bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- sözlüğün tadının kaçması4
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- türk kızı egosu6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- futbol17
- dünya11
- falıma bakmak isteyen var mı24
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- bitcoin2
- düşün ki o bunu okuyor16
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- kadınların yanlış yapması3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- kıskanmak7
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- am okşama4
- sözlük kızlarının vücutları15
- kemal kılıçdaroğlu18
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- pkk nasıl biter5
donuzlayıp geçsenize kardeşim ! bu ve benzerleri bende donuzlu. donuzla geç bekleme !
ilgi çekmeye çalışıyor ve başarıyor. siklemeyin ki bitsinler. öğrenemediniz siklememe olayını.
ilgi çekmeye çalışıyor ve başarıyor. siklemeyin ki bitsinler. öğrenemediniz siklememe olayını.
Kuyruk acısı olan bir yazar tarafından başlığı ikide bir uplanmaktadır. Arkadaşım senin sıkıntın cahil olman. Fikirsel olarak cevap vermeyi geç iki kelimeyi yan yana getiremeyecek kadar akıldan yoksun olduğun için anca başlığımı uplarsın.
Başlığına kin kusan insanlar hayatlarında bir çok canlının canına kıyılmasına neden olmuştur. Ama sorsan niyetleri iyidir çünkü yaşamak için beslenmeleri gerekmektedir. Bu yüzden de kendileri sevgi pıtırcığıdır. Bir canlıyı yeyip ama acı çektirmiyoruz diyerek içlerini rahatlatırlar. Sonra da bir olay olunca tüm içlerindeki öfkeyi akıtırlar. Hatta olayın faili bulunamazsa bir de kendileri suçlu yaratma çabasına girerler. Bu ikiyüzlülere stirner ne demiş bakalım.
stirner'a göre, her insan egoisttir; yani insani her eylem, zorunlu olarak egoya hizmet eder. egoist olmadığını iddia edenler ise bencilliklerine bir de riyakârlığı eklerler. insanın kendi olma süreci, biricikliğini yani egoizmini kabullenmekle başlar. fakat, toplumun her kurumu, ikiyüzlülüğü telkin eder; "biz" yerine "ben" adına konuşulmasına asla müsaade etmez.
stirner'a göre, her insan egoisttir; yani insani her eylem, zorunlu olarak egoya hizmet eder. egoist olmadığını iddia edenler ise bencilliklerine bir de riyakârlığı eklerler. insanın kendi olma süreci, biricikliğini yani egoizmini kabullenmekle başlar. fakat, toplumun her kurumu, ikiyüzlülüğü telkin eder; "biz" yerine "ben" adına konuşulmasına asla müsaade etmez.
hayatı sözlükten ibaret olan sözüm ona kendince duyar kasan salak saçma angut tiplerin hedefi olmuş über yazar. allahına kadar anti kozmik satanistiz ulan allahına kadar. ibnesine kappesine.
ben bundan korkuyorum amk. erkeğin bekaretini filan bozmaktan bahsediyor anal manal bişeyler diyor. hani dese gel buluşalım filan valla gitmem. böyle kız olmaz olsun.
gammaz troll kankalarına entry sildirtmiştir, kansız mı ağır hakaret. hahaha.
görsel
görsel
"iskiliplinin kişisel talebidir. inançlar çatıştığında güçlü olan alır lakin bu onun inancını daha üstün kılmaz. kimse allah değilse bir kişi başka bir kişiye üstün değildir ve insanın inancına göre davranması gayet doğaldır. önemli olan inancına göre davranırken tek başına mı yoksa başkalarını yanına alıp tutarsızlık mı yapıyor. hakikatsel anlamda bakıldığında şeriatın hakikati olup olmadığı bilinemeyeceği gibi aksi de bilinemez yani şeriat başkalarının hayatına karışıyor söylemi mantıklı değildir. ki hukuk kuralları da toplumda yaşayan insanlara karışmaktadır."
yazmış tiptir!
(bkz: iskilipli nin atatürk ün öldürülmesi talebi/#39801466)
yanında tercüman bulundurup bulundurmadığı merak konusudur.
yazmış tiptir!
(bkz: iskilipli nin atatürk ün öldürülmesi talebi/#39801466)
yanında tercüman bulundurup bulundurmadığı merak konusudur.
homofobik falan değildir. meydanı boş sanan feminazilerle savaştadır.
allah olduğunu düşündüğüm bir yazar.
Ya ben bu nicki yanlış anlıyor olamam di mi? Yani kalbim mi kötü, yanlış mı anlıyorum bilemedim. Neyse...
bonzai kafasıyla sözlükte yazanların başlığına üşüştüğü yazar. ilk defa mı mesaj aldın kezomançi.
trollüm diye gezinen tek yaptığı sözlüğü çöpe cevirmek olan, ilgi muhtacı zavallı. Garibimi gerçek aktroller de kaale almıyor, orası daha kötü.
Trollük şekli her şeyin tam aksini yazmak. Zeka sıfıra yakın çünkü.
- Bugün günlerden pazartesi.
Prensest: Hayır salı.
- AKP şurada yanlış yaptı.
Prensest: Hayır yapmadı.
Trollük şekli her şeyin tam aksini yazmak. Zeka sıfıra yakın çünkü.
- Bugün günlerden pazartesi.
Prensest: Hayır salı.
- AKP şurada yanlış yaptı.
Prensest: Hayır yapmadı.
kendisini bilen bilir. işine gelene bakan da işine gelene bakar. ben burada çok karmaşık konularda da yazıyorum. sizin yüzleşemediğiniz konularla yüzleşiyor prensest. hakikat, kaos, zaman algısı, bilen ve bilmeyen ayrımı, özgür irade, tanrının evrene içkin olup olmama ihtimali, var olan olarak adlandırılan bir evrende yok olana nasıl bakılabileceği, tanrı inancının evrensel ahlak için yeterli olmaması vs. prensest ten anlayabilecekleriniz sınırlı ama.
(#39967218) bu entryden bahsettiğini anlamayacak kadar mal olan da sensin.
ensestlikte bir numara.
psikolojik sıkıntıları olduğu açıkça ortada yoksa kimse annesine bu kadar sövdürmek istemez.
açık eksleyen yazar bozuntusu.
not: bak dalgana.
açık eksleyen yazar bozuntusu.
not: bak dalgana.
gariban bir vatandaş..
çok üzerine gelinmemeli.. eksilesin dursun ya..
çok üzerine gelinmemeli.. eksilesin dursun ya..
Açık eksi kervanına beni de katmış.
Açık oylayan herkesin profiline bakarım bu şahsın da Profiline bir bakayım dedim donuz listemdeymiş kendisi. Bilgisi olsun; etkilenmedim.
Açık oylayan herkesin profiline bakarım bu şahsın da Profiline bir bakayım dedim donuz listemdeymiş kendisi. Bilgisi olsun; etkilenmedim.
Açık eksiksileyicim. Derdin ne kardeşim? Sorunun ne benimle?
(bkz: ensest)
“ neden şimdiye kadar donuza eklemedim ki ? “ diye kendime sormama sebep olmuş, açık eksileyip dikkat çekmeye çalışan troll. Mutlu ama uzak olsun. Açık eksilerini de artık umursamıyorum bu arada.
seri eksici 11.nesil yaşam formu sanırım
açık eksileyerek ilgilenin benimle demeye çalışan loser.
Açık eksileme fetişi galiba.bana kafayı taktı.
Nick altı girdim başın göğe erdi mi?
Nick altı girdim başın göğe erdi mi?
Gözlerini kapatıp,
Göğe yükselişini,
Rüyalarında görsen..
Beni en kuytu köşede alakasız,
Öpsen ve öpüşlerinden,
Yağmur bastırsa, karanlık girdaplar eşliğinde,
Yabancı bir kapı eşiğinde,
Bir yabancının elleri ile,
Hafif tanıdık bir omzun, huzur verdiği bir seslenişin,
Çıkarttığı bir sese,
Kızıl bir istanbul başlangıcı.
Ve sen, dört mevsim;
Bir ırmağın yeşilinde, görme yetisini kaybeden birine,
Muazzam seslenişinle,
Bir Dünya oluversen tüm renklerin ile.
Göğe yükselişini,
Rüyalarında görsen..
Beni en kuytu köşede alakasız,
Öpsen ve öpüşlerinden,
Yağmur bastırsa, karanlık girdaplar eşliğinde,
Yabancı bir kapı eşiğinde,
Bir yabancının elleri ile,
Hafif tanıdık bir omzun, huzur verdiği bir seslenişin,
Çıkarttığı bir sese,
Kızıl bir istanbul başlangıcı.
Ve sen, dört mevsim;
Bir ırmağın yeşilinde, görme yetisini kaybeden birine,
Muazzam seslenişinle,
Bir Dünya oluversen tüm renklerin ile.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar