
pes 4 ten beri oynarım böyle bir rezalet görmedim.
daha iyisi için (bkz: fifa 2012)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar